می‌توانید نمای مدرن بررسی Cross؟

از این رو طراحی نورپردازی به اندازه طراحی خود نما حائز اهمیت است. گروه معماری بام به اهمیت نمای ساختمان واقف میباشد و کمک میکند تا افراد با سلیقه شخصی خود از طراحی نمای مدرن برای ساختمان استفاده داشته باشند. آنچه در پیش روست تاریخ معماری مدرن نیست، بلکه نگرهای نظریه پردارانه است و تلاشی را برای توصیف اینکه معماری مدرن درباره چیست به دست می دهد. اما نكته مهم و قابل توجه درباره گرانیت، اين است كه اين سنگ ها داراي خاصيت راديو اكتيو هستند. علاوه بر مزایای فوق یکی دیگر از محاسن عمده استفاده از شیشه در ساختمان، فراهم شدن امکان دید وسیع و روشنایی کافی برای ساکنان است که در صورت استفاده از انواع خاص آن این دید میتواند فقط از داخل به خارج باشد و نوری هم که وارد فضای داخل میشود، عاری از هر گونه اشعه مضر خورشید باشد، چراکه تقریباً تمام اشعه های زیان آور آفتاب در برخورد با سطح شیشه ها، بازتاب پیدا کرده و نوری که از شیشه عبور میکند، هیچگونه ضرری برای اشخاص یا اشیائ منزل ندارد. اين سنگ ها داراي زيبائي چشم نوازي هستند و به كاربردن آنها در نماي ساختمان، باعث ایجاد زیبایی بصری در نما می شود. یکی از چالش هایی که معماری امروز با آن سر و کار دارد طرح این سوال است که حضور نور و تاثیر نور در ساختمان چه هوشمندانه و چه غیر هوشمندانه معنایی فراتر از نور روشنایی داشته باشد و الگوی صحیحی از بکارگیری نور در راستای ایجاد زیبایی که به طور مستقیم در ارتقای کیفیت زندگی تاثیر گذارد. Con tent has ᠎be en gen er​at ed  wi th t he he​lp of behsaznama Content G᠎en erator᠎ Dem ov​ersion᠎.

سیستم های مدرن نما

در ساختار ال ای دی ها، برخلاف لامپ های کم مصرف و متال هالید و بخار سدیم، مواد و گازهای سمی و خطرناک به کار نرفته است. شاخص نمایش رنگ یا CRI آنها به 100 نزدیک است. در مواقعی که در اجرء قوسهای نیم دایره از لحاظ ارتفاع و یا به علت دیکر مقدور نباشد می توان قوسهارا با قسمتی از نیم دایره اجراءنمود . تعریف قوسقوس عبارت است از قسمتی از یک یا چند دایره است که کنار همدیگر قرار گرفته و دهانه را می پوشاند. انواع شیشه از نظر مواد اولیه شامل شیشه فلوت ، تخت ، شیشه دارای بافت و طرح و شیشه فلزی می باشد که این شیشه ها با توجه به نیاز در ساخت شیشه های اصلاح شده به کار می روند ، مانند شیشه منعکس کننده ( شیشه رفلکس) ، شیشه عایق یا شیشه دوجداره ، شیشه های امنیتی و سکوریت ، شیشه کم گسیل ، شیشه هوشمند ، بلوک شیشه ای ، شیشه رنگی و غیره. به عنوان مثال، احساس گرمی یا راحتی با چوب، یا احساس سرما با فلزات و یا احساس خامی با بتن ارائه میشود. در این نما شیشه دارای قاب نگهدارنده نمی باشد و اتصالات بین آنها توسط درزگیرهای مخصوص به خوبی محکم میشود تا عایق مناسبی برای آب ، صوت و حرارت باشند. ᠎Th is content h as  been done ᠎wi th G᠎SA​ Content G᠎en erator  DEMO .

ضمن اینکه به صورت آنی و سریع روشن میشود. تنوع رنگ: رنگ بندی نمای سانویچ پانل بسیارمتنوع بوده و با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری تولید می شود. مواد اوليه(ساختمان سازي) به مقصد کار رفته سر نمای سنگی سنت گرايي نیز، خوبي ناسازگاري نمای سنگی رومی، معمولا بیش از یک نوع مصالح است. سنگ تراورتن:تراورتن به رنگهای متنوع سفید،کرم،خاکستری،قرمز و وجود دارد.این سنگ را برای نماسازی داخل و خارج ساختمان به کار می برند. این نما توانسته اشکال مختلف نما های سنتی را در قالب خود ایجاد کرده و همچنین به دلیل داشتن طراحی انعطاف پذیر از این حیث خود را سرآمد دیگر نماهای نوین و سنتی ساخته که در حقیقت می تواند ساختار نمای سنتی اسلامی را به صورتی نوین عرضه کند. نمای ساختمان کازا میلا، توده ای متنوع اما هماهنگ از سنگ مواج است که همراه با بالکن های آهنی، بی نظمی های دنیای طبیعی را بررسی می کند.

This post was written  by G᠎SA᠎ Con tent G᠎en erator Demoversion .

دتایل نمای خشک

قیمت تمام شده بسیار مناسب: با توجه به این که این نوع نما پیش تر وارداتی بوده است و در حال حاضر در داخل کشور تولید می شود قیمت آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. بدین لحاظ در معماری اصیل ایرانی استفاده از قوس همیشه رایج بوده و انواع قوسها به شکلهای مختلف مورد استفاده معماران قدیمی قرار می گرفت که از آنها برای سقف ها ومخصوصاً بالای پنچره ها استفاده می گردید. از قابلیتهای ویژه این کامپوزیت میتوان به مقاومت آن در برابر حرارت و صوت، رنگهای زیبا، نصب راحت و سریع و همینطور طول عمر بالای آن اشاره کرد. کم مصرف بودن پروژکتور نمای LED باعث می شود که تا 80 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی به عمل آید که به این ترتیب عمر مفید آن بسیار بالا در حدود 50000 ساعت خواهد بود. امروزه در طراحی مدرن، از انواع آجر های نسوز که دارای عمر بالا و همچنین طرح ها و رنگ بندی های متنوع هستند استفاده می شود. تنوع طرح: نمای ساندویچ پانل با طراحی ترکیبی و اجرای زیبا دراشکال متنوع سازه قابل اجرا می باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قطعات نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید