نمی‌خواهم نیاز دارم این زمان خیلی را روی نمای خشک صرف کنم. در مورد شما چطور؟

این نما معمولا در بلوپرینت، نقشهها و نقشههای ساختمانی استفاده میشود. همچنین باید طی یک برنامه منظم از سلامت سنگها اطمینان حاصل کرده و در صورت نیاز نسبت به تعمیر آنها اقدام نمایید. یک ساختمان برای اینکه تکمیل بشود مراحل مختلفی را طی میکند. نمای دید پرنده(Bird’s-eye View) حالت نگاه کردن از بالا به یک شی، اشیا، افراد و غیره است. برای مثال سنگ، فلز، آجر، ترموود، سنگ آنتیک و غیره از جمله مصالحی هستند که از آنها در ساخت نما استفاده میشود. باید توجه داشت که سنگی که به این منظور مورد استفاده قرار میگیرد، از استحکام و دوام بالایی در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران، نور خورشید و غیره برخوردار باشد. برای مثال علاوه بر زیبایی، انتخاب مصالح با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین موقعیت جغرافیایی از دیگر عواملی است که باید به آنها توجه شود. برای شستن سنگ،بهتر است تنها از آب استفاده شود.برای تمیز کردن گرانیت ها می توان برس مویی غیر فلزی و محلول های شوینده ی رقیق و مناسب به کار برد.مرمرها را نیز می توان با آب و محلول های شوینده رقیق تمیز کرد.سنگ های گرانیت،مرمر و شیت استفاده شده در نمای ساختمان به تناوب نیاز به شست شو با مواد تمیز کننده رقیق دارند.

سیستم های مدرن نما

به همین منظور برای داشتن نمای ایده آل بهتر است از مهندسان معمار که تخصصی در طراحی نما دارند کمک بگیرید و طرح و نقشه مورد تایید خودتان با توجه به داشتن تمامی ویژگی های یک نمای متناسب با محیط ،پویا، متوازن و استوار و گاها پرهیز از قرینگی را انتظار داشته باشیم و بدون ترس و استرس از نتیجه کار قدم به قدم و مرحله به مرحله شروع به اجرای کار نماییم . مانند فاجعههای قبلی، رسانههای اجتماعی نقش کلیدی در هماهنگی کمکها، یافتن افرادی که به کمک نیاز دارند و به اشتراک گذاشتن گزارشهای شاهدان عینی از مناطقی که بدترین آسیبها را دیدهاند، ایفا میکنند. درون صورتی که این نوع سفت تو جستن چماق برلایه بندی هرج ومرج زرخريد شود (Vein cut )، لایه های مشابه نفس درب مساحت پلاک بریده شده نمایان خواهند شد که توازی ٬ تنوع جو رنگی و تغییرات كلفتي لایه های رنگی تو موسم آرمان سبب ایجاد هماهنگی خاصی داخل نمای ساختمان می شود.اما اگر تراورتن به مقصد توازن لایه ها بریده شود (fleuri cut) یا (cross cut) منظره ای با اشکال و دوایر هم دل المرکز به سوي مبالغ می آید .

᠎This data was c​re᠎at ed ᠎with behsaznama᠎ C onte᠎nt G ener​ator Demov er sion​!

هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. برای تهیه ملات پشت سنگها از ماسه شسته و بدون خاک و ملات با مقدار کمی سیمان استفاده کنید. و پوشش هر دو طرف ورودی (تصویر 4) این ویژگی برجسته تر شده و فضا کمی تنگتر به نظر خواهد آمد. شرکت های خدماتی در زمینه اجرای لوکس ترین و شیک ترین انواع نماهای ساختمانی به فعالیت مشغول می باشند که کارفرمایان می توانند با ورود به وب سایت رسمی آرمن طرح و نما از امکانات و خدمات با کیفیت و محبوب برخوردار شوند و با مشاهده نمونه کارهای اجرایی بهترین انتخاب را از میان انواع سیستم های نما داشته باشند. در ایران لوکس ترین نما ها را به چه سبکی طراحی میکنند؟ چه تفاوتی بین نمای معمولی و نمای خشک وجود دارد؟ در این حالت یک فضای خالی بین عایق و نما به وجود می آید که می تواند برای ساختمان نقش عایق حرارتی مناسبی را داشته باشد. آنچه که در نگاه اول به یک ساختمان باعث جلب توجه میشود، نمای ساختمان میباشد.

دتایل اجرای نمای خشک

بسیاری از تصاویر به دست آمده از ترکیه و سوریه که مقیاس عظیم تخریب زمین لرزه را نشان میدهد از طریق هواپیماهای بدون سرنشین تهیه شده است که این کار به امدادگران اورژانس اجازه میدهد تصویر واضحتری از آنچه اتفاق افتاده است، دریافت کنند. در مورد زمین لرزهها، ماسک گفته است که اسپیس ایکس آماده است تا استارلینک را به محض تأیید توسط دولت ترکیه به آنجا ارسال کند اما تا هفته گذشته ترکیه با ارسال استارلینک مخالف بود و یک مقام بلندپایه ترکیه که مایل نبود نامی از او برده شود، از این میلیاردر برای پیشنهاد مذکور تشکر کرد و گفت: ترکیه ظرفیت ماهوارهای کافی دارد. توییت شخصی که گفته بود در خانه خود در شهر آنتاکیا زیر آوار گیر افتاده و به کمک نیاز دارد، بیش از ۴۳۷۰۰ بار بازنشر شده و توسط ۵.۳ میلیون نفر دیده شده است. دولت اسپانیا نیز گفته است به عنوان بخشی از بسته کمکی خود، هواپیماهای بدون سرنشین را به ترکیه میفرستد. مثلا در سالهای اخیر نوعی سنگ نما که چندان هم در برابر فرسایش ناشی از نور خورشید ،در رطوبت و باد و باران مقاومت کافی ندارد.به عنوان نمای غالب ساخت و ساز ها استفاده می شد .نور پردازیهای نه چندان جذاب در برخی مناطق مد شده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک مدرن لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید