قابل توجه وب سایت – نصاب نمای سرامیک خشک به شما کمک می‌کند به آنجا برسیم

از نظر لغوی، نما چیزی میباشد که بیشتر در معرض دید دیگران میباشد و تمامی افراد آن را مشاهده خواهند کرد. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. تناقض بین جنبه شهری و بیان فردی نما در صورتی میتواند از بین رود که ساختمان جزیی از شهر در نظر گرفته شود و ارتباطات آن با محیط اطراف چند جانبه باشد. نمای آلومینیوم کامپوزیت قابل استفاده در مناطق گرمسیر با درجه حرارت بالاست و در واقع متریالی مقاوم در برابر حرارت محسوب می شود. نمای چوبی ساختمان همانطور که اسمش مشخص است، به نماهایی میگویند که تمام از چوب و یا از طرح چوب در طراحی نمای ساختمانی آن استفاده کردهاند و این موضوع جذابیت بیکرانی خواهد داشت اما تفاوت در آن است که نمای ترمووود ساختمان با توجه به معایبی نسبت به نمای طرح چوب یا آجر طرح چوب دارد بهتر است قبل از خرید نمای ترمووودی مقاله “مقایسه آجر طرح چوب با ترمووود” را مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. Data was created wi th t​he help of behsaznama  Conte nt Generator D emov ersion!

نمای خشک در ساختمان

نحوه پیادهسازی و نصب نمای چوبی هم بسیار آسان بوده و با سرعت بالایی میتوان آن را نصب کرد به همین خاطر هزینه اجرایی آن نسبت به دیگر نماهای ساختمانی کمتر است. سقف بلند سازه و دیزاین دایرهوار آن، گردش و دیدن ویترین فروشگاهها را بسیار آسان ساخته بود. همچنین اجرای میکروسمنت بر روی نمای ساختمان ها بسیار راحت و سریع می باشد و تجهیزات و ماشین آلات خاصی لازم ندارد. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد. همچنین توانایی بسیار بیشتری در برابر بار وارده خارجی بر نما، مانند استفاده از انواع سنگ های تزیینی و ایجاد سطوح بسیار صاف و صیقلی بتنی را می توان از خصوصیات بسیار بهینه شده و پیشرفت داده شده ی جی اف ار سی (GFRC)، نسبت به سایر بتون های سنتی بیان کرد.

همچنین اگر نمای ساختمان سطحی سخت و نامناسب دارد مانند آجر نما، این روش می تواند بهترین راهکار برای نورپردازی نما باشد. این محصول با توجه به بافت گرم و طبیعی کاربرد بسیاری در پوشش نمای ساختمانهای مسکونی شهری و ویلایی دارد . اینکه آتشسوزی چقدر به ساختار بنا آسیب زده و باعث فروریختن آن شده روشن نیست؛ اما این ساختمان، گویی کاملاً مهندسی و برنامهریزی شده، فقط در خود فروریخت». درنهایت باید گفت نماهای سنگی طیف گستردهای دارند و انواع سنگ نما در بازار در دسترس شماست تا مطابق با سلیقه خود نسبت به انتخاب مبادرت بورزید. حسن روحانی در ۱۲ بهمن در حکمی، محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس را به ریاست «هیئت ویژه گزارش ملّی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو» گذاشت و از وی خواست تا در دو ماه «گزارش ملّی» این رخداد را آماده کند. در صبح پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵، طبقههای هشتم و نهم این ساختمان گرفتار آتش شدند و در ساعت ۷:۵۹ نیز آتشنشانی تهران گزارش رخداد را دریافت کرد. در ارتباط با نمای نمای خشک در ساختمان سیمانی بیشتر بخوانید. اگر بررسی کنید ، متوجه خواهید شد که بیشتر ساختمانهایی که سبک معماری کلاسیک دارند ، به سایه های روشن به ویژه سفید متکی هستند.

ترکیب نورهای روشن با رنگ سنگ های روشن ساختمانی در شب جلوه ای زیبا به ساختمان می دهد. روشن نیست که آرشیتکت نخستین ساختمان پلاسکو، چه شخصی بودهاست. بر پایهٔ گزارشی در بیبیسی فارسی، ساختمان پلاسکو بخشی از تاریخ و هویت تهران بودهاست. بر پایهٔ اعلام رسمی، شمار مفقودین غیر آتشنشان پلاسکو ۱۰ تن بودهاست که پیکر ۵ تن شناسایی شدهاست. ↑ «ساختمان پلاسکو کاملاً فروریخت، آتشنشانان زیرآوار ماندند/ عکس». ↑ «بیمها و امیدها در پلاسکو». در سال ۱۳۹۹، جماران از «دخالت افراد کم صلاحیت در امر طراحی» نوشت و حمید ضیائیان، معمار، باور داشت که طرحهای برگزیده برای ساخت ساختمان جدید، هیچکدام به بافت تاریخی منطقه و اثرهای پیرامون، توجه نداشتهاند. از نمای سپید و سرخ سالهای نخستین برج پلاسکو و مجسمهٔ تبلیغی «کانادا درای» نارنجیرنگ که روی برج نصب شده بود، در سالهای آخر، تنها قطعههایی فلزی باقی ماند بود. مدیر پروژه نیز دربارهٔ ساختمان تازه گفت: «سازهٔ جدید، فلزی و کاملاً پیچ و مهرهای است که با ساختمان پیشین پلاسکو که در حادثه دو سال پیش کمتر آسیب دیده تلفیق میشود و به حالت سنتی و مدرن در خواهد آمد». This data was g᠎enerat ed  by behsaznama Content ​Ge nerato r DE​MO.

دیدگاهتان را بنویسید