هفت حقایقی که همه باید درباره قیمت اجرای نمای خشک بدانند

بتن همواره به دلیل صرفه اقتصادی نسبت به سایر مصالح ، زیبایی و مقاومت بالای فشاری همواره مورد توجه کارفرمایان در متریال مورد استفاده در نما بوده است . این درزها بین یک ورق دو سانتی واحد طول عرض وجود دارند و یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان، نماهای فریم زبان می باشد که زیبایی، آب بندی مناسب، آرمان مركب ساده دلانه و بر گذاری مناسب را به ليست یکجا ارائه می دهد. اگر جویای قیمت اجرای نمای خشک هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت اجرای این نمای مدرن با در نظر گرفتن مزایای نمای خشک بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. فراموش نکنید که دستمزد افراد کاملا وابسته به عوامل مختلفی نظیر ارتفاع ساختمان، متراژ نما کاری بر حسب متر مربع، تعداد کارگران و همچنین مدت زمان مورد نیاز جهت اجرای نما میباشد. با سلام و خیر مقدم خدمت شما کاربران گرامی،ما امروز قصد داریم که شما را با نما رومی اشنا کنیم و چگونگی اجرای نما رومی ساختمان را به شما عزیزان توضیح دهیم و لطفا ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید. ​This ᠎po st has be en gen​erat ed by behsaznama Con te nt  G en​er ator Demover si on​.

راه درمان سردرد از نمای خشک در ساختمان

مثلا وقتی ما به اصفهان سفر می کنیم اولین چیزی که مشاهده می کنیم نمای ساختمان ان شهر می باشد به همین خاطر طراحی و اجرای نمای ساختمان در اصفهان مهمترین قسمت در ساختمان سازی می باشد. ۴- عدم چسبندگی مناسب به دیوارهای پیرامونی. از طرفی عدم تجربه کافی در زیرسازی نمای سیمانی، میتواند موجب شود تا پس از اجرای نما روی آن ترکهای قابل مشاهدهای ایجاد شود. عدم اجرای نمای سنگی به صورت صحیح و اصولی باعث می شود که بعد از مدتی در اثر گرما و سرما و یا باد و حوادث طبیعی، سنگ نمای ساختمان سقوط کند و باعث خطرات جانی و مالی فراوانی گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای ساختمان با سنگ می قطعات نمای خشک پردازیم. معمولا پس از اجرای نما با استفاده از سیمان ترکهای ریزی روی نما ایجاد میشود. امروزه استفاده نمودن از سیمان در طراحی نماهای رومی با استقبال بینظیری روبرو شده است.

نمای خشک نمایان

سیستم ویزیبل با کلیپس آلومینیومی : در این سیستم کلیپس ها از جنس آلومینیوم به صورت پروفیل اکسترود شده می باشد که پس از زیرسازی فلزی به صورت هنگ روی نبشی هایی متصل می شود و سرامیک در داخل لبه های کلیپس جای می گیرد. ۱-معماری ساختمان : اکثر ساختمان ها ما عمر مفید ۳۰ تا ۵۰ سال دارد به همین دلیل طراحی نمای ساختمان به روشی طراحی شود که این ساختمان ها با گذشت عمر مفیدشان از نظر زیبایی نمای بیرونی کاهش پیدا نکند و در نگاه افراد حالت خستگی برای افراد ایجاد نکند. 1 شستشوی نما با واترجت بدون نیاز به داربست و هیچ گونه حرارت انجام میشود که در نتیجه مصالح و متریال نما از جمله سنگ نما و در کل نمای ساختمان بدون هیچ آسیب ویا تغییراتی به نتیجه دلخواه و مورد رضایت که در هدف داریم میرسیم. ترکیب آجر با دیگر متریال ها یکی از راهکارهای مدرن سازی نمای ساختمان است.

نمای خشک در ایران

روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. یکی مهم ترین نکاتی که باید برای سفارش نما رومی رعایت کنید این می باشد که، ثبت سفارش خود را پیش شرکت مجرب و مطمئنی انجام دهید زیرا حتما باید تمامی مرحله های اجرای نما رومی ساختمان به بهترین نحوه اش صورت گیرد وگرنه همه سرمایه و زحمات کارفرما از بین می رود و در ادامه هر یک از این مراحل را خدمت شما توضیح می دهیم. طراحی سرستون ها نقش بسیار زیادی در زیبایی نما دارند که جز مهم ترین مرحله های اجرای نما رومی ساختمان می باشند، در این قسمت ما به فردی حرفه ای در زمینه تراش سنگ ها نیازمندیم تا سنگ ها را با روش مختلف به بهترین شکل ممکن برش دهد. رنگ ها و بافت هاي جذاب و گوناگون با عث زیبایی این نما ها می شود. نما سیمانی ساختمان پس از اجرا و پیاده سازی قابل رنگ آمیزی نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید