کرتین وال دیگر راز نیست

که ادامه به آن می پردازیم.میزان دسترسی به مصالح مورد استفاده در نما یکی از این عوامل است در مناطقی که دسترسی زیادی به مصالح به کار رفته دراین نما وجود دارد قطعا این نما ترجبح بیشتری دارد. در طراحی یک ساختمان، نما مهم ترین بخش در خارج ساختمان به شمار میرود و از آن جایی که نمای ساختمان در برابر عوامل جوی قرار میگیرد، در انتخاب مصالح آن باید بسیار دقت شود تا نمای ساخته شده در درجه اول در مقابل عوامل جوی مقاوم باشد و در درجه دوم زیبایی لازم را داشته باشد و هم چنین با نمای ساختمانهای اطراف هماهنگی داشته باشد. استفاده از سبک مدرن در طراحی نمای ساختمان به عوامل زیادی بستگی دارد.یکی از عوامل سلیقه شماست. کدام یک از این دو سبک معماری را می پسندید؟ طراحان پروژه استودیو معماری فرم نو می باشد. در لغت کرتین وال ( CURTAIN WALL ) به معنای دیوار پرده ای می باشد. بتن اکسپوز ها همان مصالح ساختمانی ای هستند که به عنوان نمای خارجی ، دیوار پوش داخلی و کفپوش در ساخت ساختمان ها مدرن با طراحی مدرن و همچنین استفاده از متریال های پایدار و سبز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین باید افزود که استفاده از مثلث های بزرگ در نما، پوسته را به قطعات مسطح تقسیم می کند، که خود ناشی از هندسه مختلف زمین پروژه است که در نمای پروژه نیز به شکلی ملموس و متفاوت آشکار می شود.

سیستم های مدرن نما

برای داشتن نمای خوب در ساختمان همیشه استفاده از نقشه های مهندسین معماری کافی نمی باشد و بهترین کار برای شما این است که نمونه کارهای اجرا شده را ببینید و از آنها استفاده کنید. با نمای جی ار سی قابل تولید و اجرا می باشد. نمای ساختمان به صورت دو پوسته از ترکیب فلز و ورق اچ پی ال و عایق های رطوبتی جدید ساخته و اجرا شده است. تعدادی از نماها به صورت ۳D و تعدادی نیز از ساختمان های ساخته شده در شهر خمین ، تهران ، کرج و چند شهر دیگر عکس گرفته شده است. وقتی نمای ساختمان مدرن با طراحی حجمی انجام می شود.این ساختمان در شهر خمین قرار دارد. اگر ساختمان شما دارای سقف شیروانی است و به دنبال یک ایده به سبک کلاسیک هستید ، تصویر بالا می تواند کمک خوبی برای رساندن شما به طرح نهایی نمای ساختمانتان باشد. زندگی مدرن سبب شده تا سبک مدرن نیز به یکی از مهم ترین سبک های مورد استفاده برای طراحی، تبدیل شود. در معماري كنوني ما از آجر زياد استفاده مي شود اما اغلب آنها فاقد طراحي هاي زيبا و قابل توجه هستند.يكي از كاربردهاي آجر اجرای نما دوام آن است. از قدیم الایام تابحال آجر یکی از مصالح پرمصرف معماری و پیاده سازی ساختمان در کشور ما محسوب میشده است.  This po​st has  been c re​ated by behsaznama Conte nt Gen er at or DE MO !

شرکت های نمای خشک

نمای خارجی این نقشه اتوکد معماری با سنگهای یکدست سفید کار شده و در زمینی به مساحت 300 متر مربع طراحی شده و دارای دو طبقه می باشد .جزییات بیشتر درباره این پروژه در در سایت خانه معمار مشاهده کنید. یکی از خواسته های کارفرما استفاده ی حداکثر از نور، تأمین دید و گسترش پروژه از درون به بیرون بود که موجب تعریف مجسمه وار بنایی کاملا مدرن و ساده گردیده و رنگ غالب سفید و نوارهای تیره رنگ دور آن با پنلهای براق و درخشنده ی مس امکان رؤیت گذار زندگی بنا در مرور زمان با تحول رنگ مس را به عرصه کشانده است. در معماری مدرن، کلیه نماها به طرف ساده بودن میل پیداکرده است و به شدت مورد استقبال افراد میباشد، فضاهای ساده و هماهنگ، پنجره های غالبا یکپارچه و استفاده از مصالح محدود، خصوصیات بارز طراحی نمای مدرن ساختمان هستند. که به دلیل سبک معماری نمای مدرن این امکان وجود دارد که از متریال های نوین در طراحی استفاده شود.

روش اجرای نمای خشک

نمای این ساختمان ۴ طبقه به سبک کلاسیک طراحی شده است. با این حال، همه ی آنها بر اساس اصول مشترک سادگی، کارایی، ظرافت و عدم تزئینات بنا طراحی شده اند. دیگر مزیت چشمگیر این مصالح این است که رنگ غیر یکسان و متغیری دارند و با متریال های دیگه بسیار هارمونی دارند و این بخاطر داشتند رنگ خنثی در این متریال میباشد از طرف دیگر بر اساس سفارش مشتری قابلیت تولید با رنگ و یا رنگ یکدست نیز ممکن است و این امر باعث شده تا فضایی جذاب و زیبا را برای طراحان و ساختمان سازان ایجاد نماید. ساختمانها با کاربریهای مختلف شیوههای مختلفی از طراحی خارجی یا همان نما را از خود نشان میدهند. در طراحی نمای مدرن (تصویر بالا) به این دو فاکتور توجه ویژه ای شده است. در تصویر بالا یک نمای رومی ویلایی را مشاهده می کنید که از الگوهای معماری کلاسیک استفاده کرده است. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . نمای خانه جنوبی را مشاهده می کنید که از سه متریال چوب ترموود ، سنگ و آجر نسوز استفاده کرده . نمای ساختمان مدرن می تواند با یک حجم ساده و یا ترکیب دو یا چند حجم تعریف شود.

دیدگاهتان را بنویسید