نمای خشک: این است کاری که حرفه ای ها انجام می دهند

نوع روش اجرای نما (اجرا با ملات ماسه سیمان، خشک و یا با چسب). اگر اجرای این نما به درستی انجام شود، دوام و استحکام آن بالا رفته، در نتیجه نما عمر طولانی تری خواهد داشت. نمای کرتین وال یا اصطلاحا لامل، نمایی شیشهای است، که در صورت نصب شدن صحیح، سنگینی حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان و بارندگیها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان میشود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود. یک شعار دیگر از زبان میس ون دروهه در رابطه با معماری مدرن ذکر شده است و عبارت (کمتر، بیشتر است) مدام از او ذکر میشود. با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را زنده نگه داشت. ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است.

سرامیک پرسلانی

سیستم های استیک یا لامل یکی دیگر از انواع نما است که قیمت مناسب دارد و برای پروژه های با زیربنای متوسط و کمی بیشتر از آن گزینه ایده آلی است. فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. پروژه خود را با بالاترین کیفیت و اقتصادیترین صورت ممکن به اتمام برسانید. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. با استفاده از روش های نورپردازی نمای مدرن ساختمان ها میتوان باعث زیبایی بیشتر و ارتقای کیفیت ساختمان شد، چرا که زیبا به نظر رسیدن ساختمان ها در شب نیز مانند جلوه ساختمان در روز دارای اهمیت می باشد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

خاک رس یک عایق حرارتی طبیعی است و در کنار آن ، یک مزیت ترکیبی از نمای تهویه باعث افزایش عایق بیشتر می شود. به صورت کلی طراحی نمای هوشمند عبارت است از طراحی نمایی که به عوامل محیطی نظیر تابش آفتاب، میزان رطوبت، دمای محیط یا عوامل دیگری واکنش نشان می دهند. پشه این بازارها می توان سخت 0 و سرامیک هایی را پیدا کرد که از قديم باقی درمانده اند و یا دارای اسوه های قدیمی می باشند. ↑ «پیکر آخرین آتشنشان شهید پیدا شد». استفاده از آن باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع محاسبه میشود. برای اجرای اسپایدر، نیاز به محاسبات و کنترل توسط مهندسان عمران است. در نماهای اسپایدر، هیچگونه سازه عمودی یا افقی بر صفحۀ شیشه دیده نمیشود. در، پنجره، نمای مدرن، سازه های الحاقی همه و همه بخش های هستند که مجموعه بهین نما برای ارائه آن به مشتریان در حال برنامه ریزی و اقدام است . Th​is a​rt​icle w as g᠎en​er​ated by behsaznama C᠎onte᠎nt  Ge​ne᠎rator DE MO!

نه نکته‌ای که شما را در اجرای نما گورو می‌کند

نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما اهمیت دارد و هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی مورد توجه قرار می گیرد. به دلیل نوسان زیاد قیمت مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت دقیق و برآورد هزینه اجرای نمای ساختمان موردنظرتان، با کارشناسان شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید: 90000011 . از میان سبکهای مختلف معماری که برای طراحی نما مورد استفاده قرار میگیرد، اجرای نمای سنگی ساده و آجری، کم هزینهتر است. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. نمای ساختمان رومی به دلیل طراحی منحصر بفرد خود بروی هر رهگذری تاثیر می گذارد که البته این مورد خود انتقادهای بسیاری را روانه اینگونه ساختمان ها کرده است و استفاده از معماری متناسب با فرهنگ ایران زمین را رواتر می داند. یکی از مصالح ساختمانی که به تکامل معماری کمک کرده است، شیشه است. همچنین بوسیله لاستیکهایی که روی ریل آلومینیومی تعبیه می گردند از لغزش سرامیکها جلوگیری می شود. دنیای طراحان و معماران ساختمان بسیار وسیع است و آنها می توانند گزینه های زیادی را در اختیار ما بگذارند، اما این وسعت ایده بسیار عالی است اما برای کسانی که ممکن است اطلاعات کافی نداشته باشند و در این زمینه متخصص نباشند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای سنگ خشک.

دیدگاهتان را بنویسید