مراقب کلاهبرداری نحوه اجرای نمای خشک ساختمان باشید

این امر معمولا با توجه به نوع معماری و مصالح مورد استفاده نما متفاوت خواهد بود. تعداد و حجم یراق آلات و قیمت یراق سرامیک معمولا برای یک عدد تایل سرامیک انجام میشود و میانگین آن به عنوان شاخص محاسبه کل نما بکار میرود. این پیشرفت به نوعی بوده که رنگها دیگر تنها یک پوشش برای زیبایی نیستند بلکه می توانند به عنوان عایقهای رطوبتی و حرارتی نیز عمل نمایند. این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود. کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما، از دیگر نکات اجرایی آن می باشد که در صورت عدم رعایت آن میتواند منجر به دوباره کاری و هزینه های فراوانی گردد. ​This w as gen er ated ᠎with t​he help  of behsaznama Con​te᠎nt Gener​ator Demov᠎ersion!

نمای خشک در ساختمان

زیرسازی نمای خشک ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. نسوزها جزو متریال های جامدی هستند که در شرایط مختلف در برابر حرارت های زیاد مقاومت می کنند و کارکرد فیزیکی خود را حفظ می کنند. اگر در خانه تان میز تحریری برای فرزند محصل خود دارید سعی کنید تا با استفاده از کاغذ دیواری ها چهره ای نو به آن ببخشید و آن را جذاب تر کنید تا فرزندتان میل و اشتیاق بیشتری برای نشستن پشت میز تحریر خود را داشته باشد. این در حالی است که در روش اجرای نمای خشک برخلاف نماهای ملاتی، ملات و دوغاب به طور کامل حذف شده و سطح رویه توسط مجموعه ای از اتصالات مکانیکی که عمدتا از جنس فلز هستند، به سازه متصل می گردد.

ی خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید!

اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. اجرای نمای جی اف آر سی و اجرای نمای کامپوزیت از دیگر روش های اجرای نما خشک ساختمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند. لوورها انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربری ساختمان ها می توان یکی و یا چندین مدل مختلف آن را در ساختمان ها استفاده کرد. پیشنهاد می گردد، جهت سهولت نصب دستک ها ابتدا، شروع و پایان مسیرهای مستقیم جوشکاری دستک صورت پذیرد و با استفاده از ریسمان می توان در فواصل مشخص شده مابقی دستک ها را نیز نصب نمود. اگر علاقه مند آشنایی با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان و دتایل اجرای نمای خشک هستید، تماشای فیلم اجرای نمای خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید! همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود.

کاهش وزن نما کمک می کند که بار مرده ای روی ساختمان وجود نداشته باشد. باعث کاهش وزن سرامیک میشود. درصورت سنگی بودن نما بخصوص نماهای با سبک کلاسیک بدلیل وزن بالای نما، جوشکاری ها را باید به دقت کنترل نمود. معمولاً استفاده از سنگهای گرانیت به دلیل مقاومت بالا در مقابل سایش،رطوبت و ضربه،بسیار معمول است.اما با این حال تعدادی از مرمریت ها (مانند مرمریت خوی،خوبسنگان،صلصالی،کوثر،گلبهار،و ) و لایم استون ها (مانند گوهره و بوژان) نیز برای استفاده در راه پله ها توصیه می شوند. بعد از ثبت سفارش ، مدت زمانی برای انجام پروسه طراحی در نظر گرفته شده و بعد از اتمام کار ، سفارش تحویل داده خواهد شد . مشاوره نمای در هند ، طی یک دوره نسبتاً کوتاه مدت ، از یک تخصص تقریباً غیر موجود به یک منطقه رشد بالقوه در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. به علت تکرار دوره ای پنجره ها، در ساختمانهای چند طبقه، نظم کاملی به چشم میخورد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکتهای نمای خشک در تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید