چیست کرتین وال و روش کار می‌کند؟

هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. امروزه اغلب از آجر نما نسوز در نمای ساختمان اجرا می شود که طراحی زیبایی دارد، ولی هزینه آن کمی بالاتر می رود. همان طور که در بالا اشاره کردیم باتوجه به استقبال و استفاده بسیاز زیاد از این نمای ساختمانی میتوان به کارایی و کیفیت این محصوصل پی برد. خب، در این مقاله، به تعریف کلی نمای کرتین وال و تفاوت آن با سایر نماها پرداختیم، برای مطالعه جزییات بیشتر درباره این نمای ساختمانی، میتوانید به مقاله همه جزییاتی که باید درباره نمای کرتین وال بدانید! همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نماهای کرتین وال و لاملهای آلومینیومی، میتوانید با شرکت آپند در تماس باشید. شرکت ارتفاع کاران آرین همت شهر مجری و اجرا کننده نما شویی و شستشوی نمای برج های مرتفع بلندمرتبه با بیش از 10 سال تجربه اماده خدمات رسانی می باشد. شرکت آپند، به عنوان شرکت مجری نمای کرتین وال جهت جلب رضایت شما عزیزان تمامی مواد اولیه را از به نامترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تهیه میکند.

انواع روش های نمای خشک

از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … در هر کشور، متناسب با آب و هوا، سبک و هنر معماری، آداب و رسوم و مصالح موجود، نماهای متفاوتی شکل گرفته است. برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده نمود، عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهای سفال که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در بر می گیرند. 6. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه : هسته مرکزی ورق ها به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا در مقابل شکستگی و یا ترک خوردگی هایی که بر اثر فشار های احتمالی در هنگار نصب بر آن ها وارد میشد مقاومت هستند. در برخی از ساختمان ها یکی از طراحی هایی که کاربرد بسیاری دارد و به عنوان پوسته دوم انتخاب می شود نمای لوور می باشد. لوستر مناسبی برای اتاق نشیمن انتخاب شده است که نور را به خوبی منعکس کرده و اتاق را به اندازه کافی روشن مینماید.

امروزه از سنگ دیوریت در کف ساختمان،پله ها و نماکاری استفاده می شود.این سنگ کمیاب است و اغلب در مناطق آتش فشانی یافت می شود.در گذشته این سنگ را برای نوشتن کتیبه به کار می بردند.سختی سنگ دیوریت به حدی است که در دوران باستان از آن برای تراشکاری سنگ گرانیت استفاده میکرده اند. اگر خانه با نمای رومی، از سمك گنبدی شکل با حاشیههای کندهکاری شده متنعم باشد؛ بهتر است که نورپردازی به طرف گونهای باشد، که حاشیه متباعد گنبد از خود گنبد پرنورتر باشد. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. با توجه به نحوه اجرای آجر نمای خشک، در نمای ساختمان ها که بدون استفاده از ملات می باشد، سرعت اجرای نما بسیار بالاتر از دیگر آجرها می باشد، و هم چنین آجر نمای خشک نسبت به دیگر موارد عایق تر می باشد. شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

Post has be​en generated with the ᠎he​lp ᠎of G SA C on tent Generator DEMO!

به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. هزینه شستشوی نمای ساختمان چگونه محاسبه می شود؟ یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند، ولی اجرای سیستم آجر نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوک های اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد. اگر بخواهیم نمایی را با ملات سیمان اجرا کنیم، چیدمان آجر و دوغابریزی و سفت شدن ملات، زمان زیادی را از ما میگیرند. عدم وجود منفذ در ساختمان گرچه جلوی باد، باران، گرما و سرما را می ­گیرد، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم می ­کند. و اما شستن نما با داربست به مراتب بدلیل عدم استفاده از هارنس و کربند ایمنی – ایمن نبود چوب بست که وزن شمارا تحمل میکند – در هنگام طوفان و باد شدید اصلا توصیه نمیشود زیرا خطرات جانی و مالی دارد – احتمال سرگیجه و بیهوشی فرد بالاست و در این صورت شقوط قرد حتمی است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه نصب نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید