یک سلاح مخفی برای معایب نمای سرامیک خشک

۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. با اینکه اکثر ما ترجیح می دهیم از انجام آن شانه خالی کنیم؛ بهتر است به خاطر داشته باشیم تمیز بودن آن تاثیر شگرفی بر تمام فضای خانه دارد و حس تمیزی و آرامش را در محیط جاری می کند.راه های زیادی برای تمیز کردن کاشی های سرامیکی وجود دارد. یک فضای خالی بین نما و عایق حرارتی در اغلب سیستم های نمای خشک وجود دارد که برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان گذاشته می شود . با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. بسته به کاربری فضا و سلیقه صاحب خونه، انتخاب انجام میشه. ۳- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. This h as  be en g enerated by G᠎SA Content Gen​er ator᠎ D᠎emov​er sion​!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اتصالاتی که در نمای اسپایدری بکار رفته به همراه معماری و محاسبات بسیار پیچیده آن را در زمره­ ی یکی از بهترین و زیباترین و پرکاربردترین انواع نمای شیشه­ای ساختمان قرار داده است که حتما آن را در ساختمان­های تجاری و برج­ها و حتی برخی از مؤسسات مالی مثل بانک­ها هم دیده­اید. سرامیک ها با توجه به میزان خاک رس و دما و فشاری که در فرآیند تولید تحمل می کنند، از نظر سختی به پنج گروه تقسیم بندی میشن. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. همانطور که میدانید، دوغاب ترکیبی از سیمان و ماسه به صورت خیس و مرطوب است که در زمان نصب، سرامیک نما به آن میچسبد.

نحوه نصب نمای خشک

همانطور که گفتیم با بررسی خصوصیات و ویژگی­های نمای شیشه­ای اسپایدر بهتر می­توان به علت کاربرد گسترده­ی آن پی برد، ضمن اینکه این مطلب را با بررسی مزایای نمای اسپایدری تکمیل خواهیم کرد. همانطور که از نام این مدل از انواع نما میتوان حدس زد، در تمامی مراحل اجرای نمای سرامیک خشک، از هیچ گونه دوغابی استفاده نخواهد شد. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد. سوال اینجاست که چرا این نما به نام نمای تهویه شونده شهرت دارد؛ شاید به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان است. براق بودن سرامیک به نوع لعاب و پرداختی که بر روی سطح انجام شده بستگی داره. هرگز سرکه سفید را روی کاشی مرمر یا کاشی سنگ طبیعی بدون تست استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است به سنگ آسیب برساند. با توجه به تمامی مواردی که بررسی معایب نمای سرامیک خشک بیان کردیم، توجه به فرآیند اجرا و بهره گرفتن از تخصص و تجربه کافی از آغاز طراحی تا آخرین مرحلههای اجرای نمای سرامیک خشک، دارای اهمیت بسیار زیادی است. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد.  Conte​nt was created  with behsaznama  Content Ge᠎nera᠎tor  DE MO.

در این مقاله به بررسی طراحی و اجرای نمای خشک میپردازیم. متداول ترین دسته سرامیک خشک بر اساس نحوه تولید آنها ، ضخامت ، سیستم های زیر ساختی و اجرای آنها است. این موضوع باعث می شود حجم هواسازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان کاهش یابد و اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما تضمین می کند. تا حدامکان لکه را بتراشید و با تینر، باقیِ لکه را پاک کنید. نیم فنجان فنجان (۱۱۷ میلی لیتر) سرکه سفید یا سرکه مخصوص تمیزکاری را با یک گالن ( ۳.۷ لیتر) آب گرم مخلوط کنید. لکه های غذایی را با محلول حاوی ۱۰ میلی لیتر سفیدکننده در یک لیتر آب یا با پِراُکسید هیدروژن تمیز کنید. اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. از نمونه های سرامیک می توان به مدل سرامیک پرسلان نما خشک اشاره کرد. طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید