برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، رنگ سرامیک خود را اولویت بندی کنید

سرامیک های به کار رفته در نمای سرامیک خشک، ساخته شده از مواد خام طبیعی می باشد. مواد و محصولات با خصوصیاتی از قبیل استحکام و سختی بالا، مقاومت در برابر شکستگی بالا، مقاومت در برابر گرما و مواد شیمیایی، اندازه دانه ریز و تخلخل کم یا بدون آن مشخص میشود. این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. پانل های سرامیکی ساخته شده از سرامیک های مقاوم در برابر آلودگی و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، زمانی که با یک سیستم زیر ساختی کامل ترکیب می شوند، یک نمای فوق العاده و با استحکام بالا را ارائه می دهند. در این مقاله به اجرای نمای آجری که شامل سه دسته کلی زیر است، پرداخته شد. از آنجایی که سرامیک یک محصول مهندسی شده و طبیعی است، تولید کنندگان سرامیک می توانند انواع مختلفی از پانل ها را به مشتری ارائه دهند. ᠎Post h᠎as  been created with behsaznama Content​ G᠎ener ator DE​MO​.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

نمای ساختمان چیزی فراتر از یک پوشش برای ساختمان است. 3. شستشو به صورت ابر و طی شامل سطوحی مانند: نمای شیشه ای، نمای کامپوزیتی سرامیکی، گرانیتی و… اگر نمای ساختمان شما شیشه ای می باشد شما باید در بازه های زمانی مختلفی نما را شسشتو دهید تا از نفود آلودگی ها به خورد شیشه و مات شدن آنها جلوگیری شود. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… یکی نمایان (Visible)و دیگری غیر نمایان (Invisible).در روش نمایان اتصالاتی که سرامیک های پرسلانی را به بدنه سازه متصل می کنند، مشهودو آشکار هستند. نانو سرامیک کالینان با صیقل بخشیدن به سطوح بدنه خودرو موجب بازتابش بیشتر نور و درخشندگی آن می شود. چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از بدنه سرامیک جلوگیری می کنند.

در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد. انواع سرامیک خشک نما که با عنوان نمای پرچلین نیز شناخته میشود، یکی از جدیدترین و مدرنترین سبکهای اجرای نما در جهان است. و همین است که امروزه مردم برای بخشیدن رنگ و بویی رومی به خانه هایشان از نمای سرامیک خشک رومی بهره می برند. طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان… همان طور که میدانید تعیین قیمت برای اجرای شستشوی نما بدون داربست همانند پیچ و رولپلاک نما نیازمند کارشناسی و برسی اولیه می باشد. همچنین جهت جلوگیری از نفوذ هوا پیچ های بست های مکانیکی باید در داخل پلاستیک فرو روند.

نحوه نصب نمای خشک

6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. مهارت تیم اجرا کننده تأثیر زیادی بر کیفیت اجرای نمای سراميک خشک خواهد داشت. وقتی صحبت از نمای ساختمان میشود، عایق دیوار خارجی، رندرها و پرداختهای تزئینی نیز مد نظر است. رنگی که برای سرامیک کف انتخاب می گردد یکی از مهمترین پارامترها برای دیزاین داخلی است بدین خاطر طراحان و معماران با آگاهی و علمی که در این مورد دارند می توانند مشاوران خوبی برای شما در انتخاب رنگ سرامیک مناسب با محیط مد نظر شما باشند. یک نما باید کاربردی، بادوام و از نظر زیبایی شناسی بینقص باشد. 7. در اجرای نمای آجری به روش خشک، چیدن و مجددا برچیدن آجرها تا رسیدن به حالت مورد نظر بدون تخریب نما به سادگی امکانپذیر است. 8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. در صورت ریختن مواد نیز بایستی مجموعه آب ومواد حجم بالمیل را بپوشاند و باقی مانـده بالمیل خالی باشد تا مواد بتوانند به راحتی بچرخند. به همین دلیل مقدار مواد مصرفی و حجم کاری بیشتر می شود و باید هزینه بیشتری بپردازید. آنها به عنوان لامپ و ظروف عطر و همچنین ظروف آماده سازی، پخت و پز، سرویس، نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی ظاهر می شوند.

نصاب نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید