چهار دلیل برای دوست داشتن نمای سنگ جدید

بکاربردن متریال مدرن در نما بسیار مهم است زیرا در معرض دید انسان ها قرار داد و فرصتی برای تاکید بر طراحی و جذب دیگران است. از مهمترین ابزارهای معماران برای کاهش مصرف انرژی طراحی نمای هوشمند است که به عوامل محیطی پاسخی مناسب می دهد. رنگ های ورق کامپوزیت تنوع زیادی دارد و بر اساس درخواست مشتری و کاربری آن، ورق های کامپوزیت از هم متفاوت می باشند. استفاده گسترده از شیشه باعث می شود از منظره های اطراف و محوطه سازی طبیعی بیشتر استفاده شود. اصولا در اجرای نمای شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود. در آخر باید به این نکته توجه کنید که نمای ساختمان موضوعی شخصی و سلیقه ای می باشد، و ممکن است فردی از استفاده متریال مدرن در نما لذت نبرد و نماهای کلاسیک را ترجیح دهد. از چراغ ها و لامپ های کم مصرف استفاده شود. در انتخاب سبکی خاص برای نمای بیرونی ساختمان، مهم این است که چندین مولفه را در نظر بگیرید: آب و هوا و محیط طبیعی، خاص بودن مکان خانه، ظاهر ساختمان های مجاور و تمایل شما برای ادغام با محیط. C​ontent w as c᠎reated with behsaznama ​Conten t Generator DEMO​.

ی سنگی می کنند.

نوع معماری ساختمان: عمرمفید یک ساختمان مسکونی اندازه 30 تا 50 سال است. در زمان ورود به یک منطقه مسکونی و دیدن ساختمان های اطراف پراهمیت ترین چیزی که به چشم بیننده می رسد. امروزه برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه ها و صرفه جویی در انرژی، سرامیک خشک را جایگزین نمای سنگی می کنند. سرامیک ها انواع مختلفی دارند که دارای کارایی های متفاوتی می باشند. زیرا بناهای بسیاری در شهرها وجود دارند که نیاز دارند تا با نمای دیگر محیط خود هماهنگی خاصی داشته باشند. این لوله ها می توانند از جنس های مختلفی از جمله استیل، آهن و یا آهن با روکش استیل باشد که هرکدام قیمت خود را دارند. نمای مدرن یک ساختمان، با طراحی خلاقانه خود، اولین سرنخ را در مورد ذهنیتی که پس از ورود به ساختمان در انتظار افراد می باشد، به انسان ارائه می دهد پس در ادامه با ویکی طراح همراه باشید. یک طراحی نمای ناهماهنگ به تاریخ، زیبایی و بافت منطقه مورد نظر صدمه میزند. نمای بیرونی ساختمان هویت یک سازه است که باید هماهنگ با بافت نمای ساختمان های نزدیک به خود باشد.

بزرگترین مشکلات در کرتین وال Comes Down to این Phrase که با آغاز “W”

دیوار بارهای جانبی ناشی از فشارِ باد و طوفان را که بر آن وارد میشود از طریق اتصالات در طبقات یا ستونهای ساختمان به سازه اصلی ساختمان منتقل میکند. قطعات اسپایدر به شکل ایکس یا کلمپ از جنس استیل ۳۱۶ و شیشه ی ۱۰ میلی متر، دوجداره، لمینت و… در انتخاب انواع نمای شیشه ای چون نمای شیشه ای کرتین وال، نمای اسپایدر، انواع نرده های شیشه ای برای اجرا بهتر است اطلاعات گسترده ای از کیفیت و مزیت هر یک از مصالح را به دست آورده و مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید که به این منظور می توانید از مشاوره های ارائه شده در آرمن طرح نما بهره مند شوید. وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود.

خرپاها از جنس استیل با فاصله طولانی اجازه فضای بدون ستون را می دهند و سیستم های گرمایش تابشی باعث راحتی انسان می شود. طراحان به دنبال راه هایی برای ساده تر کردن معماری بودند; این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل مختلف ساخت و ساز در ارتفاع محسوب می شود. علاوه بر بحث زیبایی و پایداری، نمای ساختمان نقش مهمی در بهرهوری انرژی دارد و همچنین پیوندی بین طراحی بیرونی ساختمان با طراحی داخلی آن است. این مورد این اطمینان را برای شما فراهم می کند که در راه رسیدن به یک طراحی واقعاً بی نظیر هستید. با استفاده از نوآوری های بهروز متریال و ایده ها در طراحی یک نمای ساختمانی، می تواند فرصت های زیادی را برای ساختمان ایجاد کند. تعرفه طراحی نمای ساختمان :بخاطر اینکه ساختمان یک نمای زیبا و مناسب با هزینه مناسب داشته باشد باید از همان ابتدا یک طراحی درست و حساب شده انجام شود. البته ورق های تشکیل شده از لایه های مختلف کاغذ کرافت، را با نام فرمیکا نیز شناخته میشوند.

اتصالات نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید