نحوه استفاده از نماهای مدرن To Need

مطالب طرح شده در این نوشتار، دستورالعمل اجرایی نما ( ضابطه ۷۱۴) می باشد که توسط برنامه به ارگانهای اجرایی از مورخ ۱۰/۱/۹۵ ابلاغ گردیده و لازم الاجرا می باشد و با توجه به اهمیت ویژه آن عینا نقل می گردد. توجه به مشخصات فنی پانل پلی استایرن به شما جهت خرید آن کمک میکند. 4. فوم پلی استایرن اکسترود شده: با استفاده از این فوم میتوانید سازه ساختمانی خود را در برابر رطوبت و حرارت، عایق کنید. ساندویچ پانل پلی استایرن با توجه به خاصیت عایق الکتریسیتهای که دارد، برای پوشش خارجی انواع دیوارها و سقفها مناسب است. این نوع بتن به عنوان پوشش نهایی، در نمای داخلی و خارجی ساختمان، فضاهای عمومی و تجاری، مسیرها، پاسیوها، اطراف استخرها و … 3. فوم پلی استایرن انبساطی: این فوم یک نوع پلیمر سفید است که خاصیت نسوزی دارد. به طور معمول فومهای یونولیت سقفی یا همان پلی استایرن به شکل مکعب مستطیل با ابعاد مشخص یا به صورت دایرهای در کارخانه، قالب گیری و سپس تولید میشوند. قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل پلی استایرن را به طور دقیق نمیتوان مشخص کرد. فوم پلی استایرن در صنایع پتروشیمی تولید میشود و با قرارگیری در معرض فشار و بخار منبسط شده و همچنین به خاطر ساختار سلولی که دارد در برابر آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان میدهد. ​Article h as been g enerated by behsaznama Content Gen er​at or D emoversion !

نمای خشک در ایران

اگر این سازه به صورت اصولی مونتاژ و اجرا شود، میتواند نظر پیمانکاران را در صنعت ساختمان سازی به خود جلب کند. یکی از روشهای عایق کردن نمای ساختمان در برابر رطوبت، استفاده از انواع چسبهای رایج برای این کار است. جهت اطراف بازشوها (پنجره ها)، خرپشته و فلاشینگ ها چنانچه از سرامیک خشک استفاده می شود، بایستی قبل از اجرای سرامیک ازپوشش عایق رطوبتی و حرارتی استفاده شود. بین این پنل ها و دیوار اصلی می تواند فاصله هوایی باشد . برای مثال در شهر اصفهان استفاده از نمای شیشه ای و شیشه های رفلکس در نمای اصلی و جانبی ممنوع می باشد. در مورد تخمین قیمت سمنت برد ها چند عامل اصلی تاثیر گذار است. او میگوید «شفافیت، همیشه در جایی اتفاق میافتد که در فضاها و محلهایی با دو یا چند سطح چند سطح چند معنایی قابل ربط باشند.» او کارهای لوکوربوزیه را تحلیل کرد و نشان داد که تا چه حد ارتباط بین سطوح عمودی و افقی تنوع دارد. در نهایت قوطی های افقی را با فواصل 1 تا 1.5 متر نسبت به هم جوش می دهیم.

استفاده از المان های ساده و مینیمال و همچنین استفاده از خطوط صاف عمودی و افقی خاص ضروریست . باید به کمک رول بلت مناسب سازه پلیت را در موقعیت مناسب نصب کرده و قوطی ها را به شکل عمودی روی آن سوار کرد. به عنوان نمونه مثلا برای اتصال نمای شیشه به زیرسازی نیاز است تا از آداپتور ها استفاده کنیم. ساندویچ پانل پلی استایرن مقاومت فشاری بالایی دارد و همین مزیت باعث شده تا از این پانل برای مکانهایی که احتیاج به تحمل فشار بالایی دارند، استفاده کنند. مقاومت شیمیایی این عایق به نحوی است که برخورد حلالهای آلی با دانههای فوم باعث ایجاد واکنش شیمیایی میشود، در حالی که آب و محلولهای قلیایی هیچ واکنش شیمیایی را به وجود نمیآورند. این سقفها از محصولی به نام ساندویچ پانل پلی استایرن ساخته میشوند که پانلها دارای فوم عایق الکتریسیته با تحمل فشار بالا هستند. 1. نوع پروفایل: سقفی یا دیواری بودن پانل پلی استایرن روی قیمت آن تأثیر میگذارد. متراژ سطح مورد نظر – اندازه و کیفیت ساخت پانلها – شیوه زیرسازی بنا – نوع و کیفیت اتصال دهنده ها – ضخامت صفحات – نحوه اجرای سازه .

اتصالات نمای خشک

زمانی که دوده ها به سطوح نمای ساختمان ها نفوذ میکنند بارش باران های اسیدی موجب کثیف شدن سطوح نمای ساختمان ها می شود و این امر موجب افزایش درخواست و تقاضا برای شستشوی نمای ساختمان در کرج شده است. همان قدر که کیفیت مصالح در ساخت سقف کاذب اهمیت دارد، اجرای صحیح آن باعث بالا رفتن کیفیت سازه ساختمانی و شکیل به نظر رسیدن نمای ساختمان میشود. حبابهای موجود در فوم باعث جلوگیری از اتلاف انرژی میشود. در ساندویچ پانل پلی استایرن از ورقهای آلومینیوم و گالوانیزه برای پوشش فوم آن استفاده میکنند. میزان تحمل فشار فوم پلی استایرن با افزایش تراکم آن ارتباط مستقیمی دارد به طوری که هر مقدار که تراکم این فوم بیشتر باشد، میتواند فشار بیشتری را تحمل کند. به همان دلیل استفاده از نهایت تراکم ممکن . معماری مدرن که معماری مدرنیست نامیده می شود ، سبکی است که به دهه ۱۹۰۰ برمی گردد.

روش اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید