نمای سنگ خود را با این نکات ساده-peasy متحول کنید

سنگ طبیعی برای روکش نما نیز یک انتخاب سنتی و قدیمی است. زمانی بود که سنگ مرمر اصلی ترین ماده مورد استفاده بود. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. گروه معماری بام در این مورد به افراد کمک خواهد کرد تا با نکات مفید و تکنیکهای خاص از بهترین طراحی نمای مدرن برای آنها استفاده داشته باشد. از آنجا که سرامیک ساخته ی دست بشر است در انواع طرح و رنگ ها قابل اجرا است و می توان آن ها را به صورت تک رنگ نیز ساخت اما سنگ به دلیل اینکه در گذر زمان به وجود می آید طیف رنگی در آن دیده می شود و رنگ آنها به صورت یکنواخت نیست. اما اینطور نیست. این ساختار را بررسی کنید و ببینید که چگونه ترکیبی کامل از معاصر با کلاسیک وجود دارد بدون اینکه به زیبایی به زیبایی لطمه ای وارد کند. این نما را بررسی کنید و می توانید به وضوح متوجه شوید که چه چیزی گفته می شود. برای این ساختمان ورودی زیبا را بررسی کنید! قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده می شود. Article h as ᠎been g enerat​ed by behsaznama C​on te nt Generat or  DEMO!

نصاب نمای خشک

همچنین این نوع از نماهای شیشهای مدرن باعث ایجاد یک نمای شیشهای پیوسته از محل کار و فضای ساختمان میشوند. در این مقاله تجدیدنظر در نمای ساختمان به عنوان مهمان رفاه عابر پیاده در فضای باز و مفهوم بهداشت عمومی به عنوان یک عملکرد اضافی از پوشش ساختمان پیشنهاد می شود – مفهومی که ممکن است در صلاحیت کارهای عمومی باشد. به عنوان مثال ، مردم می توانند برای روشن کردن این پوشش های کاریزماتیک از Linear Wall Washer LED یا Formz LED توسط Wipro Lighting استفاده کنند. در طراحی سایه ، چراغ ها برای روشن کردن پس زمینه در پشت یک شی قرار می گیرند. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیینات جانبی ، نماسازی آجری یا سنگی ، کاشی کاری و گچبریهای داخلی. طراحی و ساخت سازه های نمای اسپایدر آمیزه ای از هنر و فناوری روز دنیا است که در معماری جدید مدرن با نظرات و شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد.

مصالح نمای خشک

انواع مختلفی از سایه های جدید آمده است ، انواع مختلفی از طرح ها و ساختارها ظاهر شده است ، اما آنچه ثابت مانده است جذابیت رنگ سفید در ساختمانهای سبک کلاسیک است. همانطور که قیمت زمین شانگهای در دهه ۱۹۲۰ افزایش یافت ، ساختمانهای مسکونی بلندتر ، بین شش تا ۹ طبقه شروع به رشد کردند. در حالی که جنبه مدرن استفاده از شیشه از یک ماده برای جلوه دادن زیبایی به خانه های مسکونی بسیار محبوب شده است ، درک ویژگی های این ماده ضروری است. جالب است بدانید که حتی در زمان حاضر نیز بسیاری از ویژگی های کلاسیک در ساختمانها و بناهای معاصر ، به ویژه در مناطق مختلف مسکونی ، ادغام شده اند. که در صورت نصب صحیح ورقهای آلومینیومی میتوان از این ویژگی در جهت رعایت کردن قوانین مصوب نظاممهندسی و ساختوساز استفاده کرد. تعریف سبک کلاسیک دشوار است زیرا در بیشتر موارد منجر به محدود کردن اصل سبک می شود. سبک کلاسیک با مجموعه ای از جزئیات ، که توجه را جلب می کند ، تعریف می شود.

نورپردازی مناسب نما اولین برداشت عالی از ساختمان را ایجاد می کند که به ویژه کارمندان و مشتریان را به خود جلب می کند. در طراحی به شیوه ی مدرن، از متریال هایی مانند چوب، آجر و سنگ به صورت ساده استفاده می شود مثلا چوب برای بیان شخصیت طبیعی خود اغلب به جای رنگ آمیزی ، با رنگ طبیعی خود در نمای مدرن استفاده میشود. آجرچینی اغلب از مصالح نمای خارجی ترجیح داده می شود ، اما ساخت مدرن با استفاده از دیوارپوش استیل سبک (به نام دیوارکشی پر کننده) به طور موثری جایگزین آجرکاری های سنتی شده است. اتصال ها و بست های اسپایدر که همگی استیل است و به حالت چنگکی دارای اتصالی به شیشه است. در این نوع طراحی و اجرا نمای مدرن، دهانه های شیشه هر یک از فریمی برخوردار اند که از پشت شیشه را قاب کرده و به وسیله لقمه های آلومینیومی مخصوص، روی لامل ثابت باقی میمانند. علاوه بر این نمای ساختمان کلاسیک بر خلاف اجرا نمای مدرن تنها از یک نوع مصالح ساختمانی بهره میبرد.

داستان ناگفته درباره شرکت طراح و مجری نمای خشک که باید بخوانید یا کنار گذاشته شوید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید