نحوه بازیابی اجرای نما

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی نمای کلاسیک ساختمان استفاده از تقارن در بخش های مختلف نما است. نقاشی نمای بیرونی ساختمان رنگ مخصوص نما با رنگ ها معمولی متفاوت است و شیوه اجرای رنگ نمای قیمت سنگ نمای خشک ساختمان متفاوت است. نقاشی نما امروزه یکی از پر تقاضا ترین خدماتی می باشد که در زیباسازی و جذاب نمای ساختمان نقش بسیار موثری دارد. این عامل باعث می شود تا ساختمان عریض تر جلوه کند. در این روش، ورق ها با استفاده از پیچ و پرچ بر روی زیرسازی ثابت می شوند. ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است. به عبارت بهتر نورهای تند و نامناسب منظره ای نا زیبا از نمای ساختمان را در شب ایجاد می کند. با کمک نرم افزارهایی مانند 3dmax – Rhino – AGI32 – Revit میتوان بدون اغاز یک پروژه نمای دلخواه خود را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرد .و از چگونگی متراژه دیوار ها پنجره ها و حتی دیزاین داخلی تا نمای بیرونی از جمله دیوارها – در و پنجرها – ستون ها سرستون ها بدنه ی ساختمان حتی نورپردازی و میتوان اگاه شد. Th᠎is art​icle w᠎as c re ated by behsaznama C on᠎te​nt  G​enerat​or Dem᠎ov​ersion .

نما های خشک

همچنین در ساختمان های مسکونی استفاده از شیشه در نمای ساختمان می تواند به حفظ انرژی محیط کمک کند. توسعه شهرنشینی در سالهای اخیر منجر به توجه بیشتر به ایجاد فضای سبز در فضاهای شهری به عنوان یک رویکرد پایدار برای بهبود اکولوژی و تغییرات آب و هوایی در محیط زیست، شده است. برای جلوگیری از این مشکل پس از اتمام شستشو از مواد نانو برای ضد آب کردن سطح استفاده میکنیم. انتخاب مصالح آجری با کیفیت برای اجرای نمای ساختمان ها در سطح شهرها، به مقاومت آن ها در برابر ضربه ها، شرایط آب و هوایی مختلف، حوادث طبیعی، از جمله طوفان، زلزله و سیل، اشعه ی آفتاب و… طراحی نمای هر ساختمان، لباس و پوسته بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه خواهد بود.برای بسیاری از ساختمان ها، طرح های استانداردی مطابق با مقررات ساختاری تنظیم شده اند اما فاقد هر نوع شخصیت هستند.

نمای خشک در ایران

اجرای نمای ساختمان باید توسطِ معماران حرفه ای در طراحی و ساخت صورت بگیرد. شرکت نما نوین فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمانی و دکورداخلی به طور حرفه ای از سال1382 آغاز کرده است. بسته به اینکه هندریل ها قرار است در کجا به کار روند مزایای خاص خود را دارند. البته به کمک روشهای نگهداری پیشرفته نمونه های کم دوام تر نیز میتوانند برای کاربردهای نمای خارجی مورد استفاده قرار گیرند. پنجره های بزرگ و کشیده از ویژگی های معماری مدرن به شمار می آیند.در عوض، الزامی جهت هم اندازه یا هم شکل بودن پنجره ها وجود ندارد ،بنابراین لزومی نخواهد داشت که همه پنجره ها در یک راستا قرار گیرند. دیوارهای سبز معمولا به دو شکل نمای سبز و دیوار زنده اجرا میشوند. عمدهترین سنگهایی که در عملیات ساختمانی در ایران به کار میروند عبارتند از گرانیت، سنگ سبز توف کوارتزیت، سنگ آهک تراورتن، مرمر، سرپانتین، ماسه سنگ و شیست.

نصاب نمای خشک

در طراحی نما امکان استفاده از تلفیق دو یا تعدادی حجم وجود دارد. ساخت انواع خرپا نصب شیروانی ایرانیت و انواع ورقهای ساده و رنگی در طرح مختلف, نصب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری, تعمیر و تعویض سالن های پارکینگ فلاشینگ قرنیز, خدمات ساختمان, آردواز, پیشانی ساختمان, سردرب, نما و لمبه, خدمات سقف, پوشش سقف, تعمیر سقف شیب دار, سقف شیبدار, سقف شیروانی, ساخت سازه, آلاچیق, ساخت خرپا, ساندویچ پانل, سوله سازی, سقف شیروانی, پوشش سقف شیبدار, قیمت پوشش سقف, پیشانی ساختمان, ساخت سردرب و پیشانی ساختمان, نصب آردواز, پوشش سقف شینگل, نما و لمبه تهران, آلاچیق آردواز, خرپای سوله و شیروانی, قیمت نصب ساندویچ پانل شیروانی, طراحی و اجرای شیروانی, ساخت سوله, آبرو ناودانی, پوشش سقف آندولین و آندوویلا, اجرای سقف شیروانی, اجرای نمای پیشانی ساختمان, ساخت آلاچیق, سردرب, نما و لمبه فلزی و سفال, نصب آردواز تهران, ساخت خرپا, قیمت پوشش سقف, سوله سازی تهران, نصب سقف شیبدار, تعمیر سقف شیروانی ویلا, نصاب ساندویچ پانل, اجرای سقف شیب دار, سقف شیبدار شیروانی, قیمت تعمیر شیروانی, سقف شیبدار شینگل تهران, نماولمبه دورسوله ویلا بدون واسطه در تمام نقاط ایران بازدید و مشاوره بصورت رایگان انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید