با دنبال کردن چهار گام‌های ساده، نتایج نمای ساختمان بهتری دریافت کنید

با توجه به وجود ذخایر متعدد در ایران و بهره گیری از آنها موجب شده تولید کاشی و سرامیک نسبت به گذشته رونق پیدا کند. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. اگر می خواهید بدانید سرامیک چیست تا آخر این مطلب همراه ما باشید، به طور کلی هر ماده ای که تحت حرارت بالا قرار بگیرد و تغییر شکل دهد را سرامیک می نامند. پیشنهاد ما از تجربه یک دهه از فعالیت در زمینه شستشوی نمای کامپوزیت این است که هر 6 ماه یکبار انجام شود. هدف ما از شستن ساختمان بدست آوردن زیبایی و محافظت از آسیب به سطح میباشد. از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری کلیک کنید شهر القا میکند.

نصاب نمای سرامیک خشک

شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد. پمپ فشار قوی توسط موتور به حرکت در می اید و آب شهری را به فشار 220 بار تبدیل میکند. وقتی برای اولین بار نام “سرامیک” رامی شنوید احتمالا به گلدانها یا بشقابهای سرامیکی فكر مي كنيد . بزرگترین بخش بازار وسایل سرامیکی سفید، با حدود ۴۰٪، شامل کاشی کف و دیوار است. روکش سرامیکی نهتنها نمای بدنه را براق میکند، بلکه خاصیت بازتابندگی رنگ و شفافیت خودرو را افزایش میدهد. از رنگهای سفید براق گرفته تا سبز با بافت کتان، هندسی و مدرن تا دنیای قدیمی و روستایی، کاشی یکی از متنوعترین عناصر تزئینی موجود است. سرامیک براق با وجودی که نیاز به نظافت بیشتری دارد ولی راحت تر از نوع مات تمیز می شود. شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. Th is  post h᠎as ​been wri​tten  by G SA  C᠎ontent G​ener​at or DEMO!

مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست. و اما شستن نما با داربست به مراتب بدلیل عدم استفاده از هارنس و کربند ایمنی – ایمن نبود چوب بست که وزن شمارا تحمل میکند – در هنگام طوفان و باد شدید اصلا توصیه نمیشود زیرا خطرات جانی و مالی دارد – احتمال سرگیجه و بیهوشی فرد بالاست و در این صورت شقوط قرد حتمی است. شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند. مقدار آب موجود در گل باید به حدی باشد که به گل آن مقدار پلاستیسیته را بدهد که گل به راحتی در قالب شکل گرفته و جسمی تو پر به دست بیاید، همچنین مقدار آب طوری باشد که پس از پرس کاری و خارج شدن قطعه از قالب در اثر وزن خود تغییر شکل ندهد.

زمان را هدر ندهید! 5 اطلاعات برای شروع نمای ساختمان

نمای سرامیک خشک پرسلانی در دو نوع سوراخ دار و تو پر تولید شده و در بازار مورد عرضه قرار می گیرد. گفتنی است که این سرامیک ها در دو نوع سوراخ دار یا مجوف و پُر یا فول بادی در بازار موجودند. درصورتی که اصول کاری دسترسی با طناب کاملا مجزا و متفاوت از دیگر روش های ورزشی میباشد که روش ها در صنعت کار کاملا ایمن میباشد و کار شستشوی نما و سطوح کاملا تخصصی و نیازمند آموزش است. دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند. کار در ارتفاع با طناب در زمینه شستشوی نمای ساختمان امروزه بسیار به چشم میخورد و متاسفانه چون ظاهرا تخصصی را طلب نمی کند میتواند این ذهنیت را در میان عوام رایج گرداند که هر شخصی آشنایی با لوازم کار در ارتفاع را دارد میتواند خدمات کار در ارتفاع را ارائه دهد!

دیدگاهتان را بنویسید