نه حقایقی که همه باید درباره نمای خشک بدانند

این نما معمولا در بلوپرینت، نقشهها و نقشههای ساختمانی استفاده میشود. برنامه کوپرنیک(Copernicus Programme) بزرگترین برنامه منفرد دیدبانی زمین در دنیاست که توسط کمیسیون اروپا و با همکاری آژانس فضایی اروپا انجام میشود. زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می دهد. به دلیل انجام عملیات سوراخ کاری، احتمال شکستن سنگ در حین انجام عملیات وجود دارد. به دنبال زمین لرزههای ویرانگری که ترکیه و سوریه را لرزاند، تلاشهای نجات ادامه دارد. نمای شیشه ای اسپایدر در فروشگاه ها و در نمای مدرن مورد کاربرد دارد. ۱- ریل های قائم آلومینیومی با درزبند که به دیوار پشتیبان به وسیله براکت ها و بست های مورد نیاز متصل شده است. برای دیدن جزئیات و دیتیل های این سیستم به صفحه “غیرنمایان INVISIBLE” مراجعه نمایید. در این خبر به بررسی این موضوع پرداختهایم که فناوری در مورد زلزله اخیری که ترکیه و سوریه را لرزاند و خسارت بسیاری به بار آورد، چگونه میتواند کمک کننده باشد. این زمین لرزه مناطقی از سوریه را نیز به شدت لرزاند.

هزینه اجرای نمای خشک

Th is has ᠎be en g ener at᠎ed ​by behsaznama Conte᠎nt Gen᠎er᠎ator ​DE MO᠎!

بامداد روز دوشنبه هفته گذشته زلزله ۷.۸ ریشتری جنوب شرق ترکیه را لرزاند. در مورد زمین لرزهها، ماسک گفته است که اسپیس ایکس آماده است تا استارلینک را به محض تأیید توسط دولت ترکیه به آنجا ارسال کند اما تا هفته گذشته ترکیه با ارسال استارلینک مخالف بود و یک مقام بلندپایه ترکیه که مایل نبود نامی از او برده شود، از این میلیاردر برای پیشنهاد مذکور تشکر کرد و گفت: ترکیه ظرفیت نما ماهوارهای کافی دارد. آنچه که در نگاه اول به یک ساختمان باعث جلب توجه میشود، نمای ساختمان میباشد. در حالی که امدادگران، نیروهای نظامی و داوطلبان امدادگر از میان آوارها عبور میکنند، جامعه بینالمللی نیز قول کمک داده است، اما در این بین فناوری نقش کلیدی در واکنش به فجایع انسانی که تاکنون رخ داده، ایفا کرده است که میتوان به استقرار دستگاهی که توسط ناسا ساخته شده تا روشی که ماهوارهها و پهپادها میتوانند تصویری دقیق از آنچه روی زمین اتفاق میافتد ارائه دهند، اشاره کرد.

اما به رغم نام و عملکردش، مرکز ماهوارهای سازمان ملل متحد از ماهوارههای خود استفاده نمیکند بلکه در عوض به کشورهای عضو برای جمعآوری تصاویر از سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی متکی است. چند ساعت پس از اولین زلزله ترکیه و سوریه در روز دوشنبه، سازمان ملل سرویس ماهوارهای نقشه برداری اضطراری خود را فعال کرد. نمای ساختمان یکی از اجزای بسیار مهم ساختمان است، نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. توییت شخصی که گفته بود در خانه خود در شهر آنتاکیا زیر آوار گیر افتاده و به کمک نیاز دارد، بیش از ۴۳۷۰۰ بار بازنشر شده و توسط ۵.۳ میلیون نفر دیده شده است. فناوری ناسا که میتواند ضربان قلب را در عمق ۳۰ فوتی آوار تشخیص دهد دستگاهی به اندازه یک چمدان است که میتواند برای کمک به یافتن بازماندگان پس از زلزله استفاده شود. این اساساً یک نقشه زنده است که هدف آن ارائه یک نمای لحظهای از خسارات ناشی از زمین لرزه است و نشان میدهد که تأثیر آن چقدر گسترده است. ᠎This conte nt has be​en c reat ed by behsaznama  C ontent G᠎enerator Dem ov᠎ersion.

چهار دلیل محکم برای اجتناب از اجرای نما

و به صورت مدرن و تلفیقی از سنگ عباس آباد و آجر تکنو کار شده که زیبایی ساختمان را دو چندان کرده است. دولت اسپانیا نیز گفته است به عنوان بخشی از بسته کمکی خود، هواپیماهای بدون سرنشین را به ترکیه میفرستد. بسته به اندازه ساختمان، ممکن است صرفه جويي خوبي در مصرف انرژي نيز داشته باشيد. البته هزینه اعلامشده بدون در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی است. هدف پروژه اینترنت ماهوارهای استارلینک(Starlink) که زیر نظر شرکت اسپیسایکس(SpaceX) متعلق به ایلان ماسک(Elon Musk) اداره میشود، رساندن اینترنت پر سرعت به بسیاری از نقاط جهان به خصوص مناطقی است که تا پیش از این دسترسی به شبکه اینترنت در آنها ممکن نبوده است. فناوری میتواند در حال حاضر نقش مهمی ایفا کند؛ در اینجا برخی از راههایی که میتوان از آن در ترکیه و سوریه در روزها و هفتههای آینده استفاده کرد، آورده شده است. اجرای نمای کامپوزیت نیز یکی دیگر از روش های اجرای نمای خشک محسوب می شود که این روزها مورد استقبال ویژه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید