وب سایت قابل توجه – کرتین وال به شما کمک می کند تا به آنجا بروید

برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. در این روش برای اجرای هندریل شیشه ای پروفیل آلومینیوم را به فرم U در آورده تا به عنوان پایه هایی( مهار کننده) به شیشه متصل شوند. همچنین در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است که یک روش از روش دیگر ارزانتر شود در صورتی که در ساختمان دیگر ممکن است همان نما گرانتر شود. برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. چنانچه سطوح دیوار لکه های زردی یا سیاهی دارد آن را با مقداری رنگ رقیق سفید بپوشانید زیرا این لکه ها ممکن است از زیر برخی انواع نازکتر کاغذ دیواری (مثل non-woven) خود را نشان دهد.

همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود.

اگر دیوار ها تا به حال نقاشی نشده اند و پوشش دیوار ها گچ خام است باید یک دست روغن پرایمر (روغن الیف) روی سطوح اجرا شود. دیوار پشتیبان معمولا به صورت باربر (حداکثر ارتفاع بنا 10 متر) یا غیر باربر (بناهایی بیش از سه طبقه یا ارتفاع 10 متر) است. همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود. گفتنی است که نمای خشک آجری هم بدون ملات روی دیوار بیرونی ساختمان نصب میشود. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است. اما گاه بهعلت افزایش نور در طبقات بالاتر کاهش داده میشود و این نظم آهنگ خود را از دست میدهد. اما در اجرای نما خشک ساختمان به اصولی توجه میشود که هم امنیت مورد نیاز را تامین میکند و هم زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میبخشد. الیت مجری نماسازی ساختمان های مسکونی، تجاری، برج ها، ویلا و… در ساختمان های نوساز و قدیمی ساز است. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت.  Da ta h᠎as ​been gen er ated by G SA  Con​tent Gener​ator Dem᠎over si on!

ی خشک تاثیرگذار هستند.

۶ – بتن : پنل های بتنی اکسپوز که به بتن نما نیز معروف است ، قطعات پیش ساخته بتنی هستند که برای نماهای مدرن استفاده می شوند و به دلیل سطحی صاف و یکپارچه انتخاب خوبی برای طراحی نمای مدرن ساختمان است . براي نماسازي مدرن ساختمان با کرتين وال نياز به دانش، تخصص و مهارت است. با کلیک بر روی شستشوی نمای کامپوزیت میتوانیم توضیحات بیشتری را به شما ارائه دهیم. اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. روی هزینه اجرای نمای خشک تاثیرگذار هستند. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می شود. در این روش چنانچه از متریال گرانقیمت استفاده شود، هزینههای اجرای آن افزایش خواهد یافت.

معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. ایده های سنتی و مدرن برای رسیدن به این ساختار پیشگام، نمای شیشه ای کرتین وال است. در نمای مدرن اغلب از فرم های هندسی ساده و متریال های مدرن استفاده میشود. نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود. یک کمربند محافظ نیز به کار گرفته می شود تا تعادل به وسیله کمربند حفظ شود. عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می گردد. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. Th​is po st w᠎as ᠎do ne by GS᠎A ᠎Cont en t Ge᠎nerato᠎r DEMO.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کرتین وال ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید