ترفند Ulitmate نمای ساختمان

کارخانه کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و کاشی گرانیت شیشه ای جدید با استفاده از جدید ترین دستگاه ها و با به کار گیری افراد و مواد اولیه درجه یک در تولید محصولات خود توانسته فروش و رتبه خوبی را اذعان خود نماید. این شرکت با بهره گیری از پرسنل باتجربه و کارآزموده و جدیدترین فناوری از کشور ایتالیا برترین و مرغوب ترین تولیدات خود را مطابق با استاندارد های جهانی به بازار های هدف در داخل و خارج از کشور عرضه می نماید. شرکت سرامیک صنعت آفاق با هدف تجاری سازی علم و دانش ویافته های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه مواد دیرگداز و سرامیک مهندسی درسال 1388تاسیس و با بهره گیری از کادری مجرب و نیروهای متخصص و جهت کاهش وابستگی کشور به واردات قطعات و مواد اولیه، آغاز به ساخت، طراحی و تولید انواع قطعات سرامیکی مهندسی دما بالاو تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت کشور نموده است. نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. دومین قلم مذکور سازه ای متشکل از پروفیل های فلزی است که به شکل عمودی قرار گرفته اند (شاسی اصلی) و توسط پرچ، پیچ و یا قلاب و با استفاده از مکانیزمی قابل تنظیم جهت اصلاح شاقولی جداره سازه به نمای نهایی و یا پروفیل های دیگری وصل می شود. A​rt​icle w᠎as cre᠎at ed by behsaznama  Co​nt᠎en t  Ge ne ra᠎to​r DE MO᠎!

ده روش‌های شگفت‌انگیز موثر برای نمای ساختمان

فاصله موجود بین نمای ساختمان و سازه اصلی بواسطه سیستم نصب نما از تکه چوب هایی که با میخ یا پیچ مستقیما” به سازه اصلی متصل شده اند، شکل گرفته است. بندهای باز آنهایی هستند که حداقل در فاصله ۶ تا ۷ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند و اجازه حرکت بیشتری را به تکه های پوشش نما می دهند. بندهای بسته آنهایی هستد که ضمن ایجاد فضای لازم جهت حرکت آزاد تکه های پوشش نما، حداکثر در فاصله ۲ تا ۳ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند. وظیفه خاص بندها، ایجاد شرایطی برای حرکت آزاد تکه های پوشش نما که حاصل تغییر درجه حرارت یا نشست بار ساختمان یا مکانیزم های نصب، می باشد. شرکت کاشی و سرامیک اطلس برای اولین بار در استان یزد، اقدام به تولید کاشی های دو پخت نموده است که از لحاظ کیفیت و شفافیت در نوع خود خاص است؛ بدین صورت که کاشی ها در دو نوبت وارد کوره می شوندو این موجب شفافیت و آئینه ای شدن این کاشی ها و بالا رفتن کیفیت آنها می شود. شفافیت: شفافیت نمای شیشه­ای ساختمان از نوع اسپایدری بقدری است که نور طبیعی به طور کامل وارد ساختمان می­شود که از لحاظ بصری جذابیت بسیار زیادی داشته و مخصوصا برای پوشش ­های سقفی و گنبدهای مراکز تجاری و غیره گزینه­ی عالی است.

اگر همه این شرایط لحاظ شده باشد وجود محفظه فوائد بی چون و چرایی نظیر تبخیر آب انباشته شده در مصالح ساختمانی در طی دوره ساخت و ساز، حذف آب تبخیری در داخل ساختمان در طی فصل زمستان، سرد کردن پوسته خارجی ساختمان در فصل تابستان به دلیل حرکت به سمت بالای هوا، کاهش جریان حرارت از خارج به داخل ساختمان در فصل تابستان، ممانعت از فرار حرارت از داخل به خارج بواسطه فقدان نفوذ سرما، راه فراهم خواهد کرد. لایه جریان هوا، فضایی با ضخامتی ۳ تا ۵ سانتیمتری بین عایق و پوشش نما می باشد. این سیستم از داخل به بیرون، از یک لایه عایق متصل به سازه نگهدارنده، و یک لایه پوشش نما که توسط سیستم اتصال مناسبی به ساختمان بسته شده، تشکیل یافته است. سرامیک­های مغناطیسی: این مواد اساس واحدهای حافظه مغناطیسی را در کامپیوترهای بزرگ تشکیل میدهند . معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. اگر کاشی را برای فضای سرویس بهداشتی خریداری میکنید که مدام در برابر برخورد آب و مواد شوینده است بهتر است نوع با کیفیت آن که در برابر رطوبت مقاوم است را از مراکز معتبر این محصول خریداری نمایید. Con᠎te nt has been generated  with G SA  Co᠎nt en t ​Generator  DEMO.

سرامیک خودرو و نانو سرامیک خودرو نوعی پوشش محافظ هستند که مانند لایه محافظ، روی رنگ خودرو را میپوشانند و از آن در برابر پرتوهای مضر خورشید، موادشیمیایی و اکسیداسیون محافظت میکنند. تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده است. همه و همه تنها نمونه هایی از انواع نمای خشک ساختمان محسوب می شوند. این کارخانه انواع کاشی و سرامیک را در طرح و مدلهای بسیار متنوعی در اختیار نمایندگیهای فروش خود در سراسر کشور قرار میدهد. با توجه به یکنواختی بالا در سطوح سرامیک خشک پرسلانی نسبت به سنگ طبیعی،این محصولات در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالاتری نسبت به انواع سنگ دارند. این محصولات شفافیت بالایی دارند و در برابر سایش و شستشو تغییر رنگ نمیدهد. شرکت کاشی اطلس در راستای همگانی با بازار و افزایش رضایت مشتری و کسب مزیت رقابتی اقدام به تولید محصولات رکتی فاید با ویژگیهای متمایز که دارای ارزش افزوده ای از قبیل تک سایز بودن کلیه محصولات کالیبره و گونیا بودن محصولات با مزیت حذف انحراف در چیدمان وسیع و نمایش پیوسته طرح و امکان چیدمان بدون درز و سهولت نصب در پنل و پل کارت و دیگر محصولات تبلیغاتی و فروشگاهی این محصولات با بسته بندی جدید و خاص در طرح ها و و رنگهای متنوع در جهت تمایز در فروش و انبارش قابل ارائه می باشد. Th​is art᠎ic᠎le h᠎as been  done by behsaznama Content G en er᠎at​or DE MO᠎!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید