نمای مدرن که برنده مشتریان است

به طور کلی استفاده از سنگ در نمای ساختمان باتوجهبه انواع آن در رنگها و طرحهای گوناگون، جزو ویژگیهای خاص طراحی نما ساختمان با سنگ است. یکی از دلایل جذابیت نمای سرامیکی قیمت، کیفیت و دوام آن است. در روند تهیه آجر، پس از خشک شدن خشتها، آنها را در کورهای میچینند. مصالحی که در طراحی نما استفاده می ­شوند انواع مختلف آجر، سنگ، سنگ­های تزئینی، سیمانی و گچی می­ باشند. یکی از مزایای نمای سیمانی آپارتمانی و یا ساختمانی، مقاوم بودن آن در برابر شرایط متنوع آب و هوایی همانند بارون، باد، برف، یخبندان و غیره است و البته لازم به ذکر است که باتوجهبه مواد تشکیل دهنده نمای سیمانی، مزیت جذاب آن این است که به مرور زمان نسبت به موقعیت آب و هوایی مقاومتر خواهند شد. اولین نمای تلفیقی (ترکیبی) در ایران در سال 1376 – 1377 شمسی طراحی و اجرا شد که میتوان آن را نوعی از معماری در ایران دانست. نمای سرامیکی یکی دیگر از نما های پر کاربرد در ایران است که طی سال های گذشته استفاده از این نما با افزایش همراه بوده است. تاریخ پیدایش نخستین کورههای پخت خشت، برای تهیه آجر، و نیز کوره های پخت ظروف گلی، برای فراهم آوردن آوندهای سفالی، با مصالح نمای خشک یکدیگر پیوسته است. Da ta has be en gen᠎erat ed with t​he  help  of G SA​ Con​tent Generat᠎or᠎ D em over᠎sion.

3 نمای مدرن بسیار مفید برای مشاغل کوچک

اگر چنین اتفاقی برای ساختمان هتل رخ دهد، خسارات آن جبرانناپذیر خواهد بود. نماهای ساختمانی یک رابط بین فضای داخلی و خارجی ملک است که به عنوان یک پوسته نقش مهمی در تبادل گرما، نور و هوا ایفا میکند با این حال عملکرد آن بستگی به نحوه صحیح نصب و اجرا آن به همراه مصالح انتخابی دارد. در شرایطی که طراحی نمای ویلا به خوبی انجام نشود، ساختمان ویلا در محوطه به یک معضل بزرگ تبدیل خواهد شد و در اصطلاح تبدیل به یک وصله نامناسب میشود. ولی اگر کار اجرای این نما به افراد متفرقه و بدون سابقه اجرایی واگذار شود و کار نصب و اجرا و آب بندی به درستی انجام نشود، نمای ساختمان دچار مشکلاتت عدیده خواهد شد. با گذشت زمان و افزایش میزان ساختوساز ساختمان در عصر حال حاضر، باعث افزایش نماهای خشن و سخت شده است که بیشترین موارد مورد استفاده در این نماها سنگ و صلب ساختمانی است که به آن نمای مدرن نیز میگویند ولی یکی از مزایای نمای سبز ساختمان ایجاد شور و اشتیاق بیشتر به نمای ساختمان است. چیدمان آجری و روشها و فنون آن بسیار متنوع است. از سوی دیگر، از آنجایی که کرتین والها سازههایی بسیار سبک هستند و بار کلی وارد بر ساختمان را کاهش میدهند، بنابراین مقاومت خوبی در برابر زلزله دارند.

بنابراین بررسی آسیب پذیری این نوع سازه تحت اثر زلزله دارای اهمیت خاصی است. نمای ساختمان معمولا به یک ضلع یا چند ضلع ساختمان که جلوی ظاهری بنا است گویند؛ نماهای ساختمانی و آپارتمانی یکی از مواردی است که از طراحی کلی سازه جداناپذیر است و در آن میشود هنر و خلاقیت یک معمار را مشاهده کرد همچنین همین موضوع، معیاری جهت اهمیت دادن و زیبایی شناختی نمای ساختمان است که از دید خریداران ایرانی حائز اهمیت است. نمای چوبی ساختمان همانطور که اسمش مشخص است، به نماهایی میگویند که تمام از چوب و یا از طرح چوب در طراحی نمای ساختمانی آن استفاده کردهاند و این موضوع جذابیت بیکرانی خواهد داشت اما تفاوت در آن است که نمای ترمووود ساختمان با توجه به معایبی نسبت به نمای طرح چوب یا آجر طرح چوب دارد بهتر است قبل از خرید نمای ترمووودی مقاله “مقایسه آجر طرح چوب با ترمووود” را مطالعه نمایید. درنتیجه اجرا و طراحی یک نمای ساختمانی با دقت میتواند یک ساختمان کارآمدتر برای مالکان و ساکنان ایجاد کند؛ البته لازم به ذکر است که این موضوع قدرتی دارد که عملکرد یک ساختمان را میتواند تغییر بدهد. به طور عمده تزئینات آجرکاری به صورت چیدمان در یک سطح به صورت خفته و راسته یا به صورت پس و پیش قرار دادن است.

نمای این خانه دوبلکس سه خوابه که خدمت شما عزیزان ارائه گردیده به صورت مدرن طراحی شده;دارای دو طبقه می باشد. یکی دیگر از انواع نمای ساختمان، نمای شیشه ای ساختمان است؛ به نماهایی که بیش از 60 درصد آن از شیشه تشکیل شده باشد، نمای شیشهای ساختمان میگویند که جزو مدرنترین نماهای ساختمانی در ایران است و بیشترین کاربرد این نوع نما جهت کاهش حجم صدای بیرون از خانه و عایق کردن حرارت در ساختمان است. مستأجر جدید ۱۳ سال در این خانه ساکن شد و بعد از نقل مکان از این خانه در سال ۱۳۷۸ خانه امیری بهصورت متروک درآمد و آسیبهای زیادی دید. آجر قدیمی ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده بشر پس از سنگ است. یکی از سبکهای نسبتا مدرن در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای ساختمان، نمای تلفیقی یا نمای ترکیبی است؛ همانطور که از اسم این سبک از طراحی نما ساختمان مشخص است، به نماهایی که با چند مصالح ساختمانی همانند آجر، سنگ، سیمان و غیره ترکیب میشوند و یک نمای مدرن را میسازند گویند. سنگ کاری نمای ساختمان به چند روش انجام میشه؟ این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی متریال مورد استفاده مثلا سرامیک انجام می شود .

دیدگاهتان را بنویسید