کلید موفقیت شما: نمای مدرن

شرکت معماری هیرادانا با تکیه بر توان بالای گروه طراحی خود و شناخت ضوابط و قوانین شهراداری همواره تلاش میکند تا طرحی متناسب با عملکرد ساختمان را ارائه دهد و در عین حال تمام ملاحظات قیمت طراحی نما را بابت طراحی نما مدرن و نما کلاسیک را دارد و در این زمینه از نرم افزار طراحی نما ویژه ای بهره میبرد و انواع سفارش طراحی نما را با دیده منت میپذیرد . طراحی و اجرای نمای ساختمان با آجر به دلیل قیمت مناسب، اجرای آسان، مقاومت بالای نما و مطابقت با معماری کلاسیک از مصالح پرمصرف و پرطرفدار در ایران است. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال ؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که ساختاری خود ایستا داشته، به این معنا که وزن بالای شیشه ، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد ، طوفان و … با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را زنده نگه داشت. Th​is article has  be​en cre at ed by behsaznama Con te᠎nt G ener​at or DE᠎MO᠎!

چگونه اجرای نما را Outline انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا سخت‌انگیز است.

نمای کامپوزیت مغازه با توجه به نوع کاربری تجاری مغازه وهمچنین نوع دکوراسیون مغازه طراحی می شود. از آنجایی که انتخاب و اجرای نمای ساختمان اغلب اوقات کار سخت و دشواری بوده به دلیل اینکه ایجاد و اجرای یک طرح نو و جدید خلاقیت می طلبد. در این مطلب از ساختمانچی در ابتدا انواع نمای ساختمان را معرفی کرده و ضوابط شهرسازی که در ساخت آن ها باید رعایت شوند را با شما به اشتراک می گذاریم. اما داشتن انبوهی از سبک شفاف باعث خراب شدن سبک زیبای شما هم در نمای خارجی و هم در قسمت داخلی ساختمان می شود. این روش به حدی جا افتاده که برای برخی از افراد هنوز هم روشهای دیگر ناشناخته است و تصویر آجر را تنها در کنار ملات تصور میکنند و این دو را جداییناپذیر میدانند. لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده و در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. یک سیستم نمای ساختمان با موفقیت طراحی شده ، به سرنشینان این توانایی را می دهد تا نفوذ نور را با روش های مختلف ، مانند پنجره ها یا دستگاه های سایه زنی تنظیم کنند. ᠎This article has  be en c​reated wi th behsaznama Content Gener᠎ator Demoversion!

سیستم های مدرن نما

نما در معماری و طراحی مدرن و کلاسیک: نما در لغت نامه دهخدا به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه که در معرض دید و برابر چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است. آجر در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نماکاری ساختمان با سیمان با استفاده از بهترین متریال صورت می گیرد تا سطح کار از کیفیت مناسب برخوردار باشد. قیمت سنگ نما در مقایسه با سایر مصالحی که برای نماکاری استفاده می شوند، بالاتر است. سنگی که برای نمای ساختمان انتخاب می شود باید از دوام و استحکام لازم برخوردار باشد، در غیر این صورت در اثر انقباض و انبساط دچار ترک خوردگی خواهد شد. نمای جی اف ار سی یکی از جدیدترین و بهترین متریال های نمای ساختمان هست که استفاده از آن در دنیا رو به افزایش است.

است که از وزن سبک اما مقاومت بالا برخوردار می باشد.

خط پایانی افقی ساختمانی چگونه است و مرز ساختمان در آسمان به چه شکل است؟ نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد، زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت به شمار می رود که امکان استفاده از آن را برای تمام افراد فراهم ننموده است. چوب ترمووود نوعی چوب نما است که از وزن سبک اما مقاومت بالا برخوردار می باشد. همچنین گرد و خاک را به راحتی به خود جذب می کند. در سنگ نمای رومی از سنگ مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت استفاده می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. این خواص به وسیله پوشش های فلورایدی یا PVDF تأمین می شوند. در این مقاله از وبسایت آپند، شرکت مجری نمای کرتین وال، به معرفی یکی از کاربردیترین و زیباترنی نماهای ساختمانی، یعنی نمای کرتین وال اجرای نمای خشک در ایران میپردازیم. Th is post w as created by behsaznama Conte nt  G​en​er᠎at​or Dem​oversi on!

دیدگاهتان را بنویسید