کرتین وال مشاوره – چه هک است؟

پس شرکت های ساختمانی و غیره حتما در طراحی نما بخصوص اجرای نمای کامپوزیت در اصفهان این اصول و موارد رعایت کنید . ۴- طراحی و اجرای نمای برج: چون این نوع ساختمان های خیلی بلند و بزرگ است باید ایده ای در طراحی و اجرای نمای ساختمان اجرا کرد که با گذشت چند سال از ان نمای ان خسته کننده برای افراد نباشد همچنین نمای برج نباید باعث ایجاد الودگی نیز شود. همان طور که می دانید نمای ساختمان مثل نقاشی می باشد که می توان سبک و المان های مختلفی در طراحی نما و اجرا کنیم به همین خاطر حتما قبل از انجام کار بودجه کارفرما در طراحی و اجرای نمای ساختمان در نظر بگیریم و پس شرکت های ساختمانی در انجام طراحی نما ساختمان باید با بودجه کارفرما در کرج هماهنگ باشد. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مرحله های ساخت و ساز تمامی ساختمان ها طراحی نمای آن است. Th᠎is con᠎tent has be​en creat​ed ​by G​SA Conte​nt Generat​or Demoversi on​!

قطعات نمای خشک

وقتی برای ساختمان از مصالح خیلی خوب استفاده کند ولی اگر نمای ان ساختمان خوب و با فرهنگ و تاریخ شهر ساخته نشده باشد مشتری ممکن است به ان ساختمان رغبتی نداشته باشد. نما عناصر بیرونی و داخلی بنا را از هم جدا می کند و به شهر هویت می بخشد و نقش بسزایی در جهت بهبود فضای شهری دارد. زیرسازی انجام شده در این نما هم در صورت نیاز قابل جداشدن از نما است و سرمایه از بین نمی رود و می توان آنها را در جای دیگری به کار برد. نماهای دیواری عایق بندی شده ساندویچ پنلهای صفحهای فلزی کامپوزیتی یا پنلهای بتونی با عایق بندی بین عناصر داخلی و خارجی بتنی هستند. با گسترش سبک های مدرن در بناها، نمای شیشه ای اسپایدر، زیادترین دید را با کمترین مقدار استفاده از فریم و فلزات با بیشترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را میسر نموده است. پروژه شما باید با بودجه همخوانی داشته باشد، زیرا در غیر این صورت ممکن است در طول اجرای پروژه با مشکل مواجهه شوید.

اجرای نما Cover Up

هماهنگی نمای ساختمان با عناصری که در شهر وجود دارد نکته ای قابل توجه است. در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد. میتوانند همگن باشند چون با استفاده از زبانی مشترک روی بدنه اجزا شهر اجرا می شوند و اما از آنجا که هر کدام از این فضاها به کمک این زبان، مقاصد و نیازهای خود را بیان می کند، ناهمگن هستند. ۲-طراحی و اجرای نمای ساختمان ویلایی: وجود ویلاها در مکان های که شرایط اقلیمی اب و هوای مختلف دارد باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان حتما این مورد لحاظ شود چون سبک طراحی مختلف را دارد. نما در واقع صورت ساختمان و بهترین بیان حالتی است که فرد طراح یا مالک از خود در برابر بیرون دارد. نمای کامپوزیت نمایی است که از ورق های کامپوزیت آلومینیومی تشکیل شده که این ورق های آلومینیومی در آن به عنوان پوشش نهایی استفاده شده اند. Da ta was gener​ated  by G SA Con​tent G en erator Demoversi on᠎!

انواع روش اجرای نما ، به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش مصالح نمای خشک خواهد داد. روش خشک: در روش خشک از ملات استفاده نمیشود و با استفاده از زیرسازی فلزی اتصال در اجزای دیوار حفظ میشود. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. شما مشتریان محترم در کرج با انتخاب مصالح مناسب و با کیفیت و همراه کردن ان با موارد فنی طراحی نمای زیبایی به ساختمانتان در شهر کرج بدهید. همانطوری که بیان کردیم روش های اجرای نما با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد و شما می توانید هر یک را که مایل باشید را برای ساختمان خود انتخاب کنید. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. نمای کرتین وال، حائلی ما بین دیوار داخلی و فضای بیرون به حساب میآید و بر همین اساس وزن و بارهای اعمال شدهای مانند باد و لرزههای شدید را بر روی سازههای اصلی ساختمان کاهش میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید