اجرای نما نکات و راهنما

پس از عملیات ساختمان سازی،سنگ باید از گرد و غبار،ملات و دیگر ذرات پاک شود.هنگام برداشتن و جمع کردن داربست ها نیز باید مراقب بود که لکه های زنگ از لوله ها به نما نپاشد و به آن ضربه وارد نشود. میشود.این نوع نما دربرابراتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. روش هنگینگ به نسبت سایر روش ها با سرعت بالاتری اجرا می شود و استانداردترین روش به شمار می آید. یکی از مسایل مهم در طراحی نماهای متحرک، هندسه ی آن ها است. این نما به منظور پیشگیری از خوردگی و زنگ زدگی آهن در مناطقی که دارای آب و هوای شرجی هستند استفاده می شود. 5. ترکیبات کانی شناسی آن باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند.وجود ناخالصی به صورت مجتمع در یک نقطه و یا یک امتداد،نقطه ضعف بوده و میتواند باعث تخریب سنگ شود.

طرح نمای خشک

Data h᠎as  been g en​er at​ed by G​SA C on tent ᠎Ge​nera᠎tor  DEMO!

سرامیک پرسلانی

به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیومی در این روش، سازه در مقایسه با روش فیکس آهن سبک تر خواهد بود. این روش مانند روش فیکس است اما در آن ورق ها پس از برش در پروفیل های H شکل و L شکل قرار می گیرند. لایه های ضخیم هوا عایق را به طور قابل توجهی بهبود نمی بخشد ، زیرا از بین رفتن همرفت ناشی از اثر پشته افزایش می یابد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با این فاکتور مهم سنجیده و شاید بتوان گفت که با محک این فاکتور مهم ماندگار شده و یا از بین رفته اند. در بین تمام روش های نصب کامپوزیت نما، روش فیکس ارزان تر و راحت تر است. در واقع می توان گفت این روش ۱۰ الی ۱۵ درصد ارزان تر از روش هنگینگ است. سنگ تزئیناتی ارزان را از تراورتن و سنگهای گران قیمت را از گرانیت و مرمر انتخاب می کنند.سنگ پلاک را برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و در کف،دیوارپله،کف پنجره،کنار و زیر دیوار گچی و.وسایل تزئیناتی نظیر گلدان،شمعدان،جدول و جوی و غیره استفاده می کنند.

علاوه بر آن وزن سبک این مصالح استفاده از آنها را آسان تر نموده است. آلومینیوم ماده ای انعطاف پذیر است که می توان بر روی آن عملیاتی نظیر برش کاری، خم کاری و سوراخ کاری انجام داد. این احتمال را هم در نظر بگیرید که برخی از سنگ ها تحمل عملیات سوراخ کاری را ندارند و در حین سوراخ کاری می شکنند. نمای کامپوزیتی که با روش فیکس ریلینگ اجرا می شود از قابلیت رگلاژ پس از نصب برخوردار است. این هندسه، از یک سو باید قابلیت باز و بسته شدن داشته و از سوی دیگر، واجد ارزش های زیباشناختی باشد. این نما از جمله نماهایی است که به دلیل مزایا و قابلیت های بی شمار مورد استقبال قرار می گیرد اما تنها عیب آن گران بودن هزینه های خرید پانل های آلومینیومی و اجرای آنهاست. البته با توجه به نوع آماده سازی، تعداد ورق های مورد نیاز و متریال های لازم برای زیرسازی، هزینه های اجرای نمای کامپوزیت متفاوت خواهد بود. این روش یکی از رایج ترین و ایده آل ترین روش نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت در دنیاست که از پایداری لازم در مقابل تکان های ناشی از زله و وزش های باد برخوردار می باشد.

 This a rticle has been do᠎ne ​by behsaznama Conte nt  Ge nerato​r DEMO!

روش های L و H نیز قیمت کمتری نسبت به این رو روش دارند اما استفاده از آن ها منسوخ شده است. انعطاف پذیری بالای این محصولات باعث شده از آنها در کنار مصالحی که انعطاف پذیری کمتری دارند استفاده شود. با استفاده از این روش می توان هر نوع طراحی را اجرا نمود و هر پانل را به صورت جداگانه باز یا تعویض کرد. امکان آب بندی در این روش به طور ۱۰۰ درصد امکان پذیر نیست و در صورتی که نیاز به تعویض پانل ها باشد نمی توان آنها را تعویض نمود. پیش ساخته بودن این پانل ها نماکاری ساختمان را راحت تر کرده و سرعت اجرای پروژه را بالاتر می برد. نماکاری ساختمان با پانل های کامپوزیت توسط افراد حرفه ای و متخصص طبق نقشه و طرح مورد نظر صورت می گیرد، از این رو یک نمای اصولی با سرعت اجرای بالا به شمار می آید. در کل نصب این نما تنها توسط افراد متخصص صورت می گیرد تا نمایی بی عیب و نقص و ماندگار ایجاد شود. ظرافت سرد سنگ های تراش خورده و آجرهای روستایی جذاب به معمار این امکان را داده است تا ترکیبی از اشکال زیبا را در چشم بیننده ایجاد کند. از حدسي فصلی، هوای تهران مدخل زمستان دون تاثیر نظام پرفشار شمالی (سیبری) مركز دارد.

​This a᠎rticle was c reated  wi th behsaznama Con tent Gener at​or D​em᠎ov er​si᠎on!

قطعات نمای خشک برای شرکت: قوانین برای شکستگی ساخته شده اند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید