سه راه‌ها شما قادر خواهید بود رشد خلاقیت خود را استفاده از اتصالات نمای خشک

به همین منظور برای داشتن نمای ایده آل بهتر است از مهندسان معمار که تخصصی در طراحی نما دارند کمک بگیرید و طرح و نقشه مورد تایید خودتان با توجه به داشتن تمامی ویژگی های یک نمای متناسب با محیط ،پویا، متوازن و استوار و گاها پرهیز از قرینگی را انتظار داشته باشیم و بدون ترس و استرس از نتیجه کار قدم به قدم و مرحله به مرحله شروع به اجرای کار نماییم . تا چسبندگی ملات نهایی به زیرسازی نمای ساختمان بیشتر شود. نورپردازی در نمای یک ساختمان اداری باید به شکل منطقی باشد و برای این منظور هم در طراحی نمای ساختمان تمهیداتی در نظر گرفته شود. بهره گیری از شیشه و فلز در این نوع ساختمانها با توجه به در نظر داشتن ضوابط، بسیار مرسوم است. متریال اصلی در طراحی نمای این ساختمان مسکونی، آجر بود که در ترکیب با بتن به کار رفته است. نقاشی ساختمان پلاستیک از روش های بسیار آسان نیز برای رنگ آمیزی میباشد و نیاز به تخصص چندانی برای انجام آن نیاز نیست. سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد.

آیا شما اجرای نما را برای Ardour یا Money آغاز کردید؟

فراموش نکنید که دستمزد افراد کاملا وابسته به عوامل مختلفی نظیر ارتفاع ساختمان، متراژ نما کاری بر حسب متر مربع، تعداد کارگران و همچنین مدت زمان مورد نیاز جهت اجرای نما میباشد. مصالح ساختمانی در طراحی و اجرای نمای ساختمان اداری، الزاما نباید از سنگ باشد و بر اساس حدود مجاز ضوابط طراحی نمای ساختمان میتوان از شیشه، فلز و کامپوزیت استفاده کرد. پوشش نمای ساختمان ها باید ضد آب، عایق، ضد گرد و غبار و بادوام باشد. این نوع نما یکی از انواع نماهای شیشه ای به حساب میآید که در آن از سیستم پوشش با سازه خود ایستا بهره گرفته میشود. اگر به ویلاهای حاشیه سواحل دقت کرده باشید، متوجه سبک ساختاری و نمای ویلاها میشوید که اکثرا از مصالحی با رنگهای روشن استفاده شده اند و سقفهای شیب دار و استفاده از طاقها و قوسها در آنها رایج است. سطح زیر نما باید از قبل بندکشی، کرم بندی، شمشه گیری، خراشیده یا آجدار شود و اگر نیاز است توری سیمی یا توری مرغی نصب شود. توسعه روزافزون تولید محصولات مختلف، جهت استفاده در نمای ساختمان و استفاده طراحان از مصالح نوین در اجرای نما از طرفی و محدودیت های روش ملاتی اجرای نما از طرف دیگر، باعث شده نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان هر روز بیشتر از قبل احساس شود.

نصاب نمای سرامیک خشک

هر چه مصالح ساختمانی مرغوب تر باشد، عمر نمای ساختمان مسکونی بیشتر میشود و نیاز به تعمیر یا تعویض نمای ساختمان، به حداقل ممکن خواهد رسید. علاوه بر این، نمای تجاری باید به گونه ای باشد که حس کنجکاوی افراد را برانگیزد و تا زمانی که طراحی نمای ساختمان تجاری به این شکل نباشد، افراد کمتری برای ورود به آن تشویق میشوند. یک نما به مثابه معرفی وضعیت ساکنان ساختمان در بین عموم است. به راحتی می توانید اقدام به تغییر در طراحی نما کنید. مجریان نصب نما با انواع متریال ها و مصالح به کار گرفته شده روی نما آشنایی دارند و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. از آنجایی که فعالیت اصلی تالارهای عروسی در شب انجام میشود، نورپردازی خوب ضروری به نظر میرسد و به جذابیت بیشتر نما کمک خواهد کرد. یکی از مواردی که روی نمای تالار عروسی تاثیر زیادی میگذارد نورپردازی است. مهم ترین بخش یک ساختمان، نمای ساختمان است؛ که علاوه بر زیبایی بصری، مقاومت زیادی در برابر تاثیر رطوبت بر بخشهای داخلی ساختمان دارد.

قیمت سنگ نمای خشک

سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. طراحی نما به سبک ایرانی، با بهره گیری از مصالح ساختمانی بومیو غالبا از آجر است. در این سبک طراح سعی در استفاده از مصالح جدید، به روز و تولید شده با روشهای نوین در نماسازی دارد و در طراحی از عناصر و المانهای تزئینی استفاده نمیکند. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. اصل انتخاب رنگ در رابطه با متریال نما نیز مصداق دارد، یعنی هر چه متراژ زمین کوچک باشد، باید تا جای ممکن از رنگهای روشن استفاده کرد که ساختمان بزرگ تر جلوه کند. گفتنی است که در این نما نیز همچون سایر انواع نماهای ساختمان مجری نمای خشک آجرهای نما را با به کارگیری اتصالات نمای خشک به ساختمان متصل می نماید . اهمیت نمای ساختمان به این دلیل است که امروزه از آن به عنوان نماد پروژه و یا حتی به عنوان نماد خود طراح یا سازنده استفاده میکنند بنابراین بدیهی است که در طراحی نما بایستی به همه عوامل به شکل بسیار ریزبینانه توجه شود. Th᠎is content h᠎as been c᠎reated ​by behsaznama C​on tent  Generator Demover᠎si᠎on.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دتایل اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید