یک موثر استراتژی نمای خشک

شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. در پایان ,اجرای زیرسازی نمای ساختمان بر اساس نقشه و با کمک پروفیل ها انجام میگیرد. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. تیم نما دیزاین، تیمی متشکل از متخصصان حرفه ای است که به صورت متمرکز در حوزه طراحی و اجرای نمای ساختمان در سبک های مختلف اجرایی به ویژه انواع سیستم های نمای خشک فعالیت می نماید. Th᠎is c᠎ontent h᠎as been w ritten by G SA C ontent G​enerator Demover sion !

اما استفاده از نوع نبشی متداول تر از سایرین است.

چوب ترمووود نوعی چوب نما است که از وزن سبک اما مقاومت بالا برخوردار می باشد. اما نکته بسیار مهمی که حائض اهمیت است. اما استفاده از نوع نبشی متداول تر از سایرین است. هر اندازه نما چشم نوازتر، کاربردی تر و زیباتر باشد، نظر اطرافیان را بیشتر به خود جلب کرده و ارزش ساختمان را افزایش می دهد. و یا همچنین چطور نظر و توجه اطرافیان را به ساختمان را جلب کنید. در سالهای اخیر استفاده از نماهای لوکس و خاص در ساخت ویلاها و ساختمانهای بلندمرتبه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از نماهای بسیار رایج در ایران نمای شسته می باشد.در واقع این نما جزء نماهای اندودی می باشد. برای اجرای نماهای کامپوزیتی ساختمان به طور معمول زیرسازی را به روش فلزی انجام می دهند. اجرای نمای ساختمان میشود. معمولا پس از اجرای نما با استفاده از سیمان ترکهای ریزی روی نما ایجاد میشود. نخستین گام برای اجرای زیرسازی نمای ساختمان انتخاب متریال مورد استفاده خواهد نما سرامیک بود. پروفیل های مورد استفاده در زیرسازی تا حد ممکن میبایست از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند. This was created ᠎by behsaznama Content Gen​erator DEMO .

چیزی که همه درباره اجرای نما دوست ندارند و چرا

میبایست پروفیل های قوطی شکل به صورت عمود بر جهت نصب چوب ها و با فاصله ۵۰ سانتی متر از هم قرار بگیرند. چون پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. این اتفاق چند ایراد بسیا مهم دارد اول اینکه نمای ساختمان را بسیار زشت خواهد کرد. مرحلۀ اول تهیه مواد مناسب است. طیف گستردهای از سیستمهای سایبان خورشیدی وجود دارند که ممکن است به عنوان بخشی از نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد و در آن گنجانده شود. و تمامی فرورفتگی ها و پستی بلندی های موجود در نمای سازه تراز می شود. البته استفاده کردن از ضد زنگ موجب بالارفتن مقاومت آن ها در برابر خوردگی و پوسیدگی و همچنین زنگ زدگی خواهد شد. در این مرحله باید میزان پایداری نما را با استفاده از علم شاسی کشی بالا ببریم و این قسمت بیشتر به ایمنی نما میپردازد و باید در کنار ایمنی نیز زیبایی را آورده شود،به طوری که یک نما چشم نواز در برابر زمین لرزها و حوادث مختلف مقاوم باشد. نخستین و یکی از مهم ترین قسمت ها در مراحل اجرای نمای ساختمان ، طراحی نمای ساختمان است.

هفت مستند درباره اجرای نما That can Traly تغییر بهترین راه اجرای نما را میبینید

زیرسازی یا همان شاسی کشی مهم ترین قسمت از مرحله ی اجرای نمای ساختمان خواهد بود. اجرای این قیمت از مراحل کار با مصالح مختلف، کمی دارای تفاوت خواهد بود. با توجه به نزدیک شدن به ایام عید، بیشتر واحدهای تولیدی مشغول به کار بودند تا بتوانند پاسخگوی نیاز شب عید مردم باشند. معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند. در ادامه مطلب با چگونه طی شدن روند هر کدام از این مراحل اجرای نما آشنا خواهیم شد. ولی در کنار توجه کردن به زیبایی و کیفیت اجرای نمای ساختمان میبایست به مقدار هزینه تمام شده نیز توجه کرد. و همچنین برآورد هزینه ، نمای ساختمان طرح ریزی خواهد شد. هر طراحی نمای ساختمان مانند اجرای نمای رومی در اصفهان نشان دهنده هویت ساختمان های اصفهان از نظر معماری و فضای شهری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید