چهار نکته برای شروع ساختن یک اجرای نما که همیشه می‌خواستید

در انواع دیگر نماهای شیشهای مانند نمای شیشهای فریم لس، مساحت سطحی که باید نما شود، ناحیه و شهر مورد استفاده و شرکتی که سازنده نمای شیشهای فریم لس بوده نیز اهمیت دارد. بهتر است بدانید انتخاب سنگ مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، مهمترین فاکتوری است که مجری نمای مدرن باید مد نظر داشته باشد. مشاوره و اجرا نما در چنین ساختمانهایی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید از کارشناسان با تجربه و ماهر برای طراحی و اجرای نمای مدرن آن بهرهمند شد. از ویژگیهای منحصر به فرد آجر، مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و قابل استفاده بودن در اقلیمهای متفاوت است. موزه گوگنهایم که بر روی مجموعهای از شاهکارهای اولیه مدرن پایهگذاری شده است، امروز یک موسسه در حال تکامل است که به هنر قرن بیستم و پس از آن اختصاص یافته است. اما وجود یک سیستم سایه بان (نمای لوور) در نمای خارجی ساختمان بدون اینکه چشم انداز و منظره بیرون را محدود کند، می تواند به طور چشمگیری تابش مستقیم اشعه خورشید بر روی شیشه ها و نما را کم نموده و انعکاس شدید آنرا بر چشمان ناظران کاهش دهد. This c᠎on᠎tent was c​re ated by behsaznama Conte​nt G᠎en er​ator Demoversion !

نمای خشک سنگ

بهتر است از سنگ های تیره رنگ در نمای ساختمان استفاده نشود،زیرا ممکن است بر اثر تابش آفتاب،رنگ آنها محو شود. از مزایای این نوع نما امکان ایجاد تنوع در طرح و رنگ و همچنین عایق بودن ساختمان از نظر صدا است. این نوع نما موجب جداسازی فضای بیرونی از فضای درونی ساختمان می شود و همچنین استفاده از روشنایی روز و عایق برای کنترل حرارت، صدا و اشعه ماورا بنفش را فراهم می کند. • کنترل بهره خورشیدی و اشعه ماورا بنفش. از مزایای این قطعه ساختمانی میتوان به قیمت مناسب، سازگاری با اقلیمهای مختلف، وزن پایین، تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و مقاوم بودن آن در برابر اشعه uv نام برد. سنگ از قدیمیترین مصالحی است که مصرف آن در ساخت بخشهای مختلف سازه از جمله نما قدمتی دیرینه دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، اگرچه منظور از نمای ساختمان می تواند نمای هر سمت از خانه باشد اما معمولاً وجه روبه رویی ساختمان که درب ورودی از آن جاست مورد توجه قرار می گیرد. خانه اپرای سیدنی در استرالیا در سال 1973 افتتاح شد، سالنهای کنسرت و تئاترهای آن سالانه میزبان بیش از 1600 اجرا از اپرا گرفته تا نمایشهای کمدی هستند.  This data has been written by behsaznama C᠎on te nt  G᠎enerator Dem over᠎sion.

در ساختمانهای قدیمی از مصالح محدودی در اجرای نما استفاده میشد. در حال حاضر بسیاری از شرکتهایی که مجری نمای مدرن ساختمان هستند، با ترکیب آجر و مصالح جدید، نماهای بسیار زیبا و خاصی برای ساختمانها طراحی میکنند. به همین دلیل بهتر است به منظور رعایت کردن مسائل ایمنی از این متریال کمتر استفاده شود. هزینه نصب این متریال هم بسیار مناسب است و در بین متریالهای خوش قیمت قرار دارد. با توجه به متفاوت بودن این نوع سرامیک با مدلهایی که در کف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد، اجرا و نصب آنها نیز به اعمال شیوههایی مخصوص نیاز دارد. از طرفی هم با نصب شیشه در نمای خارجی ساختمان دید ساکنان آن بیشتر شده و حس بهتری خواهند داشت. با هدف بهبود کیفیت زندگی شهرنشینی, کمک به بهبود زیبایی بصری شهری و کاهش اتلاف انرژی از اولین اهداف تاسیس و فعالیت گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. بر این اساس انجام مشاوره نمای ساختمان قبل از شروع بهکار و اجرا، تاثیر زیادی در کیفیت کار تمام شده دارد. پلاسکو در هنگامی پس از ۳٫۵ ساعت سوختن، فروریخت که هنوز شمار بالایی آتشنشان در حال مهار آتشسوزی در بیرون و درون ساختمان بودند.

از قدیمیترین و زیباترین مصالحی که از دیرباز در نمای ساختمانها مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر نیز طرفداران زیادی دارد، آجر است. این موزه از سه ساختمان شامل یک غرفه نمایشگاه بزرگ، یک برج و یک سینما در زمینی به مساحت 10440 تشکیل شده است. این ساختار بالاتر از منطقه مالی منهتن پایین تر است و یکی از بلندترین آسمان خراش جهان است. اما با پیشرفت تکنولوژی و ابداعات جدیدی که در زمینه تولید قطعات ساختمانی ایجاد شده است، چهره بسیاری از شهرها کاملا دگرگون شده است. سنگ های طرح چوب ایناب نمایی کاملا شبیه به چوب دارند به گونه ای که بعداز اجرا تشخیص دادن آن سخت است. نمای ساختمان در این سازهها از ترکیب ملزومات ساختمانی اصیل و قدیمی مانند سنگ، آجر و چوب بههمراه متریال جدید تشکیل شده است. فراوانی، تنوع، استحکام و امکان ترکیب با مصالح دیگر، از جمله مهمترین نقاط قوتی هستند که در زمان مشاوره نمای ساختمان، سازندگان را به استفاده از سنگ در نمای ساختمان ترغیب میکند. سفید امرد و یا ترکیب سفید و مشکی، سفید و خاکستری و یا رنگ های ملایم به منظور هيئت تکرنگ بیشترین محبوبیت را هزينه درا طراحی تابلو مغازه سوگند به شیوه مینیمال دارند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید