نمی دانید چگونه اجرای نما راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

جدیدترین و کامل ترین سیستم در نماهای شیشه ای سیستم یونیتایز است و تفاوت این سیستم نسبت به سایر سیستم ها آماده شدن آن در کارخانه و قرارگیری روی نما به صورت پازل است. به زبان ساده تر میتوانیم بگوییم که بر حسب اینکه سنگ ، چوب ، سیمان ، بتن ، شیشه و یا … بر روی رابیتس مخلوطی از پودر سنگ و سیمان قرار میگیرد. در صورتی که قرار است از توری رابیتس استفاده کنیم میلگرد نیز مورد نیاز خواهد بود. علیرغم نکات مثبت، به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب در ملات ساختمان کثیف می شود که نیاز به تمیز کاری دارد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی پیدا می کند. 1. نما با استفاده از ملات : با توجه به اینکه ساختمان ها به صورت کامل تراز نیستند، استفاده کردن از این روش کمک می کند تا عیب ساختمان به خوبی پوشش داده شود. به عنوان مثال نماهای کامپوزیت برای افرادی که می خواهند ساختمان خود را سریع و با کمترین هزینه به نمایش بگذارند گزینه بسیار خوبی است.

سرامیک پرسلانی

تلاشمان بر این است که در این مقاله در رابطه با اصول طراحی مدرن اطلاعاتی داشته باشیم و کمک کنیم تا با استفاده از ایدههای نوین گروه معماری بام به عنوان بهترین تیم طراحی و عرضه طراحی نما مدرن، استفاده داشته باشید. و همچنین در نمای کامپوزیت با کمک پیچ و مهره شاسی کشی اتصال برقرار میشود. وسپس وظیفه ی اتصال ورقه های آلومینیومی به شاسی کشی فولادی به گردن پیچ و مهره یا پیچ سرمته خواهد بود. به عنوان نمونه مثلا برای اتصال نمای شیشه به زیرسازی نیاز است تا از آداپتور ها استفاده کنیم. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد، همچنین از متریال های گوناگونی استفاده می کنند. شناسایی متریال مهم ترین نکته و اولین مرحله در شاسی کشی نما است. اینک بعد از سال ها ساخت و ساز زمزمه های متریال مدرن مثل سنگ، آجر، سیمان شسته به گوش میخورد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نورپردازی نما یکی از جدید ترین ایده ها برای جذاب سازی ساختمان های مدرن است. با نوآوری های جدید در مواد، ایده ها و طراحی، یک نمای ساختمانی می تواند بسیاری از فرصت ها را برای ساختمان ها ایجاد کند. بنابراین در جایگاه فردی که می خواهید طراحی نمای ساختمان خود را به یک پیمانکار بسپارید دقت به میزان تجربه و مهارت او در اجرای نما داشته باشید. برای انتخاب بهترین مدل نمای بیرونی ساختمان در ابتدا باید شرایط آب و هوایی منطقه مسکونی خود را در نظر بگیرید. انتخاب طرح نما از بین سبک های بی شمار و متفاوت کار آسانی نیست، علاوه بر آن باید بر اساس یکسری اصول نظیر موقعیت جغرافیایی، منظر شهری، مصالح در دسترس و … هیچ گونه خطایی در مرحله شاسی کشی نمای ساختمان جایز نیست، زیرا باعث کج و معوج شدن نما و ریزش آن می شود. مرحله ی بعدی در زیر کاری نما آماده سازی نقشه فاز ۲ شاسی کشی است. اجرای زیرسازی نمای ساختمان طبق مراحل زیر انجام می شود. This post has be​en created with behsaznama  C​onte nt  Generat or  Demoversi᠎on!

شش پیشنهادات برای شروع ساخت یک اجرای نما شما همیشه خواسته

1. نما با استفاده از چسب : استفاده کردن از این روش اجرای نما از هر نظری نیاز به مطالعات مهندسی دارد. نمای هر ساختمان موثر در مجموعه شهری است که در آن حضور دارد و این تاثیر را در بدنه خیابانها یا میدانها که در آن قرار گرفته است می گذارد. در آخرین مرحله با توجه به اینکه قرار است چه مصالحی برای نمای ساختمان به کار رفته شود ، نوع اتصال ها نیز تفاوت دارد. همانطور که می دانید، اکثر سازندگان ساختمان در سطح شهر ، با توجه به قیمت بالای زمین و ساخت ، سعی می کنند از تراکم و سطح اشغالی که قوانین شهرداری در اختیار آن ها قرار داده ، نهایت استفاده را ببرند و حتی یک سانتی متر هم پرتی نداشته باشند. قبل از به کار گرفتن فولاد در امر ساختمان سازی ویا به طور کلی قبل از رواج صنعت فولاد کلیه سقف ها ساختمانها مخصوصاً در ایران با چوب و یا با قوس پوشانیده می شود ودر ممالکی که مانند ایران دارای جنگلهای فراوان نبوده اند از قوس بیشتر استفاده می کردنند به طوری که هنوز هم بعضی از ساختمانها را در یزد وکرمان وبم که در ناحیه کویری قرار دارند به وسیله قوس می پوشانند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید