مقاله غیرمعمول حقایقی را در مورد کرتین وال به شما می دهد که فقط تعداد کمی از افراد از وجود آنها می دانند

در قطعات کوچکتر سنگ که امکان اجرای اسکوپ سیمی به صورت طولی وجود ندارد، میتوان از این روش برای مهار سنگهای نما استفاده کرد. براساس ضوابط مربوط به نماسازی، رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از سنگ الزامی بوده و امکان استفاده از هر نوع رنگ سنگ در ساخت نما امکان پذیر نمی باشد. برای اینکه سنگ کاری نما با مشکل مواجه نشه و سنگ ها بعد از مدتی شل و پرتاب نشن، از روش های مختلفی برای ایجاد گیرش بیشتر بین سنگ و ساختمان استفاده میشه. و تمام آلودگی ها و جرم ها به مراتب از بین می روند. امروزه در صنعت ساختمان سازی و سازه های شهری و صنعتی بسیار مورد اهمیت و کاربردی است.اما بعد از مدتی بدلیل ساختار فیزیکی و جنس سنگ و در نهایت آلودگی های موجود در هوا و جذب آنها بر سطوح سنگی کیفیت و حالت شفافیت خود را ازدست میدهند و لایه ای از گردوخاک روی آنهارا پوشش میدهد که باید شستشو انجام شود. در مورد سایر سنگها با سطوح صیقلی برای جلوگیری از جدا شدن از نما و سقوط، آنها را توسط ابزاری به دیوار محکم می­ کنند. پوشش نانو آبگریز نما همچنین از فرسایش سطوح سنگی در اثر تماس با باران اسیدی، جلوگیری میکند و تا حدودی خاصیت خودتمیزشوندگی به نما میبخشد.  Po st has  been g ener​ated ᠎by behsaznama Conte​nt G᠎en er᠎ator DEMO​!

نمای خشک مدرن

لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد. این نوع از سرامیک ها را به نام یی از سنگ های مصنوعی نیز می شناسند که روی نما به کار برده می شود. تصویر بی حرکت در یک بخش از یک دایره قرار گرفته که قطر آن به اندازه ی فاصله ی چشم تا شیء است. برداشت چشم در حرکت به جلو و برخورد با موانع هنگامی که خود را از ما دور و در عرض یا عمق گسترش می دهد انجام می شود یک نوع مانع یا موانع فاصله های تکراری بوسیله ی چشم به شکل (تپش) یا (وزن تکرار) کشف می شوند و درست همان حالتی را دارند که صداها از یک موسیقی به گوش می رسند (معماری موسیقی مجسم است) این تأثیر حتی هنگامی که به یک تصویر به دقت در فضای بسته توجه شود اتفاق می افتد. 4. در اجرای نمای ساختمان مدرن یک نکته ای که برای پیمانکار نما بسیار مهم است شکل گیری بدنه های ساختمان است نیاز به یک برد پژوهشی دقیق دارد. نخستین و یکی از مهم ترین قسمت ها در مراحل اجرای نمای ساختمان ، طراحی نمای ساختمان است. Data has been c᠎reated ᠎with behsaznama᠎ C on tent Ge ne ra​tor ​DEMO᠎!

نحوه نصب نمای خشک

بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای پنجره ، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. با توجه به متفاوت بودن این نوع سرامیک با مدلهایی که در کف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد، اجرا و نصب آنها نیز به اعمال شیوههایی مخصوص نیاز دارد. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … در صورت عدم نصب اصولی، امکان بروز حادثه وجود خواهد داشت. مراحل نصب سنگ شکن مخروطی tlcyachtseu.

نصاب نمای سرامیک خشک

1750 PYB سنگ شکن مخروطی krishnaindia سنگ شکن ضربه یورو به سبک / موج شکن مخروط مرکب / دستگاه های سنگ شکن مخروطی هیدرولیک . ابعاد حمل و نقل سنگ شکن فکی سنگ شکن فکی سنگ شکن فکی ، مخروطی ، ضربه ای ، چکشی و استوانه ای که نوع کاربرد هریک بستگی به جنس مواد دارد.سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید قرار دارد. در ساخت نمای کرتین وال شیشه ای مدرن، دیوار پرده از واحدهای بزرگی تشکیل شده است که در کارخانه و مطابق با استاندارد های روز دنیا و با فناوری بسیار پیشرفته در قطعات مشخص تولید شده و به محل حمل می شوند و بر روی ساختمان نصب می شوند. دید از پهلو اثر جاذب بوده و هنگام نگاه کردن از بالا به این رنگها، ایجاد محلی امن برای قدم گذاشتن و وارد شدن می نماید. رنگ های سرد و روشن در بالا محیط را روشن و شاد نموده، احساس آرامش ایجاد می نمایند، از پهلو که دیده شوند بنظر منحرف کننده و در پایین بنظر آماده قدم گذاشتن در آن جا را تشویق می نماید.

چه چیزی در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشک بسیار جذاب است؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مصالح نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید