پنج راه رنگ سرامیک می‌تواند شما را شکست ناپذیر کند

ظاهر نمای سرامیک بسیار متنوع و مدرن است که با ویژگی های مکانیکی و مقاومتی خوبی همراه است. پس از عملیات ساختمان سازی،سنگ باید از گرد و غبار،ملات و دیگر ذرات پاک شود.هنگام برداشتن و جمع کردن داربست ها نیز باید مراقب بود که لکه های زنگ از لوله ها به نما نپاشد و به آن ضربه وارد نشود. پس تا اینجا با نمای سرامیکی، انواع روش اجرا و محاسن و معایب آن آشنا شدید، حالا میرویم سراغ شناخت نمای کامپوزیت! معماری خلاقانه و مواجهه با پروژه های ساختمانی چالش برانگیز تخصص ماست. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابیبوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های ضربه گیربا کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرا قرار می گیرند. در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت.

نمای سرامیک خشک چیست

باعث مقاومت کمتر آنها در برابر ضربه و فشار میشود در نتیجه استفاده از آنها در کف بنا که در برابر ضربه و فشار بیشتری هستند توصیه نمی شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. توجه داشته باشید که برای انتخاب یک پوشش مناسب در کف و دیوارهای ساختمان خود باید جنبههای بسیاری را در نظر بگیرید. 60 متنوع، بهتر است با فروشندگانی در ارتباط باشید که بتوانند با توجه به اشراف خود به محصولات شما را راهنمایی کنند. کشورهای بالقوه هدف، که در همسایگی ما وجود دارند و ما متأسفانه به آنها توجه نمی­ کنیم، مثل عربستان، امارات. با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. مصرف سنگ در نمای سنگی در هر متر مربع 80 تا 100کیلوگرم است و 40 برابر وزن ساختمان شما را سنگین تر میکند، مصرف آجر در نمای آجری برای هر مترمربع 20 تا 40 کیلوگرم است ،در حالیکه مصرف مینرال در نمای مینرال 3تا 4کیلو گرم است. سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد وگرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان و شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده باید مقاومت به سایش بالا داشته مجموعه ها باشد.

10 استراتژی‌های برنده برای استفاده برای نمای سرامیک خشک چیست

فایده تنوع بالا در نمای سرامیک خشک چیست؟ اما سرامیک سایز بزرگ برخلاف این مصالح، در برابر حرارت بالا مقاوم است و تغییر رنگ نمیدهد. هنگامی که به فکر نوسازی سرویس بهداشتی یا آشپزخانه یا تغییر اساسی در خانه خود هستید به این فکر میکنید که کار را به فردی حرفه ای و کار بلد بسپارید تا هم اصول حرفه ای بودن را بلد باشد و هم خیالتان از بازده تغییر راحت باشه این اصول که میتونه از سرعت کار با کیفیت بالا و دقیق بودن شخص باشه میتواند ترس شما از نوسازی و تغییر خانه یا محل کار را از بین ببرد. مانند روش نمایان در این روش نیز باید ابتدا نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود تهیه و زیر سازی فلزی انجام پذیرد. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند. زیرا در برابر حرارت و آتش تغییر شکل نداده و با گذشت زمان نیز دچار تغییر رنگ نمی شوند. • عدم مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی شدید.

نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. بهتر است از سنگ های تیره رنگ در نمای ساختمان استفاده نشود،زیرا ممکن است بر اثر تابش آفتاب،رنگ آنها محو شود. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر ۰٫۵ درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. سرامیکو، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع کاشی و سرامیک آغاز کرد. امروزه استفاده از سنگ های تراورتن و گرانیت به دلیل دارا بودن تنوع در طرح و رنگ توانسته در میان دیگر سنگ هایی که می توان به عنوان سنگ نما از آنها استفاده کرد جایگاه خوبی را کسب نماید . برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. This  po st has been g enerat᠎ed with GSA Co ntent Generator DEMO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید