کرتین وال برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

بنابراین رعایت نکات اجرایی آجر در نما باید مطابق با سبک و سیاق امروزی آن باشد. • امکاناتی دارد که می توان آن را با سازه های دیگر ساختمان نیز ترکیب کرد. اجرای نما سرامیک خشک در پروژه های بزرگ ساختمانی، معماران نمای سرامیک خشک را ترجیح می دهند. در ابتدا به تعریف چلنیوم میپردازیم: چلنیوم: فلزی زیبا و براق که از ترکیب آلومینیوم و استیل ساخته شده است و مقاومت و دوام آلومینیوم و زیبایی استیل را دارا می باشد که در رول های 30 تا 50 متری در بازار موجود است. منطقی است که طراح نما باید طرح نمای ساختمان را کار کرده و به نصاب تحویل دهد؛ اما اگر نصاب نمای ساختمان با سلیقه نباشد ، نمی تواند بر اساس طرح کار را پیش ببرد. فایبر سمنت برد پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت بورد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . پنل های سیمانی الیاف دار مقاومت بالائی در مقابل آتش سوزی داشته و عایق های صوتی و حرارتی و همچنین عایق رطوبتی مناسبی هستند. الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند.

سرامیک پرسلانی

Th᠎is  po᠎st has ​been wri tten  wi th behsaznama Content Generat​or Dem᠎oversion.

سرامیک خشک Dry Ceramic در سیستم­هایی که از سرامیک خشک به عنوان نمای اصلی استفاده می­شود، به دلیل اینکه کلیه مصالح در معرض عوامل جوی قرار دارند، بایستی اجزای کار در مقابل زنگ زدگی مقاوم باشند. نمای داخلی ساختمان:مرمریت،تراورتن،گرانیت،چینی،لایم استون و تقریباً تمام سنگها را می توان برای دیوارهای داخلی ساختمان بکار برد و این به این خاطر است که سنگ در معرض تغییرات جوی قرار ندارد. زیر سازی گالوانیزه سمنت برد پروفیل گالوانیزه M : این پروفیل از ورق گالوانیزه به ضخامت ۰.۷ میلیمتر تولید می شود و برای کنترل تغییرات ابعادی پنل های سیمانی که بر اثر تغییرات دما و رطوبت پدید می آیند ، استفاده می نصاب نمای خشک گردد. بنابراین در بهینه سازی دمای محیط بسیار مناسب است. • رنگ ها در نمای کرتین وال ها بسیار متنوع و گوناگون هستند بنابراین می توان بر اساس سلیقه خود بهترین نما را برای ساختمان خود انتخاب کنید. HPL یک پانل تزئینی است که در ابعاد مختلف و ضخامت های متنوع( 2الی 25 میلیمتر) عرضه می گردد. ​This con᠎te᠎nt was do᠎ne with t he ᠎he lp of G᠎SA Conte​nt Generator  D emov᠎er᠎sion .

سرامیک نمای خشک

این متریال ترکیبی از فیبر های نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک ها و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. پانل های ETFE بالشنک های پر شده از هوایی است که از 2 تا 5 لایه پلیمر ترکیبی اتیلن به نام تترافلوروواتیلین تشکیل شده اند. پانل HPL از لایه های متعدد کاغذ کرافت تشکیل می شود . یکی از نکاتی که کارفرمایان محترم به استفاده از بوردکس در نمای ساختمان میکند این است که به منظور اجرای دیوار بیرونی و نمای ساختمان با پانل بوردکس نیازی به آهن کشی و همچنین استفاده از سازه گالوانیزه مخصوص نیست و با استفاده از انواع سازه کناف و رانر استاد و سازه F و سازه U کناف میتوان به اجرای بوردکس نمود. بسیار حساس هستند. از این سرامیک ها باید در فضاهای با رفت و آمد کم مثل حموم و سرویس مهمان استفاده بشه. برای پوشش کف و دیوار مصالح مختلفی وجود دارن مثل کاشی، سرامیک، پارکت، موزاییک، کاغذ دیواری و … این نما ها در صنعت به شکل های مختلفی ارایه می شود اما بیش ترین کاربردی که از آن می توان استفاده کرد نمای کرتین وال شیشه ای می باشد. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است.

قیمت اجرای نمای خشک

طرح معماری این ساختمان بر اساس معماری خانه های قدیمی کاشان می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه ها، معماری هم عقب نمانده و همگام با دیگر علوم (و چه بسا پیشتر) اقدام به بروز رسانی رویکردهای خود کرده است. نصب صفحه عایق بر روی دیوار ساختمان پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. این موضوع در سوله های با دهانه های بزرگ و ساختمان های مرتفع و ساختمانهائی که بر روی زمینهای سست احداث می شوند ، از اهمیت بیشتری برخوردار است . نمای جی اف ار سی یک نوع کامپوزیت هست، که با داشتن تمام مزیتهای بتن معمولی مقاومت کششی و خمشی بسیار بالایی دارد که… این نوع نما به تنهایی می توانند جلوه زیبایی را برای ساختمان ایجاد کنند. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. هدف این افراد از طراحی و اجرای نمای خشک سنگ افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر بادهای شدید بود. به همین دلیل است باید در طراحی نمای ساختمان هوشمندانه عمل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید