چگونه در نما خشک در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

اگر ساختمان شما از بهترین شرایط از نظر خودتان برخوردار بود، سپس برای هزینه کردن برای طراحی نما اقدام کنید. تقارن یکی از اصول جدایی ناپذیر طراحی و اجرای نما خشک کلاسیک است و نوعی سیستم اصیل می باشد. یکی دیگر از معایب نمای سیمانی که در هیچ یک از دیگر نماها مشاهده نمی شود، جذب گرد و خاک سیمان است و به همین علت بعد از مدتی بسیار تیره خواهد شد. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نمای خشک دارد، نصب بدون ملات می باشد. در طراحی نمای این خانه ها ترکیبی از شیشه های خالص ، سقف های نوک تیز و دمدمی ، ویژگی های آب براق و زیبایی سرد سنگ ها استفاده می شود. از این رو توجه به شرایط اقلیمی و طبیعی ، ویژگی های کارکردی بنا و ارتباز متقابل این دو همواره مورد توجه ویژه بوده است. مانند موقعیت مکانی ، شرایط فیزیکی ، تاریخچه آن مکان خاص و موارد دیگر. تردید مبنا و جهتگیری خاص خود را داشته است، و تنها آن دم که این به درستی درک گردد، امکان رسیدن به ارزیابی منصفانهای از پیامدهای آن، و از جمله کوششهای پسامدرن اخیر، فراهم میآید. از مزیتهای کاربرد این روش با شما سخن میگوییم.

نصب دورپنجره ها و درزگیری.

استفاده از نماهای چوبی و همچنین اجزای چوبی در نما، می تواند زیباییای منحصر به فرد را به خانه ی شما بیفزاید. اگر به دنبال نمایی طبیعی و همچنین لوکس و شیک برای خانه خود هستید، استفاده از اجزای چوبی در نما می تواند پیشنهاد نمای سنگ خوبی باشد. یک قدم از حالت عادی عقب بروید و به خوبی به نماهایی که برایتان جالب هستند نگاه کنید. بنابراین شما باید به خوبی دقت داشته باشید که بهترین مجری را برای نصب نمای خشک انتخاب کنید. برای داشتن منزلی زیبا که دکوراسیون و طراحی داخلی طرفه العين را یکبار عاقبت دهید و حرف سالها مدخل حسن با خیال فارغ زندگی کنید، باید تمامی مصلحت ها را حقيقي و بوسيله جا گلچين کرد. در مورد طراحی ها ، اگر معمار قصد داشته باشد با نمای خود بیانیه ای ارائه دهد ، انتخابهای زیادی دارد و می تواند کارهای زیادی برای نشان دادن توانایی خود انجام دهد. نصب دورپنجره ها و درزگیری. به طور مثال در نماهای چوبی برای زیرسازی نمای ساختمان از دو روش فلزی و سیمانی استفاده می شود که در روش فلزی پروفیل های قوطی با فاصله نیم متری عمود بر هم نصب می شوند.

نمای خشک در ساختمان

Po st h​as ᠎been cre​ated with t᠎he  help ᠎of behsaznama Content  G ener᠎ator D​em᠎oversi on᠎!

3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. آینه ها با لطافت تمام نما را می پوشانند و مناظر بسیار زیبایی را منعکس می کنند. مورد دیگر طاق ها و سردر ها است که معمولا در نمای کلاسیک دیده می شود، که نورپردازی این قسمت به تجمل و شکوه این سبک کمک می کند. نیم طاقی در دیوار سمت راست نما ، توجه بیننده را به سمت پنجره شیشه ای بلند جلب می کند که باعث می شود نور خورشید فضای داخلی را در طول روز غرق کند. برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد.

در طراحی و اجرای این نما، معمار از اطمینان کامل از اهمیت یکسان همه عناصر ، از بتن ، چوب و تخته سنگ استفاده کرده است. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید