نمای خشک چیست – توجه کنید به آن‌ها 10 هشدارها

دراین روش سرامیکها با ابعاد مختلف برروی ریل های عمودی از جنس آلومینیوم با فواصل معینی که بسته به عرض سرامیکها متغییر می باشند بوسیله بستهای ناخنی از جنس استنلس استیل نصب می گردند. همچنین بوسیله لاستیکهایی که روی ریل آلومینیومی تعبیه می گردند از لغزش سرامیکها جلوگیری می شود. در این روش بوسیله ماشین آلات شیارهای معکوس در پشت سرامیک ایجاد می شود و سپس قطعه آلومینیومی با دو بال معکوس در این شیار بوسیله چسب مخصوص سرامیک و آلومینیوم تعبیه می شود. این بستها به کمک زایده های ناخنی که، دارا می باشند سرامیکهای پایین و بالا را نگه می دارند که از نما قابل رویت می باشند و معمولا بوسیله رنگ پلی استر همرنگ سرامیکها می شوند. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. شایان ذکر است، سرامیک ها که ساخته دست انسان هاست دارای تنوع رنگ های متنوعی می باشند. روش اجرایی غیر نمایان خود به چند روش اجرایی تقسیم میشود ، برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک باید از افراد متخصص و ماهر استفاده شود تا استاندارد های اجرایی لازم رعایت شود ، در مرحله اول تیم اجرایی برای نقشهکشی و محاسبات اولیه، ابعاد برداری از نمای ساختمان را انجام میدهند.

هشت نکته برای اختراع مجدد اجرای نمای خشک و برنده شدن

تولید میشود، که در مقایسه با چوب طبیعی از عمر بالاتری برخوردار هستند. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. منظور از نمای خشک چیست؟ در واقع در نمای خشک نوعی سیستم با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نمای ساختمان میشود. وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده می­شود . شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک می باشد. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیرعامل گروه فنی و مهندسی آرین عنوانکرد: با شکلگیری روند فعالیتها و به منظور ارائه خدمات بهتر، شرکت آتیه ساز برق آرین به صورت حقوقی در عرصه فعالیتهای تجاری و خدماتی حضور پیدا کرد.

اجرای نمای خشک آجر

تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) ، این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. امروزه ساخت و ساز نماهای رومی رایج است و اکثر نماها جزو همین دسته هستند، اما نکته ی حائز اهمیت اجرای نمای رومی با کیفیت بالا می باشد. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد.  طراحی و اجرای انواع ابنما و ابشار های مصنوعي و بسيار زيبا برای منازل، شركتها، رستوراتها ، هتلها ،تالارها و فروشگاهها در اندازه های كوچك و بزرگ در ابعاد مختلف. سیتاک مشاور شما در بحث طراحی نمای ساختمان های اداری و مسکونی است. خانه سید روحالله خمینی در سال ۱۳۷۵ توسط سازمان میراث فرهنگی با شماره ۱۷۴۵ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. یک نمای کلاسیک با جزئیات ریز و ظریف که چشم هر عابری را به خودش جلب می کند . اما در نمای سنگی ساختمان مانند تراورتن یا تیشه ای خدمات شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت انجام میشود که بدلیل فشار آب بالا و سطح مقطع زیاد به راحتی تمامی جرم و رسوبات از سطح نما برداشته می شود.

فیلم اجرای نمای خشک

Curtain Wall اصطلاحی انگلیسی برای نوعی نما است، که معادل آن در فارسی، با عبارت دیوار پردهای شناخته میشود. توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. دراین سیستم اتصالات و قطعات نگهدارنده در قسمت پشتی سرامیک ها بوده و در نمای بیرونی قابل رویت نیستند و از همین جهت سیستم پنهان نامیده می شود. نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. با توجه به درهم ریختگی و نامناسب بودن بسیاری از نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. در صورتی که به طراحی اشپزخانه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت مان ساز بزنید. برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد.  This conte nt has be en writt en by behsaznama C on te nt Gen er ator DEMO!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید