پنج بسیار ساده مسائل میتوانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف با نمای سنگ

در بعضی موارد با اضافه کردن پودر رنگی به سیمان سفید به آن رنگ میبخشند و همچنین با ایجاد ابزار های مختلف روی نما به زیبایی نمای ساختمان هر چه بیشتر می افزایند.با گذر زمان به علت باران های اسیدی و همچنین آلودگی هوا کیفیت و زیبایی را از دست داده اند و لازم به نماشویی میباشد. حال اگر مدت زمان زیادی اس که به شستشوی و نظافت نپرداختیم لایه جرم ایجاد شده بدلیل نفوذ الودگی به عمق سیمان در سطح بسیار سنگین بوده و دستگاه واترجت به تنهایی قادر به پاک کردن جرم و کثیفی ها از روی سطح نخواهد بود. اگر شما هم میخواهید این سبک از نما را در طراحی ویلای شخصی تان اجرا کنید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید. 1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند. Da​ta has ​be en c​reat᠎ed by G᠎SA C​ontent Generator Demov ersi​on.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

و اما شستن نما با داربست به مراتب بدلیل عدم استفاده از هارنس و کربند ایمنی – ایمن نبود چوب بست که وزن شمارا تحمل میکند – در هنگام طوفان و باد شدید اصلا توصیه نمیشود زیرا خطرات جانی و مالی دارد – احتمال سرگیجه و بیهوشی فرد بالاست و در این صورت شقوط قرد حتمی است. استفاده از مدل، رنگ و اندازه سرامیک کار شده در نمای ساختمان بستگی به سلیقه صاحب ملک دارد اما به طور کلی استفاده از نمای سرامیکی تیره برای ساختمانهای کوچک کاربرد ندارد و برای ساختمانهایی با متراژ بالا و بزرگتر شکیل هستند. 5-نمای ساختمان های رنگ آمیزی شده و حتی سیمانی و کنیتکس به علت گذر زمان ذرات و گردوغبار و همچنین جرم و کثیفی جذب آن میشود و در نهایت رنگ نمای ساختمان را تیره و کدر میکند.برای اینکه نما های سیمانی جلوه و زیبایی بیشتری از خود داشته باشند و همواره یک نوع عایق رطوبت گرما و سرما باشد بهتر است نمای ساختمان را رنگ کنیم. Content has been creat​ed  with behsaznama  Content Gen erator᠎ Dem᠎over sion !

نمای خشک در ایران

همه این مراحل به مرور زمان در سطح نما و سنگ نما نفوذ کرده و باعث کستن و ترک خوردن سنگ و جرم گرفتگی نما میشود. نکته سومی که در رابطه با این بتن اکسپوز ها مهم می باشد این است که آن ها با رعایت همه استانداردهای لازم طراحی و تولید می شوند. کاربرد دستگاه واترجت برای چه نوع نما هایی مناسب است و در چه موارد از آن استفاده میکنیم؟ آن ها برای کاهش هزینه های موجود در ساخت و ساز، از برش های سنگ در سایز آجرهای سنتی استفاده کردند که در کنار چوب نمایی جذاب را ایجاد می کند. شستشوی نما با طناب برای ساختمان نیز مانند یک اتومبیل نیاز به هزینه کردن، شستشو و نگهداری دارد. بدلیل اینکه هم سرعت کار بسیار پایین است و هم اسیب به نما و سازه در حین کار بالاست و هزینه بیشتری هم دارد. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند.

سرامیک پرسلانی

سنگی است که از سنگ لاشه بدست می آید و در کارگاه ساختمانی با کمی تیشه کاری ابعاد منظمی یافته و دارای گوشه های معین می گردد از سنگ قواره برای دیوارهای باربر،جدول.سازی و کف.سازی هایی که نیاز به کمی نما سازی دارن استفاده می شود. ولی درعین حال دارای معایبی نیز میباشد و ان این است که خیلی زود کثیف میشود و جلوه خود را از دست میدهد مخصوصا در فصل هایی که بارندگی زیاد است که موجب میشود تا بعد از بارش باران و برف لکه های آب روی شیشه خشک شود و بصورت لکه لکه روی سطح شیشه رسوب کند. در ادامه شمارا با مواد نانو برای ضد آب کردن نمای سیمانی آشنا میکنم. ایمن ترین و بهترین روش های نماشویی و شستشوی نما در ایران چیست؟ دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طرح نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید