مزایای نمای مدرن

معمولا فاصله ی نصب این نوع نما نسبت به نمای اصلی بیشتر از 40 سانتی متر است تا محلی برای امکان تردد بین این نما و دیواره ی اصلی ساختمان برای نظافت وجود داشته باشد. از دیگر تفاوت های این دو نما، دیده نشدن فریم در نمای فریم لس است. سیستم یونیتایز شامل مجموعه ای از فریم و شیشه است که در کارخانه مونتاژ می شود و در محل پروژه به صورت پنل پیش ساخته نصب و راه اندازی می شوند. راه پلههای ساختمان نیز به سبک قدیم ایران، موزاییکی و دارای لبههایی فلزکوبی شده بودند. پیشنهاد من به سایر مدیران استفاده از خدمات تخصصی شرکت زیباست. ساختمان پلاسکو توسط حبیبالله القانیان، سرمایهدار یهودی، رئیس انجمن کلیمیان تهران و مالک شرکت پلاسکو، از بزرگترین صنایع پلاستیکسازی ایران، ساختهشد و نام ساختمان نیز از همین رو برگزیده شدهاست. تا سال ۱۳۹۵ بارها شنیده شد که ساختمان قرار است به بهانهٔ بازسازی یا نوسازی خراب شود؛ چیزی که در هر بار با اعلام موضع مخالف از سوی مغازهداران و فروشندگان رو به رو میشد و این سازه به همان شکل، به زندگیاش ادامه میداد. به گزارش اقتصاد آنلاین در دی ۱۳۹۹، «اگر سختگیریهای شهرداری برای ایجاد ایمنی کامل نبود، به گفتهٔ فتاح؛ کسبه تا پایان سال هم (زودتر) مستقر میشدند.» و این وبگاه افزود: «هرچند پروندهٔ پلاسکو تا چند ماه آینده بسته میشود اما دو اقدام، آن را به نماد بیقانونی تبدیل کرد.

نمای خشک سنگ

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای مدرن ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. درادامه در مورد طراحی نمای مدرن، این سبک زیبا و جسورانه در معماری توضیح داده می شود. با رخ دادن انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، القانیان، دارندهٔ ساختمان، همانند بسیاری دیگر از سرمایهداران مورد خشم مقامهای جدید انقلابی قرار گرفت. اچ پی ال ورق هایی زینتی است که هم برای پوشش داخلی و هم پوشش خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و کاربردهای زیاد آن باعث شده است که بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمانی برای زیبایی بیشتر نما از این نما در طرح ها و ابعاد گوناگون استفاه نمایند. ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. آن ها این امر را با هدف محافظت از محیط زیست و جلوگیری از اتلاف انرژی انجام دادند. سبک نمای مدرن تجاری و مسکونی باید سازگار با محیط زیست باشد و خصوصیاتی مانند ذخیره انرژی خورشیدی در اقلیم گرم و یا استفاده از گیاهان برای کاهش آلودگی هوا را دارا باشد. Art ic​le was c​reat ed by G SA Content Gener᠎at or DE MO᠎!

نصاب نمای سرامیک خشک

نورپردازی نمای بیرونی ساختمان شامل نورپردازی نما و همچنین نورپردازی محوطه میباشد.تعداد ساختمان هایی که نمای نورپردازی شده دارند روز به روز در حال افزایش است، نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای جهان این مد نورپردازی نمای ساختمان طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است. کلمه ی “مدرن” به معنای آنچه که مربوط به زمان حال است، می باشد. به همین دلیل در طراحی لاملهایی با مقاطع آلومینیومی، به صورت اصولی شیارهایی تعبیه شده است، که بتوان لاستیکهای EPDM را برای اعمال ترمال بریک (Thermal Break) به سازه متصل کرد. در دی ۱۳۹۹ اعلام شد که از اردیبهشت ۱۴۰۰ پلاسکوی تازه، کارش را آغاز میکند. اندکی پس از ریزش ساختمان، کار ساخت پلاسکوی تازه آغاز شد و در دی ۱۳۹۹ اعلام شد که از اردیبهشت ۱۴۰۰، پلاسکوی تازه، کارش را آغاز میکند. پلاسکوی نخست، با ۴۲ متر بلندی در هنگام ساخت در سال ۱۳۴۱، بلندترین ساختمان تهران بود و در کنار ساختمان آلومینیوم از نخستین آسمانخراشهای تهران شمرده میشد. تا پایان عمر سازه، ساختمان پلاسکو هنوز تا فاصلهای قابل توجه از هر سو دیده میشد. استفاده از نماهای شیشهای مدرن موجب شده تا ساکنان بتوانند از حداکثر نور و روشنایی روز استفاده کنند. نماهای نئوکلاسیک برگرفته از معماری روم باستان و یونان و سبک معماری رنسانس و همچنین باروک است.

نماهای لعاب مدرن از اتصالات به ۲ یا ۴ پانل شیشهای مجزا با استفاده از براکتهای فولادی ضدزنگ ساخته میشوند که به دلیل نگهدارندههای متعدد آنها بهعنوان “عنکبوت” نیز شناخته میشود. ورقها بهوسیلهی شیارهای چکمهای تعبیهشده، بهصورت ریلی روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب میشوند. نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند. نمای آلومینیومی مدرن از این جهت منحصر به فرد است که از روند سبک های قبل پیروی نمی کند. استفاده از نمای شیشه ای بهترین ایده برای بزرگ کردن خانه های کوچک و دلبازتر کردن خانه های بزرگ است. شرکت ایده طراحان کندو،پیشرو دخل طراحی نما گوهر تمامی مناطق تهران؛با بکارگیری آخرین روشهای طراحی نمای سه بعدی وضع با توجه قسم به انواع سبکهای کلاسیک،مدرن،به موكب دیتیل اجرایی نما بوسيله ملحوظ ارائه با شهرداری و اخذ مجوز نمای ساختمان. همچنین اجرای تمیز و ظریف نمای ساختمان ، شاید از دفتر نفس نیز اساسي نم باشد . عوامل موثر در قیمت نمای شیشه ای کاملاً تابع شکل و ساختار پروفیلها، نوع سیستم بکار رفته، انواع متفاوت یراقآلات مورداستفاده و نوع شیشه بکار رفته در نما می باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهساز نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید