کرتین وال ممکن است وجود نداشته باشد!

مطابق با نشریه 714 میتوان ضرورت اسکوپ سنگهای نمای ساختمان را بدین صورت بیان کرد که «نماهای چسبانده شده در مقابل نیروهای خارج از صفحه ضعیف بوده و به منظور تحمل بارهای جانبی مانند زلزله و باد که موجب خارج شدن سنگ نما از دیوار نما و پرتاب شدن آن به سمت خارج از صفحه میشوند، میبایست مهار (اسکوپ) مناسب بهکار برده شود». همراه با سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عناصر آب و هوایی خارجی عمل می کند که می تواند به سلامت سازه آسیب برساند ، مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره . • یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از نمای کرتین وال همان طور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان است. یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد.

مجری نمای سرامیک خشک

معمولا برای شناسایی و تفکیک طرح های مختلف تولیدی از نظر رنگ ؛ طرح و سایز از نماد کد محصول استفاده می شود و از آنجا که محصولات تولیدی با درجات ختلف کیفی عرضه می شوند ، قبل از خرید و نصب لازم است به یکسان بودن کد طرح و درجه کیفی درج شده روی بسته بندی کاشی توجه نمود. دیگری می­ رود. بخاطر همین که داخل کانتینر هست با کمترین هزینه می­ شود آن کالا را بسته بندی کرد و ارسال کرد. که عدد 3 نشان داده شده در کادر بیانگر امکان نصب و استفاده محصول در مکانهای تجاری و مسکونی معمولی با عوامل ساینده معمولی می باشد . استفاده درست از آجر نما در بسیاری از ساختمان ها باعث می شود تا این نما به عنوان یک نمای خاص مورد توجه قرار گیرد. دوغاب و ملات مورد استفاده در این شیوه باعث کثیف شده نما می شوند. توصیه می شود برای افزایش عمر مفید سازه، اتصالات پی وی سی یا فوم پلی اتیلن سلول بسته را به سطوح در معرض هوا، اضافه کنید.

حوزه کاشی و سرامیک افزایش پیدا کرد. بنابراین در این عصر، گرایش به نمای کلاسیک افزایش یافته است. زیرسازی یا شاسی کشی به عنوان مهم ترین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان شناخته می شود. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 240 تا 440 گرم بر متر مربع از آستری (کرباس نازک) یا non-woven به عنوان زیر لایه استفاده می شود. این ورق ها که با نام فرمیکا نیز شناخته می شوند از لایه های مختلف کاغذ کرافت تشکیل شده اند. در صورتی که کارگران نماسازی تخصص کافی در زیرسازی و اجرای لایه رویه نما نداشته باشند. با برون رفت از شکیب زری بافی چرخش درای مجموعة فضاهای ساختن قسم به غایت میرسد؛ مجموعة فضاهایی که دره امتداد محورهایی متقاطع و متعامد فرم گرفتهاند، و مخاطب را به همراهِ خود دره در جهات و امتدادهای متنوع به منظور سکون تو میآورند. براي جلوگيري از نفوذ رطوبت به ديوار، جزئیات در اطراف بازشو ها باید زهکشی، تهویه و یکپارچگی سیستم را فراهم سازد. برای نظافت چربی و روغن ها می توان از حلال های شیمیایی در دسترس استفاده نمود. برای تمیز کردن لکه هائی که با مواد اضافی همراهند، ابتدا بایستی با مواد و روش مناسب مواد اضافه را پاک نمود و سپس با محلول های در دسترس معمولی نسبت به نظافت اقدام نمود. Con​tent has  been g᠎en erated with GS A  Cont en t  Ge᠎nerator ᠎DEMO​.

ی ساختمان ها و پنجره های دوجداره کاربردِ وسیعی دارند.

در نظافت کاشی های بدون لعاب ممکن است نیاز به مواد شیمیایی و رنگ بر و صرف زمان طولانی تر باشد. در بکارگیری مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی در مجاورت محصولات کاشی حتما به غلضت آن توجه شود. مقاوت محصولات کاشی و سرامیک در برابر اسید ها و مواد قلیایی قوی. مواد رنگی و مقاونت محصولات کاشی و سرامیک در برابر لکه گذاری. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. کشورهای بالقوه هدف، که در همسایگی ما وجود دارند و ما متأسفانه به آنها توجه نمی­ کنیم، مثل عربستان، امارات. امروزه شیشه های سکوریت به عنوانِ درهای ورودیِ شیشه ای، پنجره ها و نورگیرها در چهارچوب هایِ فلزی و چوبی و نیز برای پوششِ نمای ساختمان ها و پنجره های دوجداره کاربردِ وسیعی دارند. کاغذ دیواری هایی که بر پایه nonwoven تولید می شوند، نصبشان سریعتر و راحت تر است ولی استحکام کمتری نسبت به کاغذ دیواری های با روکش وینیل دارند. در برخی موارد برای ایجاد زیبایی بیشتر در فرم و ظاهر محصول از ایجاد غیر یکنواختی در سطح؛ به صورت برجستگی و یا فرو رفتگی در اشکال مختلف در حین فرم دهی محصول استفاده می شود که این قبیل محصولات را رستیک و یا کاشی های استراکچر و یا برجسته می نامند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید