هفت ترفند شگفت‌انگیز برای استفاده از اجرای نمای خشک خود

برای جلوگیری از شکم دادن قوطی ها ، قوطی های افقی را در دل قوطی های عمودی(مانند یک قاب) قرار می دهند. و در مرحله دوم شیشه های ساختمان به همراه قاب پنجره ها با مواد شوینده و ابر و تی شستشو و پاکسازی می شود. زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. مخصوصا در نماهای کامپوزیتی که جرم ها به صورت سختی بر روی سطوح کامپوزیتی نشسته است جهت بهتر تمیز شدن حتما از شستشو به صورت واترجت استفاده شود. همان طور که می دانید استان البرز (کرج) یکی از محله های بسیار پر تردد و شلوغ می باشد که موجب آلودگی هوای کرج همانند تهران شده است و آلودگی هوا موجب شده تا دوده ها به مرور زمان به سطوح نمای ساختمان ها نشسته و نفوذ کنند. به جهت سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم نما هوا خواهد بود. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد.

انواع اجرای نمای خشک

در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. به این منظور بهترین کار مشورت با افراد حرفه ای در این بیشتر بخوانید زمینه است. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. سرامیک فول بادی به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. روشی بر پایه و اساس دو عامل مهم است حرارت و بخار. اگر پس از مرحله واتر جت نمای ساختمان آلودگی ای بر روی سلطوح نما مانده باشد. و تمام آلودگی ها و جرم ها به مراتب از بین می روند.

تمام روش هایی که نام برده شد. معمولا برای نماهایی که در بازه های زمانی مختلفی نیاز به شستشو و نظافت دارند قیمت اجرا کمتر خواهد شد. در آن مشارکت داشتند شکل گرفته است و در پروژه M4T4 قرار بود محصول این پروژه زودتر از سایر سایتهای سیتروئن و برای اولین بار در ایران تولید شود که به همین منظور قالبهای بدنه ساخته و آماده تولید شد. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. زمانی که دوده ها به سطوح نمای ساختمان ها نفوذ میکنند بارش باران های اسیدی موجب کثیف شدن سطوح نمای ساختمان ها می شود و این امر موجب افزایش درخواست و تقاضا برای شستشوی نمای ساختمان در کرج شده است.

​This a rtic le w as written  by ᠎behsaznama ​Conten᠎t ᠎Generator DE MO​!

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. امروزه در بسیاری از نمای ساختمان ها چوب ترموود استفاده شده است که پس از گذشت زمان و تابش شدید نور خورشید به سطوح ترموودی باعث بلند شدن رنگ آن و از بین رفتن براقیت ان شده است که نیازمند بازسازی و تعمیر می باشد. برای ساخت این سرامیک از تکنولوژی جدید و ویژه ای استفاده می شود که باعث بالا بودن قیمت آن نسبت به سرامیک خشک پرسلانی است ولی می توانید خیالتان راحت باشد که به آن به هیچ وجه آب نفوذ نمی کند. علاوه بر حفظ ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، این نوع نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی نیز ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. این طبقه شامل: سرامیک چینی با روکش خشک به صورت غاری و سرامیک چینی به شکل پر (بدنه کامل) است. دارای دیتیلهای اجرایی مشترک با سرامیک خشک پرسلانی مجوف است. یکی از زیباترین و بادوام ترین مصالح نما خشک سرامیک پرسلانی است که بسیار منحصر بفرد می باشد. زیرا این عمل موجب بهتر تمیز شدن نما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید