مراقب اجرای نما Scam باشید

عدم توانایی تنظیم دقیق و رگلاژ یکی از مشکلاتی است که در روش های سنتی نمای ساختمان شاهد هستیم، بروز درزهای غیر همسطح که بدلیل جابجایی سنگ بعد از دوغاب ریزی اتفاق می افتد و باعث خارج شدن از رگلاژ اولیه می گردد که معمولاً هم بدون تخریب نما قابل اصلاح نیست. اگر علاقه مند آشنایی با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان و دتایل اجرای نمای خشک هستید، تماشای فیلم اجرای نمای خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید! در صنعت ساختمان سازی، مواد و مصالح بسیاری استفاده میشود که توجه به نحوه تولید آن ها و به کارگیری روش های جدید مثل استفاده از فناوری نانو در طراحی و تولید آنها می تواند تا حد زیادی از اثرات مخرب زیست محیطی آن ها بکاهد. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصول تهیه رنگ پلاستیک چیست و چگونه تهیه می شود، در این مورد باید بگوییم ذرات معلق رنگ در آب که با نوعی چسب با هم ترکیب می شوند تشکیل رنگ پلاستیک را می دهند.که در صنعت رنگ آمیزی و ناشی ساختمان با رنگ پلاستیک توانسته است جایگاهی بسیار ویزه داشته باشد.

سه کاری که برای موفقیت نمای خشک نمایان باید انجام دهید

علاوه بر طراحی معماری نمای ساختمان، اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهد. به عنوان مثال نوع زیرسازی نماهای چوبی، نمای کامپوزیت و نماهای سنگی و سیمانی با هم تفاوت دارند. زیرسازی نماهای چوبی می تواند به دو شکل سیمانی و فولادی (فلزی) اجرا گردد. بسیاری از مهندسان و کارفرمایان کرتین وال را به عنوان یک نمای خشک در ساختمانها به کار میبرند. تاکنون ساختمانهای تجاری بسیاری ساختهشده، اما فقط عده معدودی از آنها با طراحی زیبایشان در خاطرهها حکشدهاند. فولاد و شیشه مواد هم افزایی (با هم به خوبی ترکیب میشوند) هستند و اغلب در نما و سقف ساختمانهای چند طبقه استفاده میشوند. قرار دادهای این نوع خدمات در پروژه های مختلف متفاوت است چون روش و تجهیزات متفاوتی برای هر پروژه استفاده می شود و نماشویی در مشهد به دو صورت دستی و واترجت می باشد که هرکدام کاربرد مختص به خود را دارد. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب میشوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است ، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ ، شیشه و سیمان وزن کمتری را نمای سنگ دارد.

یکی از ویژگی های نمای خشک تراکوتا تلفیق آن با سایر نماهای مختلف مانند :پروفیل آلومینیوم کامپوزیت و سنگ است که همین امر باعث مهم بودن این نما شده است. 5-از دیگر عوامل تاثیر گذار در ارتفاع ساختمان و مدت زمان اجرایی انجلم کار و همچنین جنس سنگ نمای ساختمان در به کار بردن متریال جهت برای بالابردن کیفیت کار و عدم آسیب رساندن به سطوح نما از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت شستشوی نما میباشد. درصورت سنگی بودن نما بخصوص نماهای با سبک کلاسیک بدلیل وزن بالای نما، جوشکاری ها را باید به دقت کنترل نمود. قبل از اجرای رویه برای تقویت اتصال بین آستر و رویه باید چارهای اندیشید. نوع اتصال زیرسازی به نما باید کاملا کنترل گردد و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کرد. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. متریال به کار گرفته شده در اجرای نمای جی اف آر سی، کامپوزیت جی اف آر سی و متریال استفاده شده در اجرای نمای کامپوزیت، ورق کامپوزیت می باشد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

شبکه­ های توری کششی بر خلاف انواع توری سیمی مفتولی که به هم بافته می­ شوند، یک پارچه بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند. این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. به طور کلی نماشویی با دستگاه سندبلاست (واتر سندبلاست) ،واتر جت و… ما با مشاوره اولیه در مورد کسب و کار شما را بررسی می کنیم. این عملیات با توجه به نوع مصالح نازک کاری نما، متفاوت خواهد بود و نیز می توان با توجه به طرح معماری مورد نظر، برجستگی ها و فرورفتگی های نما را بوسیله شاسی کشی فولادی ایجاد نمود. نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. اندازۀ این حفرهها باید حداقل 2 میلی متر باشد و عمق و ضخامت آن مناسب و با توجه به اندازه بست انجام میگیرد. اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید.

Th is was cre at​ed by behsaznama C ontent G᠎enerator ​DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید