نحوه بازیابی نمای مدرن

این نوعی نما است که به ساختار مقاوم ساختمان می چسبد ، اما بخشی از آن را نمای مدرن تشکیل نمی دهد. نما ساختمان می تواند به چندین شکل و اندازه باشد، در واقع این یکی از قطعات سازه ای است که معمار را قادر می سازد تا آزمایش کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت های خود را زنده کند. ممکن است فکر کنید که چطور یک نما باعث کاهش بهره خورشیدی می شود ، که به نوبه خود باعث کاهش بارهای خنک کننده ساختمان می شود که در پایان باعث کمترین هزینه قبض انرژی می شود. هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد.مسائل دستمزد طراحی نمای بیرونی ساختمان متغیر است که البته باوجود تعرفه قیمت هزینه اجرای نمای بیرونی در شرکتهای مختلف این هزینه چندان تفاوتی ندارد و باید با توجه به سلیقه و نیازتان بهترین شرکت را انتخاب کنید. اما اگر بخواهید زاویه نور کم و پرتاب نور زیاد باشد، بهتر است لامپ های COB را انتخاب کنید.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

نماها صورت یک ساختمان است و این قسمت از پاکت ساختمان اهداف مختلفی را دنبال می کند. اجزای سازنده این نماها بصورت صنعتی در کارخانه های بسیار مکانیزه تولید می شوند و اغلب آنها از پانل های چوب و بتن استفاده می کنند. • در نماهای بتنی به نحوه ی اختلاط بتن کاملا دقت شود و از سیمانی استفاده شود که در برابر تغییرات دما مقاوم باشد. نماها به دلیل مقاومت در برابر دما ، هوا و خوردگی ، که طی دهه های طولانی یک ویژگی ارزشمند است ، بسیار محبوب هستند.استفاده از دیوارپوش های گیاهی مانند عایق حرارتی عمل نموده و می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. سنگ به دلیل نما و رخی که دارد حسی از لوکس بودن و شکوه را القا می کند. کارخانه آجر کویر به عنوان تولید کننده آجر نسوز نما به دلیل انتخاب بهترین معادن خاک نسوز به عنوان مواد اولیه و انجام آزمایش های استاندارد و علمی متعدد قبل و بعد از تولید و همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب در پروسه خط تولید توانسته محصولات نسوز نما را درجه یک و با بالاترین کیفیت سطح و رنگ به بازار عرضه کند به گونه ای که محصولات نسوز این شرکت علاوه بر نمای خارجی ساختمان، در زیباسازی و ایجاد نمای کلاسیک در دکوراسیون داخلی منازل، هتلها، مطب ها، فروشگاه ها و سایر مکانهای عمومی توانسته زیبایی دوچندانی را خلق کند.

روش اجرای نمای خشک

به همین دلیل کیفیت سطح نهایی بتن اکسپوز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این ، همچنین امکان تنظیم حرکت هوا و دما با پنجره های قابل استفاده را فراهم می کند ، که باعث افزایش سطح راحتی ساختمان می شود. معماری و نمای مدرن از قرن ۱۹ میلادی و در اروپا ظهور نمود؛ معماری مدرن در اجرای نما در واقع به معنای این است که از آخرین یافته های علم و فناوری در این زمینه استفاده و در نهایت نمایی نوین و مدرن خلق کرد. بله ، اهمیت نما در معماری بسیار بیشتر از این است. نمای ساختمان نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای پیشرفته ساخت هستند که به این معنی است که در برابر محیط خارجی بسیار مقاوم هستند. درست ساختن نما بسیار مهم است زیرا می تواند به میزان قابل توجهی بر روی روشنایی ، گرمایش و تهویه سازه ها تأثیر بگذارد. سنگ های مصرفی بایستی از لحاظ بافت و ظاهر،یکنواخت و بدون ترک بوده و عاری از رگه های خاکی مارنی،میکانی،پریت،ترکیبات سولفاتی و سولفیدی (حداکثر SO3 به ۱% وزنی محدود می شود) و سایر موادی باشند که تحت تأثیر عوامل جوّی و هوازدگی خراب می گردند؛ زیرا در این صورت استحکامی نخواهند داشت.

در حالی که فاکتورهای زیادی وجود دارد که در نمای ساختمان نیاز به توجه دارد ، یکی از دلهره آورترین موارد این است – انتخاب ماده مناسب. اما برای نفس دسته از خریدارانی که به سمت پشت خرید کاشی سرامیک نمای ساختمان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می گردند؛ مراجععه به سمت شرکت های تولید کننده پیشنهاد می شود. به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیرعامل گروه فنی و مهندسی آرین عنوانکرد: با شکلگیری روند فعالیتها و به منظور ارائه خدمات بهتر، شرکت آتیه ساز برق آرین به صورت حقوقی در عرصه فعالیتهای تجاری و خدماتی حضور پیدا کرد. عناصر قرار گرفته به صورت 90 درجه و تاکید بر خطوط افقی و عمودی. کلمه نمای ساختمان در اصل از واژه ایتالیایی “facciata” گرفته شده است ، و به صورت خارجی یا تمام چهره های خارجی ساختمان تعریف می شود. اما این تمام کارهایی نیست که انجام می دهد! این امر از طریق ابزارهای مختلف مانند جنبه های طراحی ، پوسته های حفره و پنجره های مکانیزه به دست می آید. یک نمای ساختمان می تواند نقش بزرگی در این امر ایفا کند زیرا منحصر به فرد بودن آن را به سازه ای منتقل می کند که اثر مخرب ساختمان را که فاقد چیز خاصی است ، نفی می کند.  Post was creat ed by G᠎SA C on te᠎nt  Ge​ne rator DE᠎MO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید