نمای خشک به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسید

سطوحی از بنا که با فضای باز فصل مشترک دارند، نما محسوب میشوند. امروزه با توجه به اهمیت زیادی که طراحی و اجرای نما بر هویت و شخصیت بنا دارد، نمی توان انکار کرد که طراحی و اجرای آن در ساختمان، باید به بهترین نحو صورت بگیرد. از ویژگی های این نما مقاوم بودن آن در برابر عوامل طبیعی است و همچنین به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیوم که نقش بسیار مهمی در نمای خشک فلزی دارد ، موجب شده این نما جزء مهمترین نماهای خشک به حساب آید. امروزه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته موجود می توان چوب را در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مقاوم ساخت و به همین خاطر نگرانی های استفاده از این متریال در طراحی نما از بین رفته است. تولید کنندگان آجر نما نسوز از مواد زیادی برای تولید انواع آجر نسوز استفاده می کنند. مقایسه قیمت آجر نما با هزینه های مواد دیگر ساختمان می تواند در ابتدا گیج کننده به نظر برسد. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد.

دتایل اجرای نمای خشک

یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافت آن است که می توان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. همچنین عناصری مانند پنجره ها، بازشوهای در، متریال کاربردی، سبک طراحی، افزودن گیاهان طبیعی و همچنین جزئیات و تزئینات از مواردی است که در طراحی نما باید با یکدیگر در تناسب باشند. این متریال از تنوع زیادی در جنس و رنگ و بافت خود برخوردار می باشد. این نما به علت ویژگی های خاصی که آن را منحصر به فرد نموده است تنوع رنگی گسترده و متفاوت آن بوده و وزن بسیار کم این متریال از دیگر ویژگی ها به حساب می آید. برای انجام این کار متریال های گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن ها در نوع خود دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشند. پس از اینکه عملیات تولید و مونتاژ ورقها به اتمام رسید آنها را با توجه به نوع روش اجرایی توسط پیچ و یا پرچ در محل نصب می کنیم. شما با مراجعه کردن به سازمان نام مهندسی، می توانید لیست شرکت های دارای رتبه بندی و صلاحیت، که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند را مشاهده کنید.  Th is c᠎on​te​nt was done by G᠎SA Content​ Generator Dem᠎oversi​on.

قطعات نمای خشک

ابتدا همه قطعات رو کنار هم بچینین و سپس سراغ قسمت هایی که نیاز به برشکاری دارن برید. در یک میدان یا چهارراه هماهنگی کنجهای ساختمان هایی که در چهار طرف آن قرار گرفته است می تواند در نمای شهری تاثیر زیبایی داشته باشد. راه دوم برای شناسایی بهترین شرکت های اجرای نمای خشک، مشورت با اشخاصی است که قبلا در ساخت، نوسازی یا بازسازی و … همین امر باعث می شود تا اجرای نما 2 پوسته شود و یک محفظه در بین دیوارها ایجاد تا از ورود و خروج هوا جلوگیری شود. همچنین نقشه های فاز ۲ پروژه ها را به کامل ترین شکل ممکن به کارفرمای خود ارائه کند که همین امر این مجموعه را از دیگر مجموعه ها متمایز می سازد. همچنین برای ساختن نمای آجری باید از آجرهای مخصوص به این امر استفاده شود. همچنین نمای آجری قابلیت آن را دارد که سال ها بدون این که نیازی به تمیز شدن ظاهر اولیه خود داشته باشند بمانند. دو نوع آجر هلندی و آجر دکوراتیو با روش چسب نصب می شوند که باید ضخامت چسب بین 3 تا 7 میلی متر باشد. هزینه نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت، قیمت پروفیل (به عنوان شاسی) و هزینه نصب ورق کامپوزیت میباشد.

مجری نمای سرامیک خشک

در انجام این نوع از نما باید کیفیت شیشه های که در طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی شود. شاید برخی افراد این تصور را داشته باشند که نمای آجری از مد افتاده اما امروزه نحوه نصب آن به صورتی انجام می شود که مطابق با معیارها و مد روز باشد. یکی از قدیمی ترین متریال های مورد استفاده در اجرای نما، نمای آجری است. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید