هفت سوال در نمای سنگ

درنهایت باید گفت نماهای سنگی طیف گستردهای دارند و انواع سنگ نما در بازار در دسترس شماست تا مطابق با سلیقه خود نسبت به انتخاب مبادرت بورزید. برخی طرح و رنگ نما را خودشان انتخاب کنند و برخی دیگر از صفر تا صد نماکاری را به متخصصین واگذار کنند. مورد مهم بعدی انتخاب نحوه نورپردازی نمای ساختمان با توجه به معماری نما است. با این حال، هدف این مقاله این است که به جزئیات آنچه در خیابانها و شهرها میبینیم، بدون توجه به دستهای که در آن قرار میگیرند، بپردازیم. اگرچه چگالی آن تقریبا با نمونه های قبلی بتونی برابر است؛ اما نازک تر شدن جداره ها، به طرز فاحشی از وزن کل ساختمان می کاهد. سالها است ظاهر خشک و بیروح برخی از سازهها موجب دلگیر شدن محیط و افسردگی شهروندان شده است. چرا ظاهر ساختمانها در روحیه افراد مؤثر است؟ فاصله زیاد مناطق شهری با مناظر چشمنواز طبیعی و نیاز انسان به آن، معماران را بر آن داشت تا چهره و نمای ساختمانها را از حالت خشک و بیروح به نمای مدرن و زیبا تبدیل کنند. احتمالا شما ساختمان های که نمایی به صورت پوسته دوم از جنس شیشه یا فلز دارند دیده اید.این سیستم نما ساختمان مدرن نمای دو پوسته نام دارد.فناوری نمای دو پوسته (DSF) یکی از پیشرفتهترین سیستم های نمای ساختمان برای حداکثر استفاده از انرژی خورشیدی جهت تأمین بار گرمایی و جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی در ساختمانها است. This ​post was writt en by G SA Content᠎ G᠎en᠎er᠎at᠎or ​DEMO.

یک ترفند ساده برای نمای مدرن آشکار شد

اما با پیشرفت طراحی نمای ساختمان ها، از سبک های کلاسیک فاصله گرفته و به طراحی هخای مدرن رسیدیم. آن ها طرح و رنگ های متنوعی دارند و با محیط اطراف یا ساختمان هماهنگ می شوند. در این مرحله می توان شیشه ها را بیرون کشید با خرد کردن یا بگذاریم شیشه ها در کار نهایی باقی بمانند که این مورد بستگی به طرح نهایی دارد.طرح ها بصورت خطی یا لوزی یا مربع مربع و یا اشکال متنوع اجرا می شود. البته می توان روی کار از مواد عایق بیرنگ استفاده کرد. اگر خواست دارید از رزین بهره گيري کنید باید بلوا را سر مخزن و جایگاه مخصوص بریزید زیرا آپارات پالیشینگ برای این ملحوظ كارآيي دارد. در مشاوره و اجرا نما باید دید چه چیزی باعث می شود نما به درستی عمل کند؟ پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. نمای مدرن سبکی پر طرفدار در دنیاست که امروز بحث اصلی ماست.طراحی نمای مدرن در عین سادگی بسیار دشوار است که به صبر و مهارت خاص نیاز دارد .هر چند هر اقلیم طراحی خاص خود را دارد ولی نمای مدرن را در تمام مناطق میتوان استفاده کرد .

اتصالات نمای خشک

برای هر ساختمان طرح های منحصر به فردی وجود دارد. البته با ورود به دوره سبک مدرن، نما های سنگی نیز دچار تحول شدند و در طرح های مختلف می توان از نمای سنگ بهره برد. از مزایا و ویژگی های نمای رومی می توان به ستون های تزیینی اشاره نمود. این متریال از مواد ساختمانی جدید و جذاب است که معماران حرفهای به آن علاقه دارند. البته این به این معنا نیست که در طراحی ساختمان های مسکونی نتوان از آن استفاده کرد. این قضیه میتواند بسیار حیاتی و مهم باشد برای حل این مشکل لازم است تا تمام سنگهای گرانیت و مرمریت اسکوپ شوند و در مورد سنگ تراورتن در جایی که سنگها در هم قفل و بست نشده و پیوسته نیست و یک قطعه سنگ به صورت تکی اجرا میشود مانند قاب دور پنجرههاحتما از اسکوپ استفاده شود. نمای سنتی و مدرن را می توان در تفاوت های متعددی مانند تفاوت در روش های ساخت، استفاده ازمواد اولیه و نوع سبک مقایسه کرد. با متریال کامپوزیت آلومینیوم می توان طرح های شکسته و با اشکال هندسی خلق کرد.

تفاوت بین نمای سنگ و Google

بر روی کار باتوجه به طرح نهایی ریسمان کشی کرده و شیشه ها را با توجه به ریسمان بر روی کار نصب می کنیم.حال مخلوط سنگ دانه ها و پودر سنگ و سیمان سفید با توجه به رنگ نهایی کار با هم مخلوط کرده و یک ملات یکنواختی را آماده کرده و با تخته ماله بر روی کار مابین شیشه ها را پر می کنیم.بعد از زمان حدود ۲۰ دقیقه که سیمان گیرش اولیه پیدا کرد با فرچه یا ابر خیس روی کار را شسته تا سیمان روی سنگ دانه ها پاک شود و سنگ دانه ها نمایان شوند.شاید لازم باشد در چندین مرحله این کار را تکرار کنیم. وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان شرکت بهساز نما لحاظ می شود. این لامل ها در دو جهت افقی و عمودی اجرا شده و فضایی مشبک مناسب نصب صفحات شیشه ای یا غیره را فراهم می آورند. این لاملها در دو جهت افقی و عمودی نصب می شوند و فضایی مشبک، مناسب با نصب صفحات شیشه ای یا غیره را ایجاد میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید