هفت روش‌ها برای حفظ اجرای نما شما بالا رفتن بدون سوزاندن روغن نیمه شب

به طور مثال عایق صوت در ساندویچ پانل به دلیل داشتن فوم پلی اورتان در پشت ساندویچ پانل باعث شده این نما تا 60 دسی بل صوت رابا ارائه گواهینامه بین المللی از خود عبور نداده و همچنین بعلت وجود این فوم از امکان عایق حرارتی نیز برخوردار می باشد و هدر رفت انرژی نسبت به دیگر نما های نوین تا حد زیادی نما خشک کاهش می یابد. صرفه اقتصادی: نمای ساندویچ پانل به دلیل ساخته شدن از محصولات مرغوب موجود در بازار که باعث افزایش کیفیت آن نسبت به دیگر رقبای خود گردیده دارای قیمت تمام شده نسبتا بالایی می باشد، اما باید در نظر داشت بازگشت سرمایه آن در بهینه سازی مصرف انرژی باعث صرفه اقتصادی آن در دراز مدت می شود. دانستن اینكه در نظر گرفتن نما برای ساختمانها چه هدف یا اهدافی را دنبال میكند، و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نماها موثرند، لازم و ضروری است. تاثیر نمای ساختمان در قیمت ساختمان نیز قابل توجه بوده و چه بسا ساختمانی با کیفیت ساخت بالا و با یک نمای سطح پایین قابلیت رقابت در بازار املاک را نخواهد داشت و برچسب قیمتی پایین می خورد. در سیستم نماهای چسبانده شده (veneer wall)، نقش ملات یا ماده چسباننده، تحمل بارهای ثقلی (وزن نما) و نقش اسکوپ یا مهار نیز به عنوان نگهدارنده بوده و نقش باربری نخواهند داشت.

روش اجرای نمای خشک

اسکوپهای پیش ساخته به چند گروه تقسیم میشوند که در ادامه به شرح هر کدام میپردازیم. صفحات سیمانی الیاف دار با چگالی 1300 تا 1700 کیلوگرم بر متر مکعب در فضای بیرونی ساختمان و بعنوان پوشش استفاده میشوند و بهترین گزینه برای هر نوع نما می باشند. دوام: نمای ساندویچ پانل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار بوده که به دلیل وجود فلزات روی و گالوانیزه در ساخت می باشد، فلز روی برای انعطاف پذیری و فلز گالوانیزه برای مقاومت بیشتر به کار برده می شود. این لایه نقش عمده ای در انعطاف پذیری وعایق سازی ورق کامپوزیت آلومینیومی در مقابل صدا وحرارت ایجاد می کند. ورق کامپوزیت آلومینیومی از 3 لایه عمده تشکیل می شود که 2 لایه آلومینیوم در دو طرف ورق به ضخامت 5/0 میلیمتر و یک لایه از جنس پلی اتیلن غیر سمی و غیر قابل احتراق به نام PVDF به ضخامت 3 میلیمتر در میان دو ورق آلومینیوم قرار دارد. عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد.

قیمت اجرای نمای خشک

تنوع رنگ: با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرح های خود استفاده کنند. شرکت زیباآشیان با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، دیتیل اجرای نمای خشک و با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز مقاطع آلومینیومی اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید و در صنعت اجرای نمای خشک مورد استفاده قرار می دهد. با بررسی های بعمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود 90% سبک تر از سنگ گرانیت، 85% سبک تر از سیمان، 75% سبک تر از شیشه و 50% سبک تر از ورق معمولی است (کاهش وزن سازه باعث کاهش ضریب زلزله در محاسبات می شود). قبل از به کار گرفتن فولاد در امر ساختمان سازی ویا به طور کلی قبل از رواج صنعت فولاد کلیه سقف ها ساختمانها مخصوصاً در ایران با چوب و یا با قوس پوشانیده می شود ودر ممالکی که مانند ایران دارای جنگلهای فراوان نبوده اند از قوس بیشتر استفاده می کردنند به طوری که هنوز هم بعضی از ساختمانها را در یزد وکرمان وبم که در ناحیه کویری قرار دارند به وسیله قوس می پوشانند. تا آنجا که هرقدر زندگی مدرنتر و رفاه عمومی بیشتر میشود، تلاش برای تدارک فضایی با نمای زیبا هم بیشتر میشود.

ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع از زمانی كه زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، در دستور كار مالكان و سازندگان ساختمانها قرار گرفتهاست. شما باید به خوبی هر یک از بخش های متنوع نمای ساختمانی را از هر نظر به خوبی بررسی کنید تا بدانید آن نمای انتخاب شده چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد. البته برای انتخاب طرح و اجرای نما بهتر است با طراحان مشورت کنید. قوس شاه عباسی: این نوع قوس با توجه به مفهوم عرفانی آن از رایج ترین قوسهای میباشد که در بناهای تاریخی ایران مخصوصاً بناهای دوره صفویه مورد استفاده قرار گرفته است. مقاومت بسیاری دارد. این سنگ تنوع زیادی در رنگ دارد كه مي توان با توجه به فرم و موقعيت نماي ساختماني، رنگ آن را انتخاب کرد. Po st was gener ated ᠎by behsaznama Co nt​ent ​Gene​rator DE​MO​.

دیدگاهتان را بنویسید