چرا نادیده گرفتن نمای سنگ باعث قیمت زمان و فروش ناخالص خواهد شد

3.به دلیل فاصله بین نما از جداره لایه ای از هوا به عنوان عایق وجود دارد که باعث جلوگیری گرما در زمستان و سرما در تابستان می شود. این لایه اطمینان می دهد که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی گذارد و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. در برهه کنونی که ابعاد تاریخی معماری مجددا نقشی عمده یافتهاند، مشخصاً مباحثی از این دست اهمیت مییابند. نصب آن باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد که ما استحکام لازم را به دست آورد. تیم ما با برنامه ریزی مدون و فعالیت دقیق و اصولی در تلاش است تا پروژه های طراحی و ساخت انواع نما را با سرعت بالا، نهایت دقت، رعایت استانداردها و همچنین قیمت مناسب به انجام برساند. ما در تلاشیم تا با در نظر گرفتن سلایق مختلف مشتریان و تطبیق آن با استانداردها و اصول تایید شده در هر مکان، بهترین نتیجه را ارائه دهیم. در راستای کسب اعتماد و رضایت مشتریان عزیز، ایران نماساز با رعایت تمامی استانداردها قادر به ارائه ضمانت نامه کیفیت مواد اولیه و اجرای نما می باشد. از آنجایی که در طراحی نمای ساختمانی سلایق و نظرات متنوعی وجود دارد، نمی توان تمامی پروژه ها را با یک سبک و سیاق انجام داد.  Po᠎st was g en er at ed ​with the he lp of behsaznama C on te nt G en᠎er ator DE​MO!

قیمت اجرای نمای خشک

در اولین مرحله ی طراحی نمای ساختمان ها، باید تمام المان های نما را متناسب با محیط اطراف ساختمان و نمای ساختمان های مجاور طراحی کرد. در مرحله بعد، ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی بهوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل میشوند. 5 .کاهش اتلاف انرژی : در سیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. عیب استفاده از چسب این است که اگر محیط اشباع از آب شود آب می تواند از قسمت های درز بندی شده نفوذ کند و باعث یخ زدگی و در نهایت کنده شدن آجر از سطح شود. امروزه روند صنعتی شدن نمای بیرونی ساختمان ها در شهرها رو به افزایش است و سبک مینیمالیستی که ترکیبی از عناصر فناوری پیشرفته فعلی است به طور فزاینده ای در بین صاحبان خانه و طراحان رو به رواج است.

طرح نمای خشک

اگر قصد بازسازی نمای ساختمان را داشته باشید باید حتما اکثریت افراد ساختمان رضایت داشته باشند. در مورد نمای داخلی قسمت هایی که در دید سایر افراد است را نمی توان تغییر داد. برای اینکه با انواع قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان به خوبی آشنا شوید در ادامه برخی مهم ترین نکات در این قوانین را برای شما شرح خواهیم داد. در مورد قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که عملیات شما باعث مزاحمت نشود. پیمانکار نما میتواند در نمای سیمانی از سیمان و دانهبندی رنگی نیز استفاده شرکت طراح و مجری نما کرد. انواع روش اجرای نما ، به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. در ادامه برخی از روش های اجرای نما را معرفی می کنیم. شما می توانید برای اجرای نما از آجرهای مختلف سوراخ دار ، نسوز و پلاکی استفاده کنید که تمامی محصولات در فروشگاه آجر کسری مریخی پور موجود می باشد. بنابراین نما به عنوان یک عنصر جدایی ناپذیر در معماری، باید از تمامی جوانب مورد بررسی قرار گیرد و برای طراحی و اجرای آن وقت و دقت بسیاری صرف گردد. ایران نماساز با بهره گیری از مهندسان کارآزموده و استفاده از تکنولوژیهای جدید، طراحی و اجرای پروژههای شما را در کمترین زمان ممکن به اتمام میرساند.

با کیفیت تر باشد قطعا طول عمر آن نیز بالاتر خواهد رفت.

طراحان در طراحی این پروژه از بعد سوم آجر برای ایجاد سایه، حدف انعکاس نور و صدا استفاده کرده اند. 3.سرعت اجرای بالا :در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست ، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می یابد. هرچه یک نما با کیفیت تر باشد قطعا طول عمر آن نیز بالاتر خواهد رفت. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. وقتی این خاک از متریال های اصلی آجرنسوز باشد طبیعتا قیمت آجر نسوز نیز افزایش پیدا می کند. این مسئله باعث میشود تا سنگ نما سقوط کند. در قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان به وضوح می توان موارد بسیار متعددی را مشاهده کرد. این قانون در زیباسازی ساختمان و کل شهر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در این مورد باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از مصالح مرغوب بسیار با اهمیت می باشد. در مورد سایر قسمت های داخلی محدودیتی وجود نداشته و می توان به راحتی با سلیقه خود تغییرات را اعمال کنید. ᠎This post w᠎as c re​ated by behsaznama᠎ Con᠎te᠎nt Gen​erat᠎or D​emov er si on .

دیدگاهتان را بنویسید