شش نکته برای استفاده از مجری نمای سرامیک خشک برای رها کردن رقابت خود در غبار

جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. درز میان سرامیک ها 6 یا 8 میلی متر تنظیم می شود. در پرسلان ها به علت آماده سازی پیشرفته مواد اولیه و همچنین مخلوط کردن مواد اولیه متناسب با همدیگر برای ایجاد فازهای عالی تر جهت بالابردن ویژگی های پرسلان، یک ترکیب کاملا مخلوط شده و یکنواخت تولید می گردد. پرسلان های اکسترودری یکی ازمقاوم ترین موادی می باشندکه تاکنون بدست بشرخلق شده است، این کاشی ها ازطریق مخلوط کردن خاک های مختلف با آب و سپس طی مراحل قالب گیری خمیر، برش، خشک کردن، لعابزنی و چاپ (درصورت نیاز) و پخت دردمای بالا و به مدتی طولانی حاصل می گردند. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. ​This ​data h​as ᠎been wri​tt᠎en by G SA C᠎onte nt Gen er​ator DE MO!

معایب نمای سرامیک خشک

مشروط بر اینکه از قطعات کوچک با تقویت زیرسازی انجام گردد. فعالیت کار در ارتفاع شرکت کارابین راپل با دسترسی طناب بوده و کاملا بدون نیاز به بستن داربست یا کلامیر انجام می شود. اما شما می توانید برای نیاز خود جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق ترد از قیمت نمای خشک ساختمان، با مشاوران متخصص شرکت دومان در ارتباط باشید. ولی بهراحتی تمامی این معضلات در نمای خشک برطرف شده و با کاهش خطای انسانی، کاهش پرت مصالح، امکان اصلاح قطعات نما و… بسیاری از مواردی هستند که در روشهای سنتی و بادانش کم امکان بررسی و اندازهگیری آن ها وجود نداشته و شاهد آسیب جدی به نما بعد از گذشت اندک زمان محدود هستیم. 3- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. مصالح مورد استفاده در نما خشک چیست؟  This ​data was w᠎ritten ᠎by behsaznama C᠎ontent​ Gen​erator Dem over᠎si᠎on​!

مجری نمای سرامیک خشک

این سیستم در صنعت ساختمان، به طور گسترده جهت پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام (در معرض باران) استفاده می شود. در این حالت فرد وارد شونده به ساختمان فقط یک راه باریک کنار دیوار برایش باقی میماند. هنگامی که بیسکویت (بدنه) در دمای بالایی پخته می شود، و تخلخل آن به صفر می رسد، دیگر نیازی به لعاب کاری نبوده و نوع بدون لعاب پرسلان ها تولید می شود. قیمت نمای خشک سرامیک بستگی به به نوع نمایی است که انتخاب می کنید. به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. همچنین برخی از منازل دارای محیط بزرگتری برای سرویسها هستند و افراد تمایل دارند که با استفاده از کاشیهای رنگ تیره این فضا را کوچک تر به نمایش بگذارند تمام این انتخابها بر اساس سلایق افراد میباشد. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . واژه پرسلان به محدوده ی وسیعی از محصولات سرامیک گفته می شود که دمای پخت بالایی دارند.

نصاب نمای سرامیک خشک

توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. قیمت نمای خشک به عوامل مختلفی از جمله لیست زیر بستگی دارد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی هستند، با این تفاوت که در دمای بالاتری نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به 2 روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند. به طور کلی انواع مختلفی از متریالها را می توان به روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به جزئیات اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. لایه های ضخیم هوا عایق را به طور قابل توجهی بهبود نمی بخشد ، زیرا از بین رفتن همرفت ناشی از اثر پشته افزایش می یابد. با بهره گیری از این مشخصات و از طریق تغییرشرایط فرآیند تولید یا فرمول مصرفی، می توان انواع محصولات لعابدار و یا بدون لعاب، پولیش خورده و یا نقش برجسته، چاپدار یا بدون چاپ را تولیدکرده و بدینوسیله کاشی های سنتی و یا مدرن و همخوان با انواع فضاها و رنگ ها را تامین نمود.

متریال نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید