هشدار: در حال حاضر درباره کرتین وال چه کاری می توانید انجام دهید

این نما جزء نماهای خشک به حساب می آید. تایل های پرسلانی معمول در ابتدا ترکیب و خشک می شوند و سپس در دمای 400 kg/cm2 تحت فشار قرار می گیرد. اسپایدر : نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای دارد متشکل از دو لایه شیشه سکوریت 6 میلیمتر فلوت استاندارد درجه یک و در لایه طلق که در مجموع 52/1میلیمتر و در بین دو شیشه سکوریت قرار می گیرد. ۸۰ میلیمتر از ساختمان گرفته شده و براکتهای آهنی (به شکل نبشی) بر روی بر روی آن جوش شده و سپس نبشیهای آلومینیومی که سوراخهایی شیار شکل دارند به این براکتها پیچ میشوند. در بین روش های موجود استاندار ترین روش ، نصب هنگ یا ریلی میباشد.البته باید این نکته را هم گوش زد کرد که این روش نسبت به روش تابث هزینه نصب بیشتری دارد.در این سیستم پروفیل های اصلی که ناودانی آلومینیومی می باشند توسط نبشی هایی که دارای سوراخ های لوبیایی شکل می باشند به وسیله پیچ و مهره به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت (بولت) یا شاسی جوش شده اند، متصل میشوند و ناودانی های کوچکی که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشند ، درون ناودانی اصلی قرار می گیرند. همچنین بوسیله لاستیکهایی که روی ریل آلومینیومی تعبیه می گردند از لغزش سرامیکها جلوگیری می شود. ​Artic le h​as been cre ated ᠎with the he᠎lp ​of G SA C​ontent G᠎ener ator ᠎DEMO.

مصالح نمای خشک

بنابراین بندکشی به گونه ای که رطوبت را خارج می کند مدت زمان اجرای آجر بسیار مختلف است یکی از ابعاد ۱۰۰ در مدت زمان اثر زیادی دارد ارتفاع ساختمان شرایط آب و هوایی تعداد کار و استادان کار هرچقدر استادکار ماهر تر باشد قطعاً مدت زمان کمتری زمان می برد. 2. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد.مثلاً در مناطق سرد و مرطوب،سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد.در غیر این صورت ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد،سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. از جمله اولین استفاده از آن می توان به برج های موجود در شانگای در کشور ژاپن اشاره کرد که تحقیقات زیادی بر روی آن و کاربرد نمای کرتین وال دو پوسته انجام شد. با توجه به همین خاصیت، از فایبر سمنت برد می توان در هر اقلیمی استفاده کرد. برای انواع نمای شیشه ای می توان نمای اسپایدری را نام برد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده. Th is con te nt h as be​en done with the  help of behsaznama  Cont ent Gene rator DEMO᠎.

اتصالات نمای خشک بعداً|شش راه برای رشد کرتین وال خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب}

این نوع نما به تنهایی می توانند جلوه زیبایی را برای ساختمان ایجاد کنند. به دلیل ظرافت و زیبایی نمای چوب ترمووود، کاربردهای مختلفی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابر رویکرد استانداردها به طور معمول جدار خارجی ساختمان مورد ارزیابی در مقابل ضربه قرار میگیرد. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نمای چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزای نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. از جمله نمونه هایی که می توان برای این نما اشاره کرد شامل فول فریم کرتین وال، یو چنل کرتین وال و فیسکپ کرتین وال می باشد. در نمای شیشه ای کرتین وال، ساختار ها طوری کنار هم قرار می گیرند که هیچ گونه بی نظمی در آن ها دیده نمی شود. در این بخش 6 فایل اتوکد نمای رومی برای دانلود قرار داده شده است که در میان این فایل ها، نمای ساختمان های کلاسیک رومی و اروپایی و نیز نمونه هایی از نماهای رومی اجرا شده قرار داده شده است. در واقع این روزها نمای رومی ساخنمان با سنگ تراورتن یا همان نمای رومی ساختمان به دلایل متعدد از جمله وجود ذخایر سنگ تراورتن و … با دانلود اتوکد نما رومی می توانید چندین نمونه طرح رومی اجرا شده و چندین نمونه از ساختمان های تاریخی با نمای رومی را مشاهده کنید و اصول و تناسبات آن در طرح های خود استفاده نمایید.

همچنین امکان استفاده بسیار آسان از انواع عایق های ساختمانی در این فضانیز وجود دارد. در این جبهه ۳ اتاق تو در توی کوچک وجود دارد که در گذشته مصارفی، چون نگهداری حیوانات اهلی داشتهاند؛ اما در بازسازیها و مرمت جدید به کاربری سرویس بهداشتی درآمده است. 1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. نمای کرتین وال انواع مختلفی دارند اما به طور کلی به دو دسته بزرگ سیستم فریم لس و سیستم در پوش دار فیس کپ تقسیم می شوند. برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگ های نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند. از نظر مقاومت و تحمل سختی چندین برابر قوی تر از نمای معمولی است و تفاوت دیگر در میزان نور گیری بین این دو نوع نمای کرتین وال است به طوری که روشنایی دو پوسته بسیار بیشتر از معمولی است. استفاده از کرتین وال ها در ساختمان باعث می شود تا ورود و جذب نور به ساختمان بیشتر شود و زیبایی داخل ساختمان را چندین برابر کند. This article has  be​en c​reat ed  with behsaznama Con᠎tent Gen​erator DE MO!

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از انواع روش های نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید