کرتین وال: این است کاری که حرفه ای ها انجام می دهند

تکیه گاه نما و اتصال آن به سازه باید توانایی انتقال بار به سازه را داشته باشد. • امکاناتی دارد که می توان آن را با سازه های دیگر ساختمان نیز ترکیب کرد. نمای خشک تراکوتا از مهم ترین نمای خشک محسوب می شود که به علت بافت خاص سفالینی و تنوع رنگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . بسیاری از بناهای مدرن با داشتن حجم های خاص و نوآورانه، دیگر نیازی به طراحی نما به عنوان یک فرایند مجزا ندارند. این بدان معناست که کیفیت طراحی نمای یک بنا نه تنها در زیبایی آن بنا، که در سطح شهری نیز تاثیرگذار است. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. وقتی در مورد نصب و روش های اجرایی این نما صحبت می کنیم در واقع باید به دو نکته مهم در این زمینه نیز توجه کرد یکی از این موارد که مهم می باشد استحکام سازه ای و گزینه بعدی خطوط نمایان پیش بینی شده در این زمینه می باشد. یک اتاق نشیمن در پشت باغ واقع شده و به وسیله پرده هایی از باغ جدا شده است. با کمک نرم افزارهایی مانند 3dmax – Rhino – AGI32 – Revit میتوان بدون اغاز یک پروژه نمای دلخواه خود را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرد .و از چگونگی متراژه دیوار ها پنجره ها و حتی دیزاین داخلی تا نمای بیرونی از جمله دیوارها – در و پنجرها – ستون ها سرستون ها بدنه ی ساختمان حتی نورپردازی و میتوان اگاه شد.

شرکت های نمای خشک

 Th is ᠎post h as be en gener ated with behsaznama Conte nt​ Gen erator DEMO᠎!

پول بیشتری می خواهید؟ دریافت کرتین وال

برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگ های نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند. نمای کرتین وال انواع مختلفی دارند اما به طور کلی به دو دسته بزرگ سیستم فریم لس و سیستم در پوش دار فیس کپ تقسیم می شوند. اگر در ساختمان مورد نظرتان کاربری های مختلفی دارید با استفاده از طراحی نمای ساختمان می توانید آن ها را به وسیله مواد و مصالح مختلف شاخص تر کنید. نوسازی در بافت شهری، جان تازه ای به خود گرفته است و از همین رو متقاضیان برای طراحی نمای ساختمان، رو به افزایش هستند. این فایل قابل ویرایش و چاپ بوده و از اجزا و آبجکت های آن می توانید برای پرزانته طرح های حرفه ای و پروژه های دانشجویی خود استفاده کنید. با دانلود اتوکد نما رومی می توانید چندین نمونه طرح رومی اجرا شده و چندین نمونه از ساختمان های تاریخی با نمای رومی را مشاهده کنید و اصول و تناسبات آن در طرح های خود استفاده نمایید. در نمای شیشه ای کرتین وال، ساختار ها طوری کنار هم قرار می گیرند که هیچ گونه بی نظمی در آن ها دیده نمی شود.

{بیشترین بهره را ببرید} از کرتین وال استفاده کنید

نوع اول سرامیک مجوف پرسلانی و نوع دوم سرامیک تو پر پرسلانی است که به آن سرامیک فول بادی نیز گفته میشود. 4. فاصله بین دو شمشه باید به گونه ای از ملات پر شود که ملات به دیوار چسبیده و بر روی آن با شمشه کشی بین دو کروم و تخته ماله تسطیح شود. مسافت از سیمان کشی رابیتس نوبت ملات روی رابیتس و بي كم وكاست کننده گروه و طرح موقعيت تخميناً میرسد که باید بطور باترتيب اجرا شود و یک لایه ماسه وسیمان و یک لایه پودر وزنه و سیمان اجرا میشود که هردمبيل نزديكي باید به طرف گلاويز شاگرد متبحر و کار وارد اجرا شود مربع اگر اشتباهی ناقوس اجرا شوره زار شود ممکن است که کار ترک بردارد و یا بصورت دقیق اجرا نشود. • روشنایی هر ساختمان بخش مهم زیبایی یک ساختمان در نظر گرفته می شود. از جمله نمونه هایی که می توان برای این نما اشاره کرد شامل فول فریم کرتین وال، یو چنل کرتین وال و فیسکپ کرتین وال می باشد. همانگونه که در بالا اشاره شد، برای انتخاب سنگ مناسب باید به نکاتی از جمله مقاومت آن در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی توجه کرد. خلل موجود در سطح سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد، زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخ ها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما میگردد.

This art᠎ic᠎le was wri​tt​en wi​th the help of GS᠎A Co ntent ᠎Ge ne rato​r DEMO.

روش اجرای نمای خشک

استفاده از کرتین وال ها در ساختمان باعث می شود تا ورود و جذب نور به ساختمان بیشتر شود و زیبایی داخل ساختمان را چندین برابر کند. از جمله اولین استفاده از آن می توان به برج های موجود در شانگای در کشور ژاپن اشاره کرد که تحقیقات زیادی بر روی آن و کاربرد نمای کرتین وال دو پوسته انجام شد. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نمای چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزای نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. روزنهها (در و پنجرهها) که عنصری از نما بودند این نقش را به عنوان رابط فیزیکی و بصری به عهده گرفتند. مواد و مصالح مورد استفاده در این نما معمولا سنگ، پودر سنگ و سیمان سفید می باشد. نوعی از نمای کرتین وال وجود دارد که در صنعت تولید می شود و نام آن نمای شیشه ای کرتین وال است. نسل قبل از نمای کرتین وال، نمای فریم لس روی آهن نام داشت. برای انواع نمای شیشه ای می توان نمای اسپایدری را نام برد که به صورت کامل در زیر شرکت طراح و مجری نما توضیح داده شده. نصب سرامیک خشک توسط قطعات کلیپس فولادی ضدزنگ (stainless steel)، به ریلهای آلومینیومی روش نمایان گفته شده ، که اگرچه به مدد روش الکترواستاتیکی، رنگ پلیاستر موجود کاملاً با قطعات کلیپس همخوانی دارد اما به علت اینکه بر روی کار نمایان است بدین نام خوانده میشود که از ویژگیهای آن میتوان به سرعت نصب و سبک بودن سازه اشاره نمود ، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه “نمایان VISIBLE” مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید