هیاهوی جدید درباره نما خشک

بنا به دلایلی همچون اهمیت تمیز ماندن نما در طولانیمدت، مخارج سنگین شستن نمای ساختمانها بهویژه سازههای مرتفع و لزوم ماندگاری مصالح تا پایان عمر ساختمان، روشهای متعددی برای جلوگیری از جذب و نفوذ رطوبت مطرح شده است. به همین دلیل ، ما در چوب و چکش به اهمیت واقعی نمای ساختمان میپردازیم. بله ، اهمیت نما در معماری بسیار بیشتر از این است. بعد از ایجاد این خطوط قطعاتی که کلمپ نامیده می شوند در داخل شکاف های ایجاد شده سفت می شوند و سرانجام این سرامیک ها روی ریل ها نصب می شوند. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. اما این تمام کارهایی نیست که انجام می دهد! در پایان اجرای زیرسازی نمای ساختمان بر اساس نقشه و با کمک پروفیل ها انجام می شود. پس بسیار مهم است این کار حتما توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام گیرد. A᠎rticle w​as created wi th t he help of G SA Co nt ent Gene rator DE MO.

اتصالات نمای خشک

از آنجایی که رنگ نمای ساختمان بر روی بدنه ی سازه بکار گرفته می شوند نیازمند رویکرد جدی تری نسبت به فضای داخلی دارند و در گزینش نوع رنگ باید یکسری اطلاعات مهم و حیاتی را در مورد هر ترکیب رنگی بدست آوریم. نمای ساختمان به یک طرف ، به طور معمول قسمت جلویی یک سازه ساختمان اشاره دارد. اجرای نمای خشک آجری یکی از مدرن ترین روش های اجرای نما می باشد که امروزه از طرف معماران، ساختمان سازها و… طیف محصولات تخته های روکش گسترده ای را که با فناوری لمینیت چسب تولید می شوند ، فراهم می کند. برای طراحی و اجرای نمای ساختمان با بهترین متریال و مطابق میل شما، با راهنمایی های متخصصین زیباترین خروجی را دریافت کنید. نماها به دلیل مقاومت در برابر دما ، هوا و خوردگی ، که طی دهه های طولانی یک ویژگی ارزشمند است ، بسیار محبوب هستند.استفاده از دیوارپوش های گیاهی مانند عایق حرارتی عمل نموده و می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. در مقایسه با رنگهای خارجی که معمولاً استفاده می شود ، اینها می توانند لک به نظر برسند ، خاک و گرد و غبار را به خود جلب کنند ، نماها محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستند ، این قدرت باعث می شود دوام زیادی داشته باشند از این رو برای دهه ها دوام دارند. A᠎rt᠎icle h᠎as ᠎been created with the  he lp of G SA Con​tent Gener ator Dem​over sion!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

در نمای رومی اغلب از قوسها و ستونهای تزئینی استفاده میشود که به لحاظ زیبایی یکی از زیباترین انواع نمای ساختمان به حساب میآید چرا که نمای با شکوه و با عظمتی را به ساختمان شما میدهد. نمای ساختمان به عنوان رابط بین فضای داخل و خارج ساختمان، یکی از راههای انتقال و تبادل رطوبت، بخارات و انرژی در این دو محیط به حساب میآید. این یکی از جدایی ناپذیرترین قطعات در طراحی کلی سازه است ، زیرا شخصیت و ویژگی منحصر به فردی به آن می بخشد. بعضی از ساختمان ها به طرحهای استاندارد بسنده می کنند و کاملاً از مقررات ساختاری پیروی می کنند اما همیشه فاقد هویت ، شخصیت آنها هستند. انواع نمای خشک به علت تنوع بالا امروزه مورد توجه قرار گرفته است که در این جا به آن ها می پردازیم. علاوه بر این نماهای سیمانی انعطافپذیری زیادی ندارند و ممکن است در شرایطی مثل زلزله یا ضربه دچار ترکخوردگی شوند و نیاز به ترمیم پیدا کنند. نمای سیمانی انواع مختلفی دارد و با مصالح و ابزارهای مختلفی اجرا می شود که نمای کمچه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای سیمانی تخته ماله، نمای تگرگی، نمای ماهوتی، نمای تیشه ای یا نمای چکشی، نمای سیمانی آبساب، نمای موزائیک شسته، نمای سیمانی خراشی، نمای سیمانی کلاسیک یا نمای سیمانی رومی، نمای سیمانی طرح چوب، نمای سیمانی طرح سنگ و…

صفحات سیمانی الیاف دار در فضای داخلی ساختمان بعنوان پوشش استفاده می شوند. اجرای نما خشک در عمل درون ساختمان را از بیرون و فضای خصوصی را از فضای عمومی جدا می کند. علاوه بر زیبایی ، نما نقش اساسی در بهره وری انرژی و اتصال نمای خارجی به فضای داخلی ساختمان دارد. در این روش کلیپسهای اتصال از جنس استیل و نمایان میباشند. به طور کلی یکی از مناسب ترین و متداول ترین مصالح ساختمانی این نوع می باشد. با یک دیوار پرده ای ، نما به طور مداوم از اطراف چارچوب سازه عبور می کند ، در حالی که با یک نمای روکش دار ، چارچوب نما را قطع می کند. موادی که به طور معمول برای روکش کاری استفاده می شوند شامل شیشه و فلز هستند. در حالت کلی می توان از ترموود یا کامپوزیت وود پلاست برای ایجاد نمای چوبی استفاده نموده و یا استفاده از گیاهان تزئینی رونده باعث ایجاد نمای سبز که یک نمای لاکچری می باشد، به نمای ساختمان جلوه زیبایی بخشید و به نوعی از این روش در معماری سبز برای ساخت ساختمان سبز استفاده نمود. نمای ساختمان نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای پیشرفته ساخت هستند که به این معنی است که در برابر محیط خارجی بسیار مقاوم هستند.

نحوه استفاده از نمای خشک در ساختمان To Need

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید