مردان همجنس گرا راز عالی را با اتصالات نمای خشک می دانند

پرداخت هزینه شستشو نما ، به چه صورت خواهد بود ؟ تولید کننده بتن اکسپوز در شیراز چه خصوصیاتی دارد؟ آیا می دانید اگر زیرسازی نمای ساختمان به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟ برای اجرای نماهای کامپوزیتی ساختمان به طور معمول زیرسازی را به روش فلزی انجام می دهند. می توان از آن به عنوان بتونه نیز استفاده کرد؛ همچنین بتونه های ضد آب دیگری در رنگ های مختلف وجود دارند که می شودآنها را نیز به کار برد . برای مثال در شهر اصفهان و بر اساس بافت سنتی شهر، استفاده از آجرهایی به رنگ بژ، کرم و آجرهای سنتی امکان پذیر می باشد. به عنوان نمونه ترجیح بر این است که سازه های تفریحی به صورت سایه روشن به رنگ های زرد، سبز و آبی آسمانی رنگ آمیزی شوند تا بافت فانتزی و تفریحی آن ها حفظ شود. نمای رومی یکی از نماهای سنگی است که زیبایی حیرت آوری به ساختمان می بخشد. همانطور که از نام بتن پیداست زمانی که در نما استفاده شود، نمای ساختمان در برابر مواد شیمایی ، حرارت و رطوبت، عایق میشود. در واقع آن دسته از نماهای سرامیکی که در گذشته روی ساختمان ها نصب می کردند را با استفاده از ملات های متنوعی مانند سیمان اجرا می نمودند. ​Data h as be en creat ed ᠎by behsaznama Content Gen er ator Demov​ersi᠎on!

نحوه نصب نمای خشک

3- نشانه بعدی را 30 سانتیمتر مانده به کف اجراء نموده و ضامن شاقول را بر کرم a صاف قرار می دهیم به طوری که قسمت برجستگی شاقول مماس بر کرم یا نشانه پایین به نام b قرار گیرد ، اگر زیر شاقول ها خالی بود . ملات اضافه نموده تا برابر شاقول قرار گیرد و اگر اضافه بود ، با ماله روی آن را کم کم تراشیده تا کاملاً شاقول بر سطح کرم b منطبق گردد . 5- در مرحله بعد ریسمانی با میخ بر سطح a و c در طول دیوار کوبیده به طوری که ریسمان منطبق بر سطح c و a باشد در این موقع ریسمان ساخته شده و بوسیله ماله کرم هایی به فاصله 90 سانتیمتر یا کمتر اجراء و دقت می نماییم که کاملاً مماس با ریسمان باشد آن گاه طول دیوار رابه همین ترتیب کرم بندی می نماییم . معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم.

نمای خشک مدرن

2. شستشو به صورت سندبلاست شامل سطوحی مانند: نمای آجری، نمای سنگی، نمای سیمانی، بتنی، تیشه ای و… اغلب در نما های سنگی میتوان به سنگهای گرانیت – رومی – سنگ تیشه ای – مرمر – بادبر – تراورتن – سرامیک و کاشی و آجر نما اشاره کرد. اشاره کرد. این در حالی است که این نما را از نظر نوع اتصالات نمای خشک به دو دسته اتصالات نمایان و اتصالات غیر نمایان تقسیم بندی می کنند. اجزای سیستم نمای خشک چیست؟ در به کارگیری همه چسب های ذکر شده سطح زیرین باید تمیز وبه صورت اندود تازه روی آجرکاری یا بتن صاف شود وبه مدت 2تا 6 دقیقه رها شود تا خشک گردد؛ دیوار ساخته شده با تخته های گچی یا چوبی باید در فاصله های 300 میلیمتری کاملاً محکم باشد تا لقی نداشته باشند. سطح زیر کار در ساختمان های نوساز از آجر می باشد ، بنابراین برای مسطح کردن سطح زیر کار می بایستی شرایط زیر را رعایت کرد تا سپس بتوان با چسب هایی که در بالا ذکر گردید کاشی ها را با چسب به دیوار چسباند . 4- مراحلی که در بندهای 2 و 3 ذکر گردید را در ضلع مقابل انجام داده و کرم های c و d می نامیم .

گروه بندی کاشی از نظر فرایند تولید و درصد جذب آب که تایین کننده خواص مورد انتظار می باشد . انتخاب مصالح مورد نیاز بر اساس سبک اجرایی تعیین میشود. همان طور که در بخش قبلی در مورد آماده سازی دیوارها که می بایستی با کاشی پوشانده شود نکات مورد توجه آورده شد . پس از پایان کاشیکاری فواصل بین کاشی ها با ملات پودر سنگ و سیمان سفید که به نسبت ( 1 بر 2 ) ساخته می شود پر شده و با پارچه نرم سطح کاشیکاری از ملات بندکشی تمیز می گردد . در بعضی از ساختمان ها کاشی را با چسب های رزینی به دیوار می چسبانند ولی به این نوع چسب ها در اصطلاح کارگاهی ملات نمی گویند. سطوح قطعات ساختمان می بایستی از نظر ترازهای قائم و افقی ، باید کنترل شوند ، دیوار بنایی نباید بیش از 10 میلیمتر از حالت شاقولی در یک طبقه خارج باشد و میزان انحراف در کل ساختمان نباید از 30 میلیمتر بیشتر شود . مواد به کار رفته در ساخت کنیتکس آتش زا بوده و در صورت قرار گیری در معرض آتش به راحتی شعله ور می شوند و آتش سوزی را تشدید میکنند. به همین منظور مقداری خاک رس چرب را به صورت ملات خمیری سفت در آورده کاشی را در آب فرو برده به اندازه 2 تا 3 سانتیمتر از دیوار فاصله داده آن را شاقولی نگهداشته قدری از ملات خاک رس را در ناحیه بالای کاشی طوری قرار می دهیم که لبه کاشی را نگه داشته و به دیوار نیز تیکه کند .

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نصاب نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید