نمای خشک Sheet Cheet

اجرای نمای خشک آجری یکی از مدرن ترین روش های اجرای نما می باشد که امروزه از طرف معماران، ساختمان سازها و… مهم ترین بخش یک ساختمان، نمای ساختمان است؛ که علاوه بر زیبایی بصری، مقاومت زیادی در برابر تاثیر رطوبت بر بخشهای داخلی ساختمان دارد. این روش مطمئن ترین روش نصب سرامیک های پرسلان به روش خشک است . این سیستم برای سرامیک های پرسلان قابل استفاده است. پرسلان ها زیرمجموعه هایی چون تایل های مجوف(سوراخ دار) ، تایل های توپُر و Terracotta دارد که هر کدام از آنها خواص و استفاده های متفاوتی دارند. همزمان با مرحله تولید ورق ها در کارخانه cnc ، عملیات اجرایی زیر سازی فلزی بر اساس سیستم های نصب ورق کامپوزیت که از قبل طراحی شده نیز در محل پروژه آغاز میگردد. شایان ذکر است که لازمه انجام عملیات ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان است. در این مقاله هر چه را برای شاسی کشی نما لازم است بدانید کامل و دقیق توضیح دادیم. در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. ​Th is con​tent was done ​by behsaznama Content Ge᠎ne᠎ra᠎tor DEMO᠎!

مجری نمای سرامیک خشک

به طورکلی دو نوع براکت ( نشیمن) در ساختمان این نوع نما مورد استفاده قرار می گیرد. رسانهها نیز به موضوع وارد شدند و از طی نشدن مرحلههای قانونی برای ساخت ساختمان جدید نوشتند و پلاسکوی جدید را «نماد تبعیض و بیقانونی» خواندند. پس از آن رشته ای از بتونه بر روی پروفیل قائم قرار داده می شود. پس از نصب سرامیک ها این لایه بتونه باعث اتصال سرامیک به پروفیل قائم می شود و باعث افزایش امنیت قطعات متصل شده به نما و جلوگیری از حرکت سرامیک ها می شود. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. مشخصات و الزامات سرامیک های پورسلان یا سرامیک های تهویه شونده (Terra Cotta) در این روش در استاندارد ملی ISIRI 25 آورده شده است.

قیمت سنگ نمای خشک

در مرحله بعد بست ها به وجه بالایی سرامیک ها متصل شده و به وسیله پیچ به پروفیل های قائم محکم می شود.سایر سرامیک ها نیز به این ترتیب متصل شده و در محل خود ثابت می شوند.توصیه می شود که ساخت از پایین به بالا صورت گیرد. ۷- فاصله دهنده های متصل به بست ها وظیفه ایجاد فاصله ۴ تا ۸ میلی متری را دارند و پس از قرارگیری در محل خود به وسیله پرچ در جای خود ثابت می شوند. این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای ساختمان کم میشود. با نصب آجر خشک میتوان وزن نمای سازه را بسیار پایین آورد. سنگ روی کابینت و اپن:سنگ روی کابینت و اپن باید در مقابل ضربه،سایش و رطوبت مقاوم بوده و تحمل وزن را داشته باشد.در ضمن بسیار مهم است که کمترین واکنش را با مواد غذایی و شوینده داشته باشد. سیستم های فایبرسمنت دربرابر عوامل جوی مقاوم هستند.

از واشرهای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه بین بست و مصالح غیر مشابه ( مانند فولاد یا مصالح سیمانی یا ریل های آلومینیومی ) برای جلوگیری از واکنش های گالوانیک و تراز کردن و همسطح کردن بست، استفاده می شود. هر ریل قرارگیری پانل سرامیکی با حداقل ۲ بست برای ایجاد مهار کافی به دیوار پشتیبان متصل می شود. ۲- بست های آلومینیومی با واشرهای عایق که بست ها به ریل ها به نحو مناسبی متصل می شوند و واشرها مانع ایجاد صدای لرزش حاصل از باد می شوند. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. ما در آرمن طرح و نما به شما اين اطمينان را مي دهيم تا در کوتاه ترين زمان ممکن پروژه اجراي نماي کرتين وال مدرن، را تحويل دهيم. ماسه سنگ:این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانه های سیلیس به یکدیگر به وجود آمده اند.رنگ این سنگها معمولاخاکستری،قهوه ای،سرخ و ارغوانی است.ماسه سنگ کاملا سیمانی شده را ممکن است کاملاخرد نموده و در زیر سازی راه آهن و جاده ها به کار برند.همچنین ماسه سنگ کوارتزی رابه عنوان ماسه ریخته گری و ماده اولیه شیشه استفاده می کنند.

طرح نمای خشک داده می‌توانیم همه آموزش از

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید