نمای خشک Blueprint – شستشو و تکرار

1. نما با استفاده از ملات : با توجه به اینکه ساختمان ها به صورت کامل تراز نیستند، استفاده کردن از این روش کمک می کند تا عیب ساختمان به خوبی پوشش داده شود. یکی از مهمترین قسمت طراحی و اجرای نمای ساختمان هزینه اجرای نمای کامپوزیت در اصفهان می باشد پس حتما توجه زیادی به بهای تمام شده طراحی و اجرا نما ساختمان داشته باشیم چون یکی از دغدغه های مهم صاحب ساختمان جهت طراحی نمای ساختمان می باشد. آن ها در طراحی پنجره ها از طرح های گره چینی سنتی اصفهان استفاده کردند، اما متریال به کار رفته در آن جدید بوده و آن متریال “ترکیب کانفولیت و پودر سنگ” می باشد. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد، همچنین از متریال های گوناگونی استفاده می کنند. بسیاری تصور میکنند که اطراف کلیساهای اروپایی سبک رمانسک تا رنسانس باز بوده و دارای چهار نما میباشند ولی آنها نیز دارای یک یا دو جبههٔ باز بودند. ᠎Data has ᠎been created ᠎by G SA Conte nt Gen erator Demoversion.

به این موضوع دقت شود.

به همین دلیل است که تولید کنندگان نما انواع مختلفی از سبک ها و متریال را در طراحی و اجرا ارائه می دهند. بخش معماری و اجرای ساختمان های غیر صنعتی با سه دپارتمان اصلی معماری ،دکوراسیون داخلی و طراحی شهری با سال ها تجربه مشغول به فعالیت می باشد. پس حتماً در زمان طراحی نما باید به این موضوع دقت شود. اگر شما نیز علاقمند به این موضوع هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. شما می توانید برای اجرای سیستم نمای خشک از پنل هایی مانند سرامیک خشک، سنگ، کامپوزیت و شیشه استفاده کنید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با نحوه اجرای نمای رومی سیمانی ویلا، به طور کامل آشنا کنیم. در صورتی که قرار است از توری رابیتس استفاده کنیم میلگرد نیز مورد نیاز خواهد بود. در آخرین مرحله با توجه به اینکه قرار است چه مصالحی برای نمای ساختمان به کار رفته شود ، نوع اتصال ها نیز تفاوت دارد. گاهی برای اجرای بهتر کار و نصب ساده تر از توری مرغی نیز استفاده میشود. برای نصب این پنل ها از اتصالات پیچ و مهره ای استفاده می شود لذا جهت اجرا نیاز به مطالعات مهندسی دارد.

اگر می خواهید نمای بسیار ساده و شیکی را در ساختمان خود اجرا کنید نمای خشک یکی از بهترین گزینه ها است. انواع نماهای خشک ساختمان کدامند؟ برای اجرای نما در یزد می توانید از نماهای سمنت برد، نمای فریم لس شیشه ای، اجرای نمای خشک ، نمای کرتین وال و آلومینیوم کامپوزیت استفاده کنید. نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود. از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. برای اجرای شیشه اسپایدر در نمای ساختمان از هیچ گونه قطعه و فریمی استفاده نشده و این امر سبب می شود که هیچ مانعی در تماشای بیرون وجود نداشته باشد. علیرغم نکات مثبت، به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب در ملات ساختمان کثیف می شود که نیاز به تمیز کاری دارد.

یا برای نمای آجری، باید از آجر استفاده شود.

2. در برابر عوامل محیطی مانند یخ زدگی، رطوبت، گرما و.. 7. در دمای پایین و سرد سنگ کاری نشود، زیرا ممکن است سنگ یخ قطعات نمای خشک زده و بشکند. نمای آجری را نباید در دمای پایین اجرا کرد. برای ساخت نما آجری بهترین گزینه آجرهایی هستند که برای این کار تولید شده اند. همه این موارد به کمک سیمانی تامین میشود که در ساخت بتن ها از آن استفاده می گردد. شیشه در این فریم ها به صورت یک یا دو جداره بوده و غالباً از یک جهت یا دو جهت به صورت سکوریت اجرا میشود. یا برای نمای آجری، باید از آجر استفاده شود. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است و پرکاربردترین مواد برای اتصال شیشهها، متریال استنلس استیل می باشد. اتصال سنگ با کمک ملات انجام پذیر خواهد بود. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی پیدا می کند. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. از میان انواع فونداسیون فونداسیون نواری و گسترده بیشتر برای واحد های مسکونی استفاده می شوند. Th᠎is data was generat᠎ed  with the help of behsaznama​ Con᠎tent G᠎en erat or  DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید