مراقب باشید: 10 نمای خشک خطاها

در طراحی و اجرای نما سیمانی باید قبل از هر چیزی به ایجاد سطح مناسب دقت کرد، که با شاسی کشی فلزی و توری رابیس فراهم خواهد شد. یکی از معمولی ترین روش هایی که امروزه بیش از پیش در اجرای نما کاربرد دارد، این است که پودر سنگ را به همراه سیمان سفید مخلوط کرده و برای ساخت نما به کار برد. مزیت بزرگ آن ها سبکی و کار کم در محل کارگاه ساختمانی است. همین موضوع باعث شد، که این لاملها خیلی زود از صحنه صنعت نمای ساختمانی حذف شوند. این شرکت با تکیه بر اصول مشتری مداری و تلاش حداکثر جهت کسب رضایت مشتریان بیش از ۳۵۰ پروژه را در ایران و کشورهای همجوار با استفاده از کلیه محصولات نمای خشک به انجام رسانیده است. اگر شما در محل هایی که دارای رطوبت بالایی هستند، از این نوع نما استفاده کنید، علاوه بر این که رطوبت را به خود جذب می کنند، ممکن است آن را به داخل ساختمان منتقل کرده و ساختمان با نم زدگی مواجه شود. اغلب در بنا ها ي با طبقات کمتر اجرای این سیستم ها به عنوان بخشی از بام توصیه می شود؛ اما با افزایش طبقات و ارتفاع ساختمان ، نسبت سطح نما به سطح بام افزایش یافته و در نتیجه نما گزینه مناسبی خواهد بود و این به این معنی است که براي طراحي سيستم هاي فتوولتاییک در مراکز شهري با تراکم بالا، نماي BIP از ارزش بالاتري برخوردار است.

قیمت سنگ نمای خشک

سیستم های فتوولتاییک به صورت واحد ها ي متصل به شبکه سراسري برق یا مستقل از آن جهت تأمین انرژی الکتریکی به هاي فتوولتاییک با کار گرفته می شوند اسري برق یا مستقل از استفاده از سیستم های فتوولتا پیک در حالت مستقل از شبکه ، می تواند در جهت تأمین انرژی الکتریکی مصرف کنندگانی که به شبکه توزیع برق به علت شرایط جغرافیایی دسترسی ندارند، بسیار مقرون به صرفه و مشکل گشا باشد. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. در این مقاله به معرفی انواع نما خشک میپردازیم و ویژگیهای مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. یکی از مهم ترین نکاتی که هر استاد کاری در اجرای نمای ساختمان با آن آشنا است، این می باشد که ساخت نمای سیمانی باید در دمای 4 تا 5 درجه سانتی گراد بالاتر از صفر به انجام برسد. در نمای فیس کپ، المانهای آلومینیومی عمودی و افقی نصب شده در نمای کرتین وال کاملا قابل مشاهده است و شیشهها را ازهم متمایز میکند، ولی در نمای فریم لس، المانهای آلومینیومی بیرونی حذف میشود و سازههای اصلی زیر شیشههای نمای فریم لس از بیرون ساختمان پنهان است.

اشتباه شماره 1 دتایل نمای خشک شما مرتکب هستید (و چهار راه‌ها برای تعمیر آن)}

این پانل ها عایق حرارتی بازتابنده حرارت است و از تابش گرماي داخل سا ختمان به بیرون در فصول سرد و به عکس در فصول گرم جلوگیری می کند. معایب اجرای نما سیمانی به همین مورد ختم نشده و لازم به ذکر است اصلا عایق حرارتی و رطوبتی مناسبی نیست. براي بهره مندي از انرژي خورشيدي دو راه وجود دارد: استفاده از نور خورشید و تبدیل آن به الکتریسیته از طريق سلول هاي فتوولتا شرکت نمای خشک پیک . سرویس های بهداشتی در آپارتمان ها به گونه ای طراحی شده اند که رنگ گرم مواد استفاده شده را برجسته می کنند ، و باعث ایجاد حسی ملایم برای کابرها می شوند. اگر تجربه ی اجرایی داشته باشید، حتما می دانید که سنگین بودن ساختمان آسیب بسیار جدی را به همراه داشته و در هنگام زلزله صدمات خطرناکی را به دنبال دارد. موضوع مهمی که در مورد پنل هاي کامپوزیت فلزي باید در نظر داشت کم بودن مقاومت حرارتی این مصالح است. مقاومت حرارتی انواع موجود در بازار کمتر از ۰٫۲ متر مربع وات بر کلوين است که مقاومت کمی محسوب شده و به تنهایی نمی تواند الزامات مبحث ۱۹ را پاسخگو باشد.

تمامی این مراحل نیاز به دقت بالایی داشته و نمی توان بدون تجربه یک نمای قابل قبولی را اجرا کرد. نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . به شما توصیه می کنیم اگر در طراحی نما قصد اجرای نما سیمانی را دارید، حتما از استاد کار ماهر استفاده کرده و از تجربه ی او مطمئن شوید. به صفحه اي که انرژی تابشی خورشید را به انرژي الکتریکی تبدیل می کند، سلول یا باطري فتوولتاییک (خورشیدی) و به مجموعه چند سلول خورشیدی که در کنار یکدیگر ، یک صفحه راتشکیل می دهند، پنل فتوولتاییک می گویند. بنا بر این باید از یک لایه عایق حرارتی دیگر استفاده کرد که این لایه بین پنل و دیوار قرار داده می شود. روش دوم آن است که دیوار از عایق حرارتی پیوسته (براي مثال بلوك هاي بتن سبک هوادار یا بلوك هاي سفالی نوین ) با ضخامت کافي براي مثال ۲۵ سانتی متر تشکیل شده باشد . 2- استفاده از انرژی حرارتی خورشید و تبدیل آن به انواع انرژي هاي ديگر و یا استفاده مستقیم از آن.

نمای خشک در ساختمان

This ᠎po​st w​as created wi th behsaznama᠎ C​ontent Gen erat or DE​MO.

دیدگاهتان را بنویسید