نمای مدرن نظرات و نکات

ساختار این نوع نما پروفیل های ضخیم و قوی آلومینیومی می باشد که بعد از آماده سازی توسط نبشی های آهنی ، که دارای شیارهای لوبیایی است مستقیما به صفحه پلیت (صفحه بولت) یا شاسی نصب ، مونتاژ (شبکه) و ریگلاژ می شوند. کلیه متخصصین شرکت آرین ایراتا از تجربه و حرفه بسیار بالایی در اجرای کار برخوردار می باشند و دوره های کار در ارتفاع و شستشوی نما را به طور کامل گذرانده اند. ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است. سنگ کوارتزیت:این سنگ با ظاهر زبر و بلوری خود قابل شناسایی است.کوارتزیت را بخاطر ظاهر زبر آن بیشتر در ساختمان های ارزان قیمت و روستایی به کار می برند.رنگ آن بیشتر قهوه ای سوخته،سرخ،خاکستری و قهوه ای است. این نمای ساختمان مدرن در بخش های مختلف دارای نورپردازی های ویژه ای نیز هست. Da ta has be᠎en created wi th the ᠎he lp of G᠎SA Content Gen erator ᠎DEMO!

طراح و مجری نمای خشک

نورپردازی یک نمای مدرن و جلوه ای که در شب به نما میبخشید ،تاثیر این سبک را بر بیننده دوچندان میکند. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. روش های ذکر شده همان طور که اشاره شده به ترتیب اولویت معرفی شده اند که در ادامه به برسی مزایا و معایت و همچنین به برسی قیمت اجرای نظافت نمای ساختمان با هر کدام از ابزار ها و روش طرح نمای خشک ها خواهیم پرداخت… جنبش مدرن در معماری در دهه های اولیه ی قرن بیستم آغاز شد. معمولا برای نماهایی که در بازه های زمانی مختلفی نیاز به شستشو و نظافت دارند قیمت اجرا کمتر خواهد شد. در حال حاضر نمای سیمانی یکی از پرتقاضا ترین نماهایی می باشد که در پروژه های نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام می شود. در نماهایی که از کامپوزیت استفاده شده شستشوی نمای ساختمان باید به صورت منظم انجام شود تا از نفود آلودگی ها به خورد کامپوزیت و مات شدن آن جلوگیری شود. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان را در تمامی محله های کرج با بهترین قیمت ممکن به صوت کاملا تضمینی و حرفه ای برای مشتریان خود انجام میدهند. آخرين مطالب لينک هاي مفيد گفتیم که آجر های نسوز در حقیقت همان چینی ها هستند و همانطور که می دانید چینی نوعی از سرامیک مرغوب می باشد با ساختاری متراکم و ظریف تر از جنس سفال. ضمن اینکه شست و شو و نظافت شیشه آسان تر خواهد بود. در این حالت شیشه ها و نرده ها به صورت یک سره خواهند بود. این روش به صورت مینیمال طراحی میشود و هدف آن مبارزه با روشهای سنتی و پیچیده است. قیمت اجرای نمای کامپوزیت با روش فیکس یا ثابت از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است و با سرعت بالا اجرا می شود. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود.

از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود. سنگ های مصرفی بایستی از لحاظ بافت و ظاهر،یکنواخت و بدون ترک بوده و عاری از رگه های خاکی مارنی،میکانی،پریت،ترکیبات سولفاتی و سولفیدی (حداکثر SO3 به ۱% وزنی محدود می شود) و سایر موادی باشند که تحت تأثیر عوامل جوّی و هوازدگی خراب می گردند؛ زیرا در این صورت استحکامی نخواهند داشت. شستشوی نمای کنیتکس با استفاده از روش واترجت اجرا می شود که حالت کارواشی طور دارد که موجب بلند شدن کلیه گرد و غبار ها و آلودگی های سطحی می شود. شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس نما و روش های انجام آن نسبت به آلودگی های موجود در سطح نما انجام می شود. پایه های به کار رفته برای نصب شیشه به نرده قائم نیست و ظاهر نما به شکل نردهایی با شیشه های سرتاسری است. اما نکته ای که وجود دارد این است که این انتخاب به طور قطع بی دلیل نیست و مزیت های فراوانی برای افراد خریدار به دنبال دارد. تایل های جی اف ار سی GFRC در چه ابعادی تولید می شوند؟

دیدگاهتان را بنویسید